Gül hastagi

  • Merhaba gül hastalığımü var burnum ve kenarında ne önerirsiniz hocam lütfen yardım edin lütfen cevabınızıbekliyorum

  • Doktor Cevabı:

    Önce tanının kesinleşmesi için cilt dr una görünmelisiniz. hastalığın farklı dönemleri var ve buna göre farklı tedaviler, korunma, evde kullanılacak ürün önerileri ile çok yönlü bir tedavi planlanabilir. lazer ve ışık tedavileri de bu durumda oldukça iyi sonuçlar vermekte.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Roza sea (gül hastalığı)?

    Merhabalar. uzun süre sivilce tedavisi gördüm son zamanlarda sivilcelerim azaldı ancak hep kızarıklıklar vardı. ara ara geçiyor sonra tekrar geliyordu. ben sivilce kaynaklı sanıyordum ama yüzümde kılcal damarlar görünce ve yanma da yaşayınca roza sea olabilir mi diye sormak istedim. şimdiden çok teş...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rozasea gül hastalığı

    Hocam merhaba. bana 3 ay önce rozasea tanısı konuldu ilaç aldım tetradoks biteral monodoks ve sabah akşam t. clein jel. kullandım olumlu olumsuz bişey görmedim. 1 ay sonra gitmem gerekirdi iptal oldu randevum covid19 dan dolayı. ve daha kötü oldu yüzüm kızarıklık çoğaldı ve sivilceler eklendi yanakl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pitriaris rozea

    Iyi aksamlar hocam kizim 8 yasinda pitriars rozea gul hastaligi var ilac kullaniyoruz fakat bazen sonuyor bazen cogaliyor geniz akintisi var geceleri oksurugu oluyor bununla kaynaklimidir kotu hastaga cevirirmi nekdr zmnda gecer belli suresi varmidr teseekur ederim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fatma Şahan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göz çevremdeki döküntü

    Hocam merhabalar gül hastaligi icin roaccutane kullanıyorum. nemlendirici olarak zelorose krem kullaniyorum. göz çevremde ufak ufak kirmizi sivilcemsi döküntü var bu aralar. nedendir acaba nemlendirici mi yetersiz kaliyor yoksa zelorose kremin bir yan etkisi midir acaba. göz çevresi için bu dönemde...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutane

    Hocam merhaba yüzümde gül hastalıgı var 30 mg roaccutane kulllanıyorum fitnesss yapabilirmiyim diye sormuştum agrıların sınırladıgı noktaya kadar yapabilirsiniz demiştiniz whey protein tozu kullanmanın zararı olur mu acaba roaccutane alırken aydınlatırsanız çok sevinirim çok teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Tuncayengin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Roaccutane

    Hocam tekrardan rahatsız ediyorum ama hekim bu ilacı kullanırken spor yapmamamı söyledi ama ben size daha önce sorulmuş sorularda bu ilacı kullanırken spor yapmanın bi sakıncası olmadığı söylediğinizi gördüm o yüzden kendim sorarak emin olmak istemiştim sizin düşünceniz nedir acaba? teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Roaccutane

    Merhaba yüzümde gül hastalıgı var roaccutane kullanıyorum 20mg bu ay 30 mg kullanıcam fitness yapsam bi sakıncası olur mu eger olmassa whey protein tozu kullanabilir miyim teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rosacea tedavisi mümkün mü

    İyi günler hocam, yaklaşık 1,5 yıl önce bana rosacea teşhisi kondu çeşitli tedavi yöntemleri denendi ama sonuç alamıyorum doktorum çok zor bir cildimin olduğunu ve tedavinin de zor olacağını söyledi ama ben bir türlü sonuç alamıyorum size rosaceadan ötürü gelip tedavi olanları duydum gerçekten tedav...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gül hastalığı

    Gül hastalığının tedavisi varmıdır her cilt kızarıklığı gül hastalığı mıdır bu konu hakkında bilgi alabilirmiyim sizden teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Emel Güngör

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yüz kızarması

    Merhaba doktor hanım benim yüzüm sıcakta güneste duştan sonra kızarıyor ne yapabilirim bir de önerebileceginiz bir günes kremi var mı cildim hassas bir cilt

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Emel Güngör

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardım edin

    Hocam merhaba yaklaşık iki buçuk ay önce vücudumda özellikle göğüs bölgesinde kırmızı kabarcıklar çıkmaya başladı gittikçe yoğunlaştı ve bir doktora gittim bunun pityriasis rosea olduğunu nedenin stres olarak düşünüldüğünü tedavisinin olmadığını söyledi. nemlendirici krem verdi ve hiçbir işe yaramı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cilt hastalığı

    Hocam saygılar benim kızım 16 aylık dermatoliji doktoruna götürdüm madalyon hastalığı dedi ilaç verdi kullandık geçmedi peki hocam bu hastalık kronikmidir yoksa ilaçlarla tedavi edip geçermi psikolojim bozulmuş dönüş yaparsanız sevinirim tşklr

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gül hastalığı

    Hocam 40 yaşındayım,yüzümde(yanaklarımda) kızarıklık vardı 4-5 ay önce başladı diyarbakır’da doktora gittim gül hastalığı teşhisi koydu.3 krem 1 hap verdi.yardımlarınızı bekliyorum.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Güneş kremi

    Merhaba hocam ben 22 yaşındayım benim kuruluktan pullanan hassas ve kızarıklık oluşan bir yüzüm var dermatologa gittim rozasea teşhisi konuldu roza krem, imex, metrin kremlerini verdi kısa süre kullandım ama hiç bir değişiklik olmadı bende hepsini bırakıp korumaya yöneldim pek sorunlu bir cildim yok...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Zahide sen

    Hocam rahatsızlık veriyorum bn clindoxyl jel kullandım bi gece sürdüm sabah kalktığımda yüzüm kızarmış ve kaşınıyor su geçmesini bekledim ertesi güne yanma oldu yüzümde ve doktora başvurdum roza gül hastalığı dedi ve 6 aydır roza krem verdi kullanıyorum ve faydasını göremiyorum tedavisi nasıl bi ted...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x