Gebelik

  • İyi gunler benim sorum cinsiyet belirleme ile ilgili...yumurtlamadan 2-3 gun once kiz..yumurtlama gunu erkek olacagi ile ilgili bircok yazi okudum..bazı dr larımız evet var bazıları da hayır böle bişey yok diyorlar..bunun bir gecerliligi varmidır...bu konuda bana bilgi verirseniz sevinirim.

  • Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Şevket Alptürk

    Merhaba cinsiyet belirleme sadece pgt yöntemi ile kesin olarak belirlenir. aşağıda gönderdiğim linkl te ayrıntılı bir şekilde açıklama yapılmaktadır. http://www.dogustupbebek.org/sayfalar.asp?languageid=1&cid=17


  • Lefkoşa Histoloji Uzmanı uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

    Site içerisinde bulunan bilgiler bilgilendirme amaçlıdır. Bu bilgilendirme kesinlikle hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi veya tanı koyması yerine geçmez.
    Bu soruya oy verin :

    Diğer Hasta Soruları

    • Embiryo yumurta

      Merhaba ben sizinle konuşmak istiyorum ama herhangi bir telefon numarasına ulaşamadım lütfen bana yardımcı olabilir misiniz

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Ben şu anda yurt dışındayım.

    • Tüp bebek tedavimde hep sorun yaşıyorum

      Sevinç ege nasıl ulaşırım tel adres bilgileri kendisiyle bire bir görüşmek istiyorum aslında konu ben 4 defa tüp bebek denedim hatta şuan 4düncü denemenin içindeyimbenden 11 tane yumurta toplandı 6sı iyi dediler ve 6 tane embriyo oluştu bugün embriyoların 3günü fakat çok geç gelişimi olduğunu bende...

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Merhaba pamuk hanım, yaşınızın 38 olması ve kişiye özel biolojik aktivite sine göre başarı şanzınız. bol şans dilerim. sevgi ve sağlıkla kalın..

    • Embiryo tüp bebek

      Hocam merhaba ece embriyonun gelişmemesinin en büyük nedeni nedir bu benim üçüncü denemem şu anki sonucu senin anda hiçbir emri ile görüşmekti gibi gözüküyor şu an üçüncü gününde yardımcı olabilir misiniz

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Yumurta kalitesi ne bağlıdır. genetik yada yaşla ilgili olabilir. 35 yaş üstü yumurta kalitesi düşer. amh değeriniz görede yorum yapılabilir. geçmiş olsun.



    • Geç döllenme ve yerleşme kanaması

      11 martta ilişkiye girdim. 26 martta kan tahlili verdim negatif çıktı 27 martta hasta oldum ama kısa sürdü 2 nisanda tekrar kan tahlili verdim negatif çıktı. 2 mayısta tekrar kan testi yaptim negatif cikti.adetime 3 gün var açık renk kan geliyor akıntı şeklinde ve az. tekrar kan testi yapmalı mıyım...

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Gebelik şansınız yok bence. emin olmak için kanda beta hcg yaptırın. herşey olabilir. sevgi ve sağlikla kalin.

    • Hamilelik ile ilgili bir sorum olacak

      Hocam çok teşekkür ederim inşallah hamileyimdir ? size gore hocam hamile olma oranım kaç gibi gözükuyo

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Sevgili aleyna. lutfen en yakın sağlık merkezine gidip kanda beta hcg testini yaptır. çıkan değere göre sana yanıt verebilirim. bol şans dilerim. sevgi ve sağlıkla kal. emb. dr. sevinç ege

    • Hamilelik ile ilgili bir sorum olacak

      Hocam merhaba adetim en son 7 martta oldu fakat ben suhpelerimden dolayı adetime 8 gün önce idrar testi yaptım ve silik çizgi çıktı simdik ise adetime 6 gün kala adet kanamasından az lekeden çok bi kanamam var acaba bu ne demek hamilemiyim yoksa bu adet mi kasıklarımda ve belimde ağrı yaşıyorum yad...

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Merhaba aleyna, kanda beta hcg testi sizin gebeliğiniz hakkında kesin bilgi verir. bu nedenle kan testi öneririm. gebelik olsada bazı gebeliklerde embryonun endometriyum yani rehim içine gömülmesi sırasında kanama olabilir. bu rehim duvarı kanamasıdır. embryonun bağlantı yerinde değilse kesinlikle... Cevabı gör



    • Embriyo transferi

      Merhabalar doktor hanım 2. tüp bebek transferimi yaptırmış bulunmaktayım ve 6. günündeyim.yarin da adet günüm. eğer adet olursam 2.nin de tutmama nedeni ne olabilir.1. tutmadiginda doktorum hiç bir problemin olmadığını söylemişti.sizce sorun ne olabilir. bütün tetkiklerin sonuçları temiz.

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Embryonun tutnamamasının en büyüük nedeni embryo ve endometriyum kalitesidir. bu nedenle hangisini olduğuna buradan karar vermek zor tabii. sperm ve oosit embryo kalitsini oluşturur. buna yanıt doktorunuz daha sağlıklı bir cevap vereceğine inanıyorum. sevgi ve sağlıkla kalın.. emb. dr. sevinç ege

    • Klomen kullanmaya baslayacagim

      Teşekkürler cevap için sevinç hanım klomen doktor kontrolünde kullanıcam doktorum uygun buldugu için bi sakınca olmaz dedi ve yazdı senelerdir yumurta tembelligim vardı klomenle gelişir mi yumurta buyur mu garanti mi

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Ben ezbere ilaç kullanilmasini doğru bulmam ama siz doktorunuza güvenin.

    • Klomen kullanmaya baslayacagim

      Merhaba sevinç hanım 2 aydır korunmadigim halde gebe kalamadım yumurta tembelligi teşhisi konuldu kendi isteğimle doktorumdan klomen yazmasını istedim kullanmak için adetimi bekliyorum klomen garanti yumurta gelistirirmi ve catlamasini sağlar mı ?

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Melek hanım. nu ilaçlar doktor kontroluu altında kullanmalıdır. usg ile yumurta gelişimine göre doz ayarı yapılır. akıldan kullanılmaz. hayati tehlikesi vardır.



    • Embriyo transferi

      Doktor hanım merhabalar. beta sunucum negatif cıktı. ve adetim basladi.2. transferim ne zaman yapılır ve nasıl bi işlem yapılabilir bilgilendirirseniz çok sevinirim.

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Ne zaman