Gözde kaşıntı yanma sulanma

  • Benim gözlerimde kaşıntı yanma sulanma oluyor içinden beyaz sümük gibi birşey çıkıyor ve o esnada gözlerimi açamama derecesine geliyo kaşlarımda beyaz kepeklenme goz kenarlarında bu olaydan sonra kepeklenme ölüyo sebebi nedir

  • Doktor Cevabı:

    Allerjik konjonktivit ve seboreik blefarit (kirpik diplerinde kepeklenme) olabilir. güneşten korunun. kapak kenarı hijyenine yönelik tedaviniz ve blefarit, konjonktivit tedaviniz gerekiyor.

    tarihinde cevapladı.

Adana Göz Doktoru uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Mide problemi ve gegirme

    2 ay önce psikiyatri muayene anksiyete bozukluğu denilmişti. zestat 15, ativan 2.5 verildi kullandım 15 gün boyunca son gün boğazım yağ gibi ve aşırı gegirme halsiz hissettim bıraktım daha sonra cipralex, xanax, zestat eklendi bunalttı beni dr kesti ve zestat ve ativan devam dedi ben sadece zesta...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Halil Genç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete, panik bozukluğu mu?

    Hocam küçük yaşta bi ara ölüm korkusu, ebeveynlerim bir şey olursa ne olur diye düşünüyordum akşamları ve kusma oluyordu çok kısa sürdü ve geçti gitti. şuanda 1,5 sene önce sigarama kimyasal madde konuldu sonrasında eklem ağrısı, nefes darlığı, baş ağrısı, çarpıntı, yabancılaşma, mide problemleri...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Seboreik dermatit

    Merhaba. sizin tarafınızdan teşhis konulmuş seboreik dermatit hastalığım var. bir süre sonra kaşlarımda ve kirpiklerimde dökülmeler başladı. gittiğim doktor seboreden olamayacağını söyleyip vitamin takviyesi ve antifungal bir ilaç verdi. 15 gün olmasına rağmen dökülme eski şiddetiyle hatta bazen dah...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yeşim Koşay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Diyabetik retinopatinin engel oranı

    Merhaba. 10 yıldır tip 2 diyabet hastasıyım. 2014 yılında da morbid obezite nedeniyle sleeve gastrektomi ameliyatı oldum. ayrıca hiperlipidemi rahatsızlığımda mevcut. ek olarak diyabetik retinopati rahatsızlığım da bulunmaktadır. 2006 yılında lasik ameliyatı geçirdim, geçen sene yapılan muayenede g...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özgür Kiriş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Retina arter tıkanıklığı

    Hocam babam aniden görme kaybı yaşadı şuan 2 gözde hic görmüyor ışık dahi yok.teşhis retina arter tıkanıklığı... kök hücre veya farkli bir operasyonla tedavi çözümü var mı

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Levent Akçay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yillardir kronik arpacik sorunum var

    Merhaba, benim sikayetim 2014yilindan beri kroniklesen arpacik. 3kez ameliyat oldum şalazyona döndüğü için. 3. ameliyatimin ertesi gunu yenisi cikana kadar tamamen bittigi umudundaydim. cok buyuk boyutlarda oluyor genelde. doktora defalarca gittim, antibiyotik tedavisi gordum , damla ve krem olarak....

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Yalçın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Görme problemleri

    Merhabalar hocam 15 yaşındayım sizlere kaçıncı yazışım bilmiyorum ama benim şikayetim gözümdeki problem.gözümde tek birşey olmuyor birsürü şey oluyor (geceleri göz ağrısı gözde nesne görme,etrafın gölglenmesi ve aniden gölgelerin yok olup olup gelmesi,gece ışıklar kapalıyken televizyona baktığımda v...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Meltem Karabacak Koçak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne yapacağımı bilemiyorum

    İyi günler 17 yaşındayım .kendimi bildim bileli insanlara hep bir kulp takıyorum . ve bu önyargımı kıramıyorum .yakın arkadaş çevremdeki kişileri bir anda çok seviyorsam küçük bir yalnışta yada birşey olmamış olsa dahi ,en nefret ettiğim kişiye dönüştürüyorum . sürekli küsüyorum barışıyorum .yinede...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Damla Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sinüzit ağrısı

    Hocam tekrar merhabalar. hocam ben bugün size muayne için gelmiştim umarım hatırlarsınız, sağ göz ağrısı için. hocam siz önerinizle göz doktoruna gittim ilgili doktor bey dediki sağ gözde sanki iltihap varmış ama kurumuş gibi dedi. net bişey söylemedi ben ilaçlarımı bitirince tekrar geleceğimi söyle...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hasan Mercan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete tedavisi

    Hocam 25 yaşında 50 kiloyum bende anksiyete bozukluğu var size daha öncede yazmıştım dr tanıya karışık anksiyete ve depresyon yazmış bana zestat ve ativan başlamıştı sonra cipralex ekledi şikayetlere geri kesti sadece zestat ve ativan kullandırıyor hocan benim bünyem çok hassas ve zayıfım psikolojik...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz önünde sarı lekeler

    Merhaba levent hocam. annem 60 yaşında, yaklaşık 2 sene önce katarakt ameliyatı oldu. hep gözlük kullanıyordu ameliyattan sonra görmesi netleşti ve gözlüğü bıraktı. son 3 aydır gözünün önünde sarı lekeler olusuyor gitmiyor ve bir gözüm bazen cok zor görüyor diyor. tekrar goz doktoruna gitti doktor g...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Levent Akçay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğsümü zorlayınca anlık ağrı oluyor

    Hapşırdığımda, şınav çekerken, yatakta öne doğru doğrulurken göğsümde üst kısımlarda, boynuma yakın kısımda, kaburgamın tam orta kısmında kalan yerde, yani vücudumun sağında veya solonda değil, bir ağrı oluyor anlık, acı oluyor desem daha doğru olur. bir seneye yakın böyle, hiç değişmedi, ne arttı n...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Gürkan Ertuğrul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mama reddi, kalp ritim bozukluğu, iştahsızlık

    Kalp ritim bozukluğu (av 2/1 tam blok) rahatsızlığı olan, 35 haftalık iken prematüre doğan, 3 aylık oğlumda yaklaşık iki haftadır biberon reddi mevcut bu diliyle itme başını kaçırma tarzında. anne sütü az ve doyurucu olmadığı için doktorumuzun tavsiyesi ile hipp marka mamayla doğumunun ilk ayından b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mahya Sultan Tosun

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüste ağrı

    Merhaba hocam benim 16-17 gün göğüste baskı ağrı öksürtmeyecek kadar hafif ama rahatsız edici bi nefes darlığı vardı ateş öksürük vs yoktu sonra bu rahatsızlık 1 haftadır hafifledi arada hissettiğim oluyo ama sol tarafta göğüsümde sancı gibi bi ağrı ağrı var çarpıntı hareket etmede rahatsız vs yok d...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Görme azalması

    Merhaba hocam. ben biri estetik, diğeri konka küçültme ve deviasyon olmak üzere iki ayrı burun ameliyatı geçirdim. ama son ameliyattan sonra sağ gözüm 2 metre öteyi bulanık görmeye başladı. yani solu kapatınca sağ gözüm tamamen yetersiz kalıyor. ameliyattan kaynaklı doktorun gözümü yaraladığını düşü...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Levent Akçay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x