Görüşünüzü alabilirmiyim hocam

  • Görüşünüzü alabilirmiyim hocam

    Merhaba hocam antidepresan ilaç kullandıktan sonra isteksizlik ve sertleşmeme sorunu başladı 7 üroloji doktoruna aralıklarla başvurdum ilaç veren oldu fayda görmedim psikiyatriye yönlendiren oldu fayda vermedi endokrinolojiye yönlendiren oldu psikoloğa yönlendiren oldu ne yapacağımı şaşırdım fsh 4 v...

    Doktor Cevabı:
     Eyyüp Sabri Pelit

    Doç. Dr. Eyyüp Sabri Pelit

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Görüşünüzü alabilirmiyim hocam

    Merhaba hocam antidepresan paxil ilacını kullandıktan sonra testosteron hormonum düştü ben ilaçlara karşı çok hassasım hafif bir yan etki bende hemen gözüküyor ilacı bırakalı 3 yıl oldu ama düzelme olmadı testosteron 240 çıktığı için üroloji nebido iğne yazdı bu iğneyi vursam eski halime dönermiyim...

    Doktor Cevabı:
     Levend Özkan

    Prof. Dr. Levend Özkan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


1/1 | Toplam 2 kayıt bulundu.
.
x