Göğüste batma

  • Merhaba doktor bey,ben 20 yaşındayım.Donem dönem kalp şikayetleri çok yaşamıştırım.Şu anda şikayetim de sol göğsümde sanki iğneler batiriyolarmis gibi biri kalbimi sıkıyormuş gibi bı ağrı oluyor.hafif sol koluma da vuruyor.Midem de hazımsızlık ve gastrit problemleri var.Sanki midemde ki gaz kalbimde dolaşıyormuş gibi hissediyorum.Bu sikayetimden ötürü yaşadığım şehirde gitmedigim kardiyoloji doktoru kalmadı.Ekg,eko,kan tahlili,efor,holter hiçbirinde bişi çıkmadı sadece ekstrasistolüm olduğu soylendi.O da zaten her zaman olmasa da dönem dönem rahatsızlık veriyordu tekleme hissi oluyordu.En son gittiğim doktorum artık kardiyoloji plk önünden bile geçme dedi.Panik atağım var,geçen sene aynı şikayetlerim ilerledi kalbimde tekleme filan da oldu kalp krizi geçiriyorum olucem sandım nefesim kesildi acile gittik EKG cekilmisti ve sakinleştirici verildi aşırı rahatlamistim o gece sonrasında psikiyatriye gittim ve ilaç tedavisine başladım rahatladım. ilaçlarımı bıraktım yine rahattım ama tekrar her şey başa sardı.Bu sol göğüsteki batma ve sanki gaz dolaşıyormuş hissi artık rahatsız ediyor beni.Sürekli tansiyonumu olcuyorum.10/7 çıkıyor nabzım düzenli hep 75 ler de ritim bozukluğu işareti de çıkmıyor alette.Her seferinde doktora gidiyorum bişi yok deniyor.Ailemde bıktı artık sürekli aynı şikayetlerinden doktora gitmekten.Kalp krizi filandır diye ben çok korkuyorum.Ailede kalp hastaligimiz yok.Sadece dedemin sinirsel yüksek tansiyonu varmış.57 yaşında kalp krizinden vefat etmiş.Aile de ani ölüm vs.bişi yok.Bu arada göğüs kafesimde kalbin tam arka kısmında omurgamda sola doğru eğiklik skolyozum var.Bu şikayetleri o da yapabilir mi?Yoksa kalpten midir?Cevap verirseniz beni çok mutlu edersiniz.Tesekkurler.

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle geçmiş olsun, tekrar lütfen psikiyatr doktorunuza gidiniz...

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Coraspin ilaç etkileşimi

    Hocam merhaba babam için yazıyorum,babamın yaşı 48. babam inhibace beloc matofin kullanıyor. 25 yıldır günde 1 pakete yakın sigara içiyor bırakmayı denedi ama olmadı,doktora danışmadan coraspin başladı 100 mg. günde bir tane alıyor. bir de ade k vitaminleri folat b12 vitamini dahil olan multivitamin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp krizi korkusu

    Merhaba hocam. 34 yaşındayım ismim tolga. merdiven çıkarken her insan kadar yoruluyorum fakat bahçe işleri, ağır taşıma gibi işler yaparken çabuk yoruluyorum. göğüsüümde gaz sıkışması gibi oluyor sanki soda içip gaz çıkarsam rahatlayacağım, sonra hafif mide bulantısı.geçen yıl en az 3,4 defa kardiyo...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kardiyak mr cekimi

    Hocam kolay gelsin...34 yaş bay...hocam 3 yıl önceki bi holterimde 7 atimlik nsvt atağı görüldü sonra ki 8 holter eko efor ekg normal...bazi hocalar önemsemedi bazılarıysa kardiyak mr eps önerdi ek atimlarim ara ara bazen sıklaşmakla beraber devam ediyor şimdiye kadar şükür ciddi semptom yaşamadım.....

