Göze yapıştırıcı kaçması sonrası sorunlar

  • hocam mrb yaklaşık 2 haftayı geçti süre olarak ama rahatsızlık daha geçmedi. 16-17 gün önce japon yapıştırıcısı ile bir şey yapıştırırken yapıştırıcının ağzını aşağı doğru büküp kullanmama rağmen her nasıl olduysa ucu aşağı bakan şey tam olarak gözümün içine sıçradı. O an ister istemez yanma ve acı ile gözümü sıktım. sol gözüm. sonra 10-15 saniye geçti ve şoku atlatır atlatmaz önümdeki çeşmede gözümü yıkamaya başladım. yani 2-3 dk. içinde 40-50 kez gözümün içine su vurdum. yapıştırıcı içeride sanırım dondu. yani çıkarmaya çalışmak yerine o an göze vereceği zararı düşünerek su ile bolca yıkadım hatta sıcak denebilecek su ile. ama kirpiğimin göz içinde kalan üst kısmında sürekli bir şeyler oynuyordu.o her ne ise bir türlü çıkmadı. Ve zaten bu olanlar 10 dk içinde gerçekleşti ve sonra gözümün içi kıpkırmızı oldu. ama o rahatsızlık veren şey çıkmadı. o günü öyle geçirdim ve sokağa çıkma yasağı da vardı çıkamadık. gün boyunca yatana kadar gözü bol bol suyla yıkamaya devam ettim ama o gözümle net göremedim. bu net görememe 2-3 günü buldu.kırmızılık 4-5 gün öncesine kadar devam etti ama şu an hafif de olsa var. ilk hafta eczacının önerisiyle zaditen kullandım sonra sağlık ocağına gittim doktor tobraset diye bir damla yazdı. şimdi de 1 haftadır onu kullanıyorum. aslında göz uzmanına gitmem gerek ama bir türlü gidemedim malum sebeplerden.yine son 3-4 gündür farkettimki bu gözümde özellikle aydınlık ortamlarda özellikle gün ışığında yoğun olarak belirgin bir siyah nokta hareket edip duruyor yukarı aşağı sağa sola. bu bir türlü geçmedi ve sanırım bu olaydan sonra oluştu çünkü daha önce böyle rahatsızlık hatırlamıyorum. acaba gözümde ne tür bir sorun oluştu bu gri siyah noktalar özellikle aydınlıkta gözümün önünden gitmiyor çok rahatsız edici. ayrıca bu tobraset damladanmı bilmiyorum şimdi de gözümde batma tarzı basınç benzeri zorlama olmaya başladı hocam...ne kullanmalıyım nasıl geçer bu sorunlar yada nasıl bir yol izlemeliyim teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Bahsettiğiniz siyah uçuşan noktalar ile göze kaçan yapıştırıcı arasında bir ilişki olduğunu düşünmüyorum . ama göze japon yapıştırıcı olarak tabir etttiğimiz cyanoakrilat kaçması göz yüzeyinde tahriş-tahribat yaratabilir. bu yönden gelebilirseniz durumunuzu her iki açıdan da değerlendirebiliriz. saygılarımla ,

    tarihinde cevapladı.
  • hocm tsk. ler tekrardan birazda panik oldum gitmeye acikcasi ama gitmen gerekiyordu. ilk 2 3 gun zaten o sol gözde bulanik gordum hatta ilk gun gozumu bile kirpamiyordum sanki icerde bir parca varmis gibi. sanirim oynama sonucu yukari goz kapagi ic kisma dogrugitti orda rahatsizlik vardi baya. goz kapagi trafinda sisme de olusmustu. cikrnaya calistk birse goremedik. simdi ne durumda bilemiyorum. ama 2 gunden sonra gorme yetenegi eskisi gibi oldu fakat bu seferde siyahimsi bir nokta hareket etmeye basladi ozellikle gunduz cok fark ediyorum ve beyaz ampul isigi da fark ettiriyor. tam gorus acisi duzeldi derken siyah nokta cikti bu seferde. su an gorme netligi olark sorun yok ama siyah nokta rahatsiz edici. saglik ocagina gittim doktor tobrased damla yazdi ama goz uzmanina git dedi gecici tedavi olarak. 1 hafta gunde 3 kez kullanmama ragmen nedense o da tahris yapti ve batma gibi hisler oldu. ondan oncede 1 hfta kdr zadien damla kullanmitim o tahris filan yapmadi ama siyah noktada gitmedi. iki damla da etki etmedi o konuda. bu siyah nokta o olayla ilgisi yoktur umarim dediginiz gibi. cunkü kornea hasari ile olusan bir seyse sanirim daha kotu olur. tesekkurler

  • Doktor Cevabı:

    Siyah nokta olarak gördüğünüz muhtemelen göz içindeki jöle tabakası içindeki lifleri görmeniz nedeniyle oluyordur. ama muayene etmeden bir yorum yapmak zor. iyi bayramlar.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Göz Doktoru uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Goz bulanikligi

    Kataraktligoz kataraktligoz katarajtgoz saygilar stres sebebiyle gorme tabakasinda odem olmus dideral hap onetildi sizin baska oneriniz yokmu ileri mitopi -12 diger gozumun nosuda ayni katarakt var birinde var digerinde yok danistigim uzmanlar bu sorun nazik bir sorun deyip ameliyatin yapilabilecegi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Tanıdır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mr raporum

