Genital organ bozuklukları

  • Merhaba, Vajinamın iç dudağındaki şekil bozukluğunu düzeltmek istiyorum. Avrupa'da yaşamaktayım. Bunun için hangi doktora veya birime başvuracağımı kestiremedim. Kolay bir işlem midir? Bu konu hakkında bilmem gereken bir şey var mıdır? Polikistik over sendromum var ve sanıyorum buna bağlı olarak vajinal bölgemde çok kararma bulunuyor. Bunun bir tedavisi var mıdır? İlginiz için çok teşekkürler.


Bursa Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kızlık zarı kanaması

    Merhaba,eşimle canım çok acıyınca ilk gece ilişkiye tam giremedik başta çok az kan geldi ama 1 saat kadar sonra regl döneminde olmamama rağmen yaklaşık 2 pedi dolduracak kadar kan geldi 1 saat süre boyunca sonra durdu ve leke şeklinde devam etti daha sonra denediğimizde kızlık zarımın hala bozulmadı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Filip Taşhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bartolin apsesi

    Hocam merhaba bartolin bezi kisminda ayni ağzımızda çıkan aftlardan var iki tane ve biraz şiş. büyüdü beyaz yara olan kısım, bu bartolin apsesi mi oluyor yoksa başka bir şey mi anlayamadım. acıyor yürümeme bile etki etti hatta ama kaşıntı yok. tam olarak nedir bu?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Fadime Demircan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajina kızlık zarı

    Yok hocam iç dudakları biliyorum ondan bahsetmiyorum o iç dudak ve dış dudak arasında kalan boşluk vardır ya o deri bende sol tarafta dışarı çıkıntı şeklinde duruyor ben bunu yaptığım mast sonucu aşırı şişmesi den kaynaklı derinin sündüğünü o şekilde kaldığını düşünüyorum hocam böyle bi ihtimal olab...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Miray Sekkin Eser

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Vajina kızlık zarı

    Hocam iyi günler ergenlikte ben masaj aletiyle aşırı bastırarak mast yapıyodum masttan sonra dış dudaklar falan aşırı şişiyordu bi güne filan anca iniyodu şimdi ben bişi farkettim dış dudaklarımda yumuşama gevşeklik sarkıklık gibi bi durum var birde hani dış dudakla klitoris yanlarında kalan deri dı...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Miray Sekkin Eser

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bozulma durumu

    Merhaba hocam ben eskiden 12 13 yaslarindayken cocukluk akli ile merak edip bi cok kez vajinama parmak sokmustum ve ince kalem tarzi bir sey de sokmustum sizce bakireligim yuzde kac ihtimalle bozulmuştur veya bozulmusmudur?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Fadime Demircan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adetliyken kızlkk zari

    Merhaba hocam ben adetliyken bütün gün yegenimi tasidm braz kilolu kendisi aksamda biraz sızlama oldu vajinamda kizlık zarima bi zarar gelmismidir bozulurmu bu sekilde?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Külal Çukurova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Hocam iyi akşamlar benim sorum biraz karışık ama şuan yardımınıza ihtiyacım var kızlık zarıyla alakalı sorucam.ben kızlık zarı baktım tabana kadar inmeyen küçük kesikler var o giriş deliğin etrafında kalıyor ama iyice ayırıp baktığımda kaideye kadar tam duvara kadar gelmeyen yarım yırtık gibi duruyo...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Nurdan Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel organda geçmeyen orgazm hali

    Merhabalar. 36yaşında 2 çocuk annesiyim. 6-7 gün önce cinsel organımda ve karın alt bölgemde cinsel uyarılma hali başladı. sürekli cinsellik isteme hali diyebilirim. genital bölgemde ıslaklık da oluyor. yeni bir antidepresana başlamıştım. anksiyete bozukluğu tedavisi görüyorum. bununla bağlantılı bi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ufuk Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kizlik zaei

    Hocam merhaba sevgilimle kisa sureli bi surtunme oldu ikimizdede kiyafet vardi sert bi baski olmadi ama eve geldigimde ic camasirimda kan gordum ve yapis yapis bi sey cok degildi kizlik zarinda bozulma olmusmudur

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özgür Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Menopoz öncesi

    Hocam merhaba.menopoz öncesi dönemde adetin sildikce pembemsi ve az miktarda peceteye gelmesi normal midir acaba? şimdiden çok teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özge Şahin Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajina ortası et parçası

    Merhaba 20 yaşındayım bekarım vajinamın iç dudak orta kısmın da büyük nohut gibi bir et parçası var (kənarlarda değil tam ortada) bi çok doktora gittim ama net bir yanıt alamadım tatmin olamadım cevaplardan ve cinsel agrı oluyor adet düzensizliği ve de adet agrısı

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hatice Karabay Berber

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajina dudakları büyür mü

    Hocam merhaba ben son zamanlarda çok sık masturbasyon yapmaya basladım. bir yerde okumuştum ve diyordu ki kadınların çok sık masturbasyon yapması demek vajinasının büyümesine dudakların sarkmasına neden oluyormus. ama ben yapmadan duramıyorum. gerçekten büyüme oluşur mu acaba?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Miray Sekkin Eser

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kızlık zarı

    Hocam üstümüzde çamaşır yoktu ve girişi biraz zorlamıştı kan hatırlamıyorum ama o küçük beyaz dediğim şey de et parçası gibi iki yuvarlak küre düşünün biri küçüçük diğerinin üstünde göğüs ucu gibi duruyor akıntı dışımda ne olabilir sizce? teşekkürler hocam

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aynur Şendemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı

    Hocam merhaba sürtünmeyle ilişkiye girdim tam birleşme olmadı ama ondan sonra deliğim genişlemiş gibi gözüküyor ve içinde bir top ucunda da küçüçük beyaz bir şey görüyorum deliğin içine bakınca büyük ihtimal kızlığım bozuldu değil mi hocam? bir de o gördüğüm şey ne olabilir ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aynur Şendemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmeyen genital kaşıntı

    Merhaba, bekarım 7 aydır kaşıntı sorunum vardı doktora gittim funit 100 mg verdi. 2 2 4 tane içip bırakacaksın dedı fakat hala kaşıntım geçmedi ılaca günde bir olarak devam etsem olur mu?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ayşe Darama

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x