Göz tansiyon ilaçlarının yan etkisi var mı

  • Sayın doktorlarımız bizleri bilgilendirdiginiz için minnettarız hepinize benim sorum göz tansiyonunun alt ve üst sınırı nedir ilaçlar alerji yada enfeksiyon yaparmı göze teşekkürler

  • Doktor Cevabı:

    Çok özel ve güzel bir soru.göz tansiyon ilaçları enfeksiyon değil ama bazen gözde allerjiye neden olabilirler bu durumda ilacı değiştirmek gerekir.sağlıklı günler dilerim

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Efexor ve tansiyon

    Merhabalar doktor bey, 28 yaşındayım 2 yıldır anksiyeteden dolayı efexor kullanıyorum. son 1 yıldır alkol almaya başladım alkol içtiğim günler ilaç almıyorum. bir süre sonra tansiyonum yükselmeye başladı alkolü kestim ama sürekli baş ağrısı zonklama ve tansiyonum çıkıyomuş hissi var.holter 15 9 gör...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen ödem siroz mu?

    Merhaba hocam. uzun bir aradan sonra size yine babamla ilgili soru soracağım. en son babama kronik myeloid lösemi kronik faz ph(+) tanısı konulunca i̇mavec 400 mg 1*1 dozunda başladı. başlangıçta herşey iyi gibiydi. fakat 1. haftanın sonunda ağır bir ishal tablosu oluştu. kaldı ki o dönemde hiçbir ş...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilac etkisi

    Merhaba hocam eşim ms hastası. gebelik düşünüyoruz rebif 44 ve brufen kullanıyor. doktorumuz gebelik olana kadar kullanın dedi. sadece brufen yerine parol dedi. ama prospektusunde gebelik dusunuluyorsa en az 1 ay önceden bırakılmalı diyor. birde goz doktorumuz goz tansiyonu için brimogut damla yazdı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Zafer Gören

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yüz felci tümör

    Hocam sorum biraz uzun olacak ama şimdiden sabrınız için teşekkür ederim 9-10-11 şubat tarihleri arasında zaman zaman sanki şeker düşmesi gibi el ayak boşalması hafif bir baş dönmesi ve zihin bulanıklığı yaşadım 10 şubatta gece acile gittik ve doktor fazla önemsemedi gençlerde bu aralar sinirsel olu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fehim Arman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz tansiyonu

    Hocam benim göz tansiyonum yüksek fakat korneam diğer insanlara göre daha fazla kalın olduğu için doktor ilaç başlamadı fakat göz tansiyonu riskim var bu arada antidepresan olarak prozac kullanıyorum bu ilacın göz tansiyonumu artırma gibi bir etkisi vs göze zararı olurmu iyi akşamlar

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nilüfer Koçak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz haraketleri ve elektriklenme

    Merhabalar hocam 22 yaşındayım ve 2 hafta evvel bir süreliğine kullandığım antidepresanı doktor gözetimi olmaksızın bıraktım. üç gündür gözlerimi sağa sola oynattığım zaman elektirik çarpması gibi voltaj düşmesi gibi tarifi zor ani bir tepki yaşıyorum. özellikle göz arkamda bu hissi yaşıyorum,yer...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Sinan Tatlıpınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göz siniri

    Hocam göz sinirlerini çevresinde sıvı birikmesi teşhisi ile diaz ile başlayan bir ilaç başlandı. özellikle sol göz tansiyonum 22. sol gözünde 2. kullanımda biraz ağrı oluştu görme kaybı yok. acaba ilacın normal bir etkisi midir? ne önerirsiniz günde 1 250mg

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Cem Mısırlıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gastirt antral

    Doktor bey hayatımda ilk defa gözüm karardı mide bulantısı yaşadım kulaklarım yavaş duymaya başladı bu tansiyon düşüklüğü sanırım nexium ve gaviscon kullanıyorum bu ilaclarin yan etkisi olabilir mi bunu yaşatır mi teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Halil Genç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Epiretinal membran

    İyi günler hocam.30 yaşında ve sağlık personeliyim.3 ay önce retina uzmanı doktorumun muayenesi sonucu iki gözümde de epiretinal membran olduğu söylendi.yaklaşık 2 haftadır iki gözümde de kızarıklık,rüzgarlı havalarda yaşarma,hafif yanma gibi şikayetlerle muayene oldum ve tipik alerjik olduğunu söyl...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Murat Tunç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüs agrisi yan etkisi

    Merhaba. sorum medikinet ilacıyla ilgili. bende liseden beri anksiyete problemi var şu anda cipralex ve faverin kullanıyorum. açıkçası anksiyete problemim nerdeyse bitti ama sadece hastalık takıntısı var o da iyiye gidiyor. ama doktorum dehb bozukluğu olduğunu söyledi önce ritalin verdi inanilmaz iş...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hakan Cengiz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Böbrek yetmezliğinde i̇laçların yan etkisi hk.

    Hocam, bu gün bir üniversite hastanesinde yüz bölesinde yanma kaşıntı,gözlerde ,kafa derisinde kaşıntı nedeni ile dermotoloğa gittim.bana ketarol şampuan,excipial lipo emülsiyon, antihistaminik gurubundan aerıus 5mg.20 tablet verdi.orta düzey böbrek yetmezliğim olduğunu söyledim.sorun olmaz dedi ba...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Özkan Güngör

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Remeron bırakmak

    Hocam merhaba. annem 15 yıldır remeron kullandi 48 yaşında şu an. mide ameliyatı sonrasi toparlamak icin vermisler onun sayesinde toparladi fakat şu an bırakma asamasinda uzun süreli kullanmaya bağlı yan etkiler oldu.(göz tansiyonu ve huzursuz bacak sendromu) 3 haftadir içmiyor bulantı kusma var...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Irfan Gül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aktıfmesane

    Sorun hocam saygılar kardesim60yasinda cinsel gücü artırmak için shifahomenin epimedyumlu bitki hapı önerildi bu konuda görüşünüz ne bu durumda sizin onerinize yokmu epimedyumlu bitkisinin zararı varmı tesekurler hocam aşırı aktif mesane var bunun icin antikolinerjik hapı göz hastalığım için kullan...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yakın gorme bozuklugu

    Günaydın hocam zaman ayırıp cevap yazdıgınız ıiçin çok tşk ederim bu arada goz ve kol tansiyonum normal bahsettıgınız ılacla ılgılı de gun de yarım al dedı hoca suana kadar bı yan etkısı olmadı hocam verdıgı ılaclar dogru ılaclar mı sızın baska bı ılac tavsıyenız var mı ve baska bı tadevı yontemı va...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Topalkara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Maxidex ve göz tansiyonu,göz kapağında düşme

    Hocam iyi akşamlar.1,5 ay önce gözlerimi çizdirdim.ameliyattan birkaç gün sonra sol gözde kırışıklık olmuş o düzeltildi. maxidex kullanıyordum.o da göz tansiyonuna neden olmuş ve üst göz kapagımda hafif düşüklük, şişlik var.bu şişlik de ilacın yan etkisi mi kalıcı olma ihtimali var mıdır?şu an cosop...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mustafa İşlek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x