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kardiyak mr cekimi

    Mustafa hocam kolay gelsin...34 yaş bay...hocam 3 yıl önceki bi holterimde 7 atimlik nsvt atağı görüldü sonra ki 8 holter eko efor ekg normal...bazi hocalar önemsemedi bazılarıysa kardiyak mr eps önerdi ek atimlarim ara ara bazen sıklaşmakla beraber devam ediyor şimdiye kadar şükür ciddi semptom yaş...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol kol tutmuyor

    Sevgiler hocam 25 yas sigara alkol hiçbir şeyim yok. egzersiz de yapıyorum. 1 haftadır sol kolum boşalıyor gibi gece uyuyamıyorum güçsüzlük var. karıncalanma değil. kolum tutmuyor gibi oluyor. 2 gün önce sol kulağımın da ağrısıyla uyandım. kalp damar mı nörolojiye mi gitmeliyim? öngörünüz varsa nedi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Afksendiyos Kalangos

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol memede sızlama

    Sol meme bölgesinde küçük bi yerde sızlama var başka herhangi bir şey yok herhangi bi yorulmayla alakası da yok günde 3 4 kere 3 5 saniyelik yoklayıp gidiyor ayrıca midemde gaz sorunu da buna eşlik ediyo yani midemdeki gazı hissettiğimde oluyo bu olay sebebi nedir?

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Şeref Ulucan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Covid ve kan sulandirici

    Hocam iyi günler, 24 nisan gunu covid testim pozitif cikti, aslinda belirtiler 19 nisanda başlamıştı fakat aynı gün vuruldugum biontech aşısının yan etkileri sanmistim. koku gidince test yaptırdım. 25 nisanda verilen ilaclari tereddüt etsem de kullanmaya basladim. size sorum 38 yasindayim uzun yılla...

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp krizi belirtileri olabilir mi?

    Hocam hayırlı ramazanlar ağustos ayında bir gece sol kolum ve gogsumde agri hissetmistimbir ay sonra kardiyolojiye gittim ekg efor kan testi yapıldı doktor temiz dedi vitamin yazdı gogus agrim araliklarla devam etti o gunden bu yana ara ara devam eden batma seklinde gogus agrisi var ve bazen sol kol...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp krizi

    Hocam benim 1 ay önce çektirdiğim ekg eko efor temiz çıktı. 21 yaşındayım stresli günler geçiriyorum uzun süredir. bu temiz sonuçlara rağmen kalp krizi riskim nedir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Oral minoxidil ve sağlık sorunları

    Merhaba hocam.yaklaşık 4 aydır androgenetik alopesi için 10 mg oral minoxidil kullanıyorum.son 2 aya kadar bir sıkıntım yoktu ama son 2 aydır nabzın dakikada 80 civarında atması,devam eden göğüs ağrıları ve özellikle de yatarken başlayan nefes darlığı gibi problemler yaşamaya başladım.bu ilacın kal...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Can Özbek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp agrisi

    Merhba dr bey.eşim 42 yaşinda.bugun gogsunun ortasinda 15 dakika suren agri olmus.bizde aksam ihmal etmenek icin acile gittik.2 kere kan alindi ekg ye bakildi.onlar temiz.acildeki dr kalp spazmi gecirmis olabilirsiniz dedi.herhangi bir kalp hastaligi yok ama baba tarafinda erken yasta kalp krizi var...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak mı

    Merhaba yağmur hanım size bir şey danışmak istiyorum; benim bu sıralarda başım dönüyor gibi oluyor kalp çarpıntım başlıyor sanki bayılacakmış gibi hissediyorum ve kalp krizi veya ölüm korkusu yaşıyorum o anlat içinde. o anda her şeyden kopuyorum sadece ölümü düşünüyorum. bu bir keresinde yolda oldu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Yağmur Vardar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Aktif kronik gastrit

    Hocam tekrar merhaba. cevabınız için tekrar teşekkür ederim. yemeklerime dikkat ediyorum dediğiniz gibi bana zararlı olanları yemiyorum. dün birden halsiz uyandım sankş depresyonda gibiydim , iştahsızlık, yemekkere karşı tiksinti, ara ara vurup geçen soğuk terleme ve ishal vardı. ve ara ara göğsüm y...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ayşen Helvacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç kullanimi

    .merhabalar doktor bey:ismim cengiz çelebi.yaşim 49 yaklaşik bir yil öncesi aniden gerçekleşen bir göğüs ağrisi ile kardiyoloji yoğun bakim ünitesine yattim,yapilan anjio sonrasi sağ ana damara pihti olmasindan dolayi stent takildi. bir yildirbetablok 50mg--colastin-l 40 mg-- ecoprin 100mg--plavix 7...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Taşikardi atağı

    Cvbınız için tşk ederim dr. bey evet en kısa zaman da gideceğim dediklerinizi yapacağım ben anevrizmadan çok korktum ağrı uyuşukluk kusma vs yok sadece ayakta olursam başım dönüyor dinlenince anormal olan tek şey kalbim boğazım da atıyor ve düzelince de atış hızı yüksek değil ama bazen sırtım da kar...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x