Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Gözkaçırmak

  • Merhaba, benim bir kaç yıl önce başlayan bir sıkıntım var. Birini dinlerken birden dikkatim dağılıyor gözlerimi kaçırıyorum bakamıyorum. Birde son zamanlarda karşıdan geleni bir sağ bir sol yaparak şaşırıyor şaşırtıyorum yanak yanağa öpüşürkende aynı bu durumlardan çok rahatsızım bu bir hastalıkmı hangi bölüm ilgilenir tedavisi varmı bilemedim yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Fatma Çelik

    Psikoloji

    Semra hanım merhaba, birini dinlerken birden dağılabiliriz, dikkatimiz, aklımızdan geçenler, çevresel faktörlerin etkisi derken bu çok normal. fakat bunun işlevinizi bozacak ve her olayda karşılaştığınız bir problemse bunun için uzmandan yardım alabilirsiniz ama; sizin bahsettiğiz gibiyse bir sorun teşkil etmemektedir. diğer konuya gelince bu bir hastalık değil biraz kararsızlıktır. bunun için tedavi olmanıza gerek yoktur. bunun yerine biraz kendinizi rahat bırakmanızı öneririm. sevgilerimle..

    tarihinde cevapladı.

Antalya Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Nolur yardım edin

    Hocam yalvarırım yardım edin düşüncelerim çok ağır geliyor size takıntılarımdan bahsetmiştim ve bunlar takıntı mı ayırt bile edemiyorum şöyle bir şey aklıma takıldı gitmiyor tecavüzcüler psikolojisi bozuk ve beyinlerinin farklı çalıştığını antisosyal bozukluk olduklarını okumuştum ve bunlar yaptıkla...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Genel sağlık

    Öncelikle kolay gelsin nihal hanım size bir sorum olacak yardımcı olursaniz çok mutlu olurum benim 2 yıl önce ansikiyete bozukluğu tanımlanmamış ve uyku bozukluğu tanısı var ve ben polis olmak istiyorum şimdi burda öğrenmek istedigim şu polislik yeni sağlık yonetmenliginde 2yil semtomsuz ve tedavisi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Asosyal miyim

    Sağolun, iyi günler sizede

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Asosyal miyim

    Çok teşekkür ederim mutlaka gidicem ??

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Asosyal miyim

    Arkadaşlarım var ama hiç onlarla görüşmek istemiyorum , telefonda aradıklarında açmıyorum hiç konuşasım gelmiyo kimseyle sadece evde durmak istiyorum ,kimseyle muhattap olmak istemiyorum görüştüğümdede çok sıkılıyorum biran gitse diyorum kendi kendime aslında bu yeni birsey değil ama gecen yıl düze...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. İbrahim Söylemez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinirlilik içe kapaniklik

    Merhaba hocam benim sorunum hep mutsuzluk içe kapaniklik çabuk sinirenme bedenim yorgun düşüncelerim hep dağınık dikkatimi odaklama güçlük çekiyorum ve bir toplumda konuşamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Muhammed Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Polis olmak istiyorum

    Merabalar hocam bazı ailevi nedenler den dolayı baya kötü durumdaydım hastahaneye gittim f32 depresif nöbet tanısı konuldu 10 gün istirahat yazdı bana doktor şuan polis olmak istiyorum benim için sıkıntı olur mu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Elmas İnce Kale

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sosyapatizm nedir

    Merhaba hocam iyi çalışmalar bir sorum var size sosyapatizm yani sosyapat nedir ve tehlikelimidir yani birine zarar verebilirmi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hüsamettin GÜLDOĞAN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çöl acil dönerseniz

    Mrblar ben gemlik ilçesinden oğlumda antisosyal kişilik bozukluğu olduğunu tanısına vardım.tedavi çin ne yapmam lazım..kişilere karşı saygısızlık ..hayvan öldürme isteği..çabuk sinirlenme kendini kontrol edememe..kendine ön güven..yalancılık..ne yapmam lazım zor durumdayım...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Canbazoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Psikolojik mide bulantısı

    Geçen sene okula başladıktan 3 hafta sonra otobüsle giderken bu otobüsler ne kadar havasız diye aklımdan geçirdim 5 dk sonra midem bulandı indim başka otobüse bindim zar zor eve vardım bı kaç defa denedim yine midem bulandı sürekli bu olay devam edince gitmedigim bölüm kalmadi endoskopi felan yaptır...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Denge kaybı hissi

    İyi günler ben dizzinnes diye bir rahatsızlık yaşıyorum. bedensel olarak herhangi bir bulgu bulunamadı psikolojiktir dediler acaba bu konuda bilginiz var mı ne kadar sürede geçer

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Muhammed Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızım neden çok çekingen

    Mrb hocam, miadında doğmuş ve hiç küvöze girmemiş 29 aylık bir kızım var 20 aylıktan beri kreşe gidiyor,tualet eğitimimizi 24. ayın sonunda tamamladık,emmeyi de kestik akabinde tabi kızım çok çegingen bir türlü el içine karışmıyor,evde bıcır bıcır hep konuşur fakat kreşte hiç sesi çıkmıyor,öğretmen...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Özgür Öner

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Antisosyal kişilik bozukluğu

    Hocam merhabalar kolay gelsin. ben size bir şey danışmak istiyorum. bana tam yaşımı hatırlamıyorum ilkokula gittiğim sıralarda yaptığım tutarsız hareketlerim yüzünden (örn; ders esnasında tükürük ile sıraya resim çizmek- boş arazileri ve evleri yakmak-) psikoloğa götürdüler "davranış bozukluğu" d...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Bilge Burçak Annagür

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cocuklar ve teknoloji

    Emre bey az once sizi trt turk de fuat kozluklu ile sohpetinizde tanidik biz 3 cocuk sahibi bir kucuk aileyiz tabiki eksiklerimiz var cocuk pisikolojisi gelisimi davranislari ve cok hizli teknoloji tüketimine karsi sizden destek almak istiyoruz bize nasil yardimci olabilirsiniz (sizinle nasil...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Emre Sipahioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete bozukluk

    Teşekkür ederm.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Cem Yalçın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x