Genel anestezi ile ameliyat

  • iyi akşamlar hocam.size danışmak istediğim durum ben genel anestezi ile ameliyat olacağım ancak 9 aylık bir bebeğim var ve hala emziriyorum.ameliyat sonrası emzirmemde sakınca varmı? yada ne yapmalıyım ameliyat sonrasında.şimdiden teşekkür ediyorum

  • Doktor Cevabı:

    9 aylık bebeğin için sorun olmaz,anestezi dr.unuz gerekli özeni gösterecektir.selamlar..

    tarihinde cevapladı.

Ankara Anestezi Uzmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Helicobacter

    Hocam merhaba, mide ağrısı, hazımsızlık, yanma şikayetleriyle genel cerrahi bölümü ne gittim, endoskopide mide duvarın aşırı sekilde kırmızı ve duodenal ülser var dendi. endoskopi biopsi sonucunda helikobakteri(+), altda da helikobakteri (++) kronik gastrit,inivinasyonyazıyordu. doktor bey bana (fla...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rahimde yara varken hamile kalinirmi. dex forte agri kesici adeti geciktiri...

    İyi günler hocam ben bir senedir evliyim bebek istiyoruz fakat rahmimde yara oldugunu soyledi doktorum. rahmimde yara varken hamile kalabilir miyim ve hamile isem yara icin tedaviden dolayı veya tamamen yaradan kaynakli enfeksiyon ve iltihapdan dolayi düşük riski varmidir acaba ? bir de dex forte a...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geceleri beyaz akıntı

    Yaklaşık 35 gün önce kız arkadaşımla korunmasız cinsel birliktelik yaşadık. o günden sonra sadece geceleri bir iki damla şeklinde beyaz akıntı olmaya başladı.idrar ve idrar kültürü testim temiz çıktığı halde doktorum antibiyotik yazdı. 10 gün sonra tekrar gittim tekrar antibiyotik yazdılar ancak hal...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sol dizde tekrarlayan patella çıkığı

    Merhaba alper bey, yıllardır diz kapağımın dış tarafa çıkması son aylarda sıklaştı. şu ana kadar yaklaşık 7 kere çıktı. şuan bir ağrı yok fakat koşmakta vs zorluk çekiyorum çıkacak gibi hissediyorum. doktor fiziksel muayene ile patellar instabilite var, elde olan tek çözüm ameliyat dedi. mr sonucumu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alper Gökçe

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik riski var mı

    İyi günler yaklasık 1 ay önce tatil sebebiyle reglime 2 gün kala adet geciktirci kullandım yaklasık 1 hafta boyumca ve erkek arkadasımla kondom ile korunara iliskiye girdik o süre boyunca ilacı bıraktıktan 3 gün sonra regl oldum 3-4 gün sürdü ilk iki gün yoğun geldi sonra azaldı kanamam şimdi regl...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol testis

    Merhaba hocam. yaşım 14 ve 3 4 hafta önce boşalırken sol taraftan yırtılma gibi bir ses geldi önemsemedim 2 3 gün sonra sol testisim sağdakine göre biraz daha aşağıda sağdakide yukarıdaydı ve sol testisimde ağrı vardı acile gittik ultrason çektirdik herşey normal dediler şimdi 2 3 hafta sonra yani b...

    Doktor Cevabı:

    Yrd. Doç. Dr. Ahmet Güngör

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Balgam boğazda gıdıklanma

    Merhabalar 15 yaşındayım 5 6 gün önce grip oldum baş ağrısı burun akıntısı boğazda balgam ve gıdıklanma oluyodu baş ağrı geçti fakat diğer belirtiler duruyo balgam çıkarmak sabahları oluyo her gün sabahları 2 3 defa çıkarıyorum sarı yeşil rengi oluyo onun dışında boğazımda gıdıklanma 1 aydır var haf...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Fuat Erel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalpte sikinti çok var

    Hocam bi de kalpte ağrı ve sancı olunca sol kolum kas katı kesiliyor, uyuşuyor, parmak uclarım karıncalaşıyor ve titriyor, bunlar da kalpte bir sorun olduğuna etken midir?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok çaresizim hocam

    Hocam bana da cevap verirseniz çok mutlu olurum cuma günü ilk defa size gelicem ama endişelerimi aza indirmek istiyorum içimde hep bir şüpheyle yaşıyorum vajinal mantar oldu bir buçuk ay önce bir sürü fitil kullandım 3 gün önce peynirimsi akıntı geçti yerine sümüksü yumurtlama akıntısı gibi gelmeye...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Gözüküçük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Doğum kontrol hapı

    Ben aşırı şiddetli regl olduğum için doktor önerisi ile yaklaşık 10aydır yasmin hap kullanıyorum bu ay ilacı almayı bıraktım ama 1 aydır regl olmuyorum kasık ağrılarım ve karın ağrılarım var ama kanama bir türlü olmuyor ilaç yüzünden denge bozulmuş olabilir mi kanama olmazmı daha regl kesilmiş olabi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş ağrısı görme bozukluğu

    İyi günler hocam. 26 yaşındayım mr çekildim ve bt ilaçlı anjiyo çekildim bişey çıkmadı ama başımın sol tarafı 2 aydır ağrıyor ve sol tarafta sanki karınca geziyor gibi kafamda damarlarda. gözümde ve çevresinde bir baskı ağrı ve görme bozukluğu oluyor. birde sol gözüm biraz büyümüş neden olabilir

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Tufan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis yaralanması

    Hocam bu gün çalışırken penisimi kasaya sıkıştırdım anladığım gibi kaldırdım kasayı fakat kanamış ve morluk oluşmuş geçer mi yoksa bi uzmana görünmem lazım mı

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yüzde vücutta bezeler ve arada bir sırt ağrısı

    Hocam merhaba benim sırtının sağ bölgesinde ara ara ayran ağrı var. 3-4 ay önce korona sanarak test yaptırdım negatif çıkmıştı. duruştan falan olabilir diye düşündüm. ama bir aydır geçmişti yine hafiften geri geldi. beni en çok korkutan şey lenfoma olma olasılığı. çünkü boyun koltuk altı ve kasıklar...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Alaattin Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs sıkışması

    Merhaba adnan bey, 17 yaşında multipl skleroz hastasıyım. sık sık ani kalp çarpıntıları yaşıyorum, bununla beraber uzun süredir sağ göğsümde sıkışmalar oluyor. herhangi bir şey yerken aniden göğüsüm sıkışıyor ve nefesimi kesiyor, herhangi bir yardım almadan ya da sıvı tüketmeden kendime gelemiyorum,...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 5. metatars kırığı

    Hocam kolay gelsin 43 gün once 5. metatars kemiğim kırıldı burkulma sonucu yarın son günüm ağrı flan yok ama elle kırılan yere ellediğim zaman çok hafif bi ağrı var 43 gün içinde ilk 2 hafta hariç bazen ev içinde topukla çok az bi yük vererek yürüyordum sizce bi zararı olmusmudur ve kaynamışmıdır…

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x