    Merhaba hocam baş agrım (çok sık) gözlerde bulaniklik denge bozukluğu ve unutkanlık oluyor mr raporumda neden bahsediyor tedavi gerektirir mi gerektirirse ne tür tedavi gerekir . (cocukken kafama televizyon düşmüş) radyolojik yorum : - sol serebellar hemisfer posteromedialinde hastanın travma...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nihat Egemen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Elekro fizyoloji raporu

    Merhaba hocam kızım şuan 2,5 yaşında prematüre 24 haftalık doğum. “flaşh erg de rod ve kone yanıtları alınamamaktadır. flaşh vep’inde p2 dalgasının letansları biriri ile uyumludur. elektro fizyolojik bulguları rod kone distorofisi ile uyumludur.” bunların anlamı nedir? cevabınız için şimdiden teşek...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kadircan Keskinbora

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Pisikolojik

    Konversiyon bozukluğu tedavisi ne kadar sürer tedavi yöntemi olarak ne yapıyorsunuz lütfen kısa bir sürede dönüş yaparmısınnız

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Serkan İslam

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kahverengi akıntı

    Merhaba,en son cinsel temasım 5-6 ay önce oldu o ilişkiden sonra 5 kere kanamam oldu fakat,kanamalarımdan en az 5-6 saat en çok 1 gün önceden kahverengi akıntı geliyor,bunun nedeni nedir,yaşım da 20,cinsel temasla ilgili olabilir mi ya da?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol kol ağrısı, yanma ve uyuşma

    Cevabınız için teşekkür ederim hocam. peki boyun düzleşmesi sol kol ağrısı yapar mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emre Esen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bacaklarda ödem

    Hocam tekrar iyi günler,bugün babamın bacaklarında ki ödem için doktora gittik 6 ay önceki tahliller eski dedi yeniden tahlil yaptırdı;hba1c 6,7,akş 129,üre 43,kreatinin 1, ü.asit 8.4,ast 22,alt 19,ggt 33,alp 112,amilaz 77,sodyum 148(136-146)potasyum 4,52,albumin 4.4,t.protein 7.2,fosfor 3.9,kalsiy...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Başçı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lens değerleri

    Hocam ben lens kullanıyorum. 8.6 ve 14.0 kullanıyordum. bugün numaram arttığı için ve kuruluk için gittim doktora. lens reçetesini 8.6 ve 14.2 olarak yazdı. sizce 14.0 ile devam mi etmeliyim yoksa 14.2 ye mi geçmeliyim.(ölçüm kağıdında d 44.00-44.50 mm ise 7.69-7.62 yazıyor.) cevaplarsanız çok sev...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Tunç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diz agrisi

    Merhabalar hocam 31 yasindayim ve merdiven inip cikarken yokus init cikarken sag dizim igne batargibi batiyor sonuç: 1- patellada lateral fasette alt pol komşulagunda belirgin kemik iligi odemi olduğu ve kemik iligi ödemi içerisinde milimetrik uzunhukta, subkondral mikrofraktir hattına ait olma ihti...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alihan Derincek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Penisten gelen sıvı

    Teşekkürler. ilaç ya da tedavi yoluyla bu sorunu önleme durumu var mıdır ?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Levend Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz kanama sonrası

    Hocam iyi günler,1 ay önce gözüme sert bir şekilde sade soda kapağı geldi ve gözümde kanama oluştu,doktorumun tavsiyesi üzerine damla ve kremle10 gün tedavi gördükten sonra damlaları bıraktım,şuan 2 haftadır damla kullanmıyorum,kanama olan gözümde gündüzleri uzağı görmede kelimeleri harfleri seçmede...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Tunç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Miyop derecesi artışı

    Hocam merhaba ben 23 yaşındayım 2.50 derece miyop göz kusuruna sahibim.uzun süredir göz derecem değişmiyordu. iki gün önce kontrole gittiğimde 0.25 derece arttığını söyledi doktor. ve gözlüğü 2.75 kullanmam gerektiğini söyledi. gözlüğü 2.75 aldım fakat çok fazla baş ağrısı yapıyor gözümü alıştırama...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Tunç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gözlüğü çıkarınca daha da bulanık görüyorum.neden?

    Merhaba, yaklaşık 1 ay önce 2 derece miyop olduğumu öğrendim.sadece evdeyken gözlük kullanıyorum.ancak gözlüğü çıkardıktan sonra sanki göz derecem daha çok artıyor gibi hissediyorum daha bulanık görüyormuşum gibi.gözlük gözlerimi daha çok bozar mı? 24 yaşındayım ve ilerleme kaç yaşına gelince durur...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Levent Alimgil

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz numarası

    Merhaba hocam. 24 yaşındayım. 3 ay önce göz doktoruna gittiğimde sağ ve sol 1 derece miyop ve 0.50 ve 0.75 derece astigmatım olduğu söylendi. doktor gözlük verdi fakat hiç kullanamadım. uzağı net görüyorum fakat ders çalışırken kitap okurken çok bir faydasını görmedim. o yüzden kullanmıyorum. günde...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Tunç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şizofreni olabilirmi

    Merhaba hocam kayınvalidem de gördüğümüz anormal şeyler şizofreni olabilirmi 1. sürekli sallanıyor eskiden kollarını sıvazlardı şimdi ya komple vücudunu sallıyor yada ayağını 2. birşey söylendiği zaman ters anlıyor başka yönlere çekiyor 3. ortamda hiç konuşmuyor nasılsın derler iyiyim diyor sadece k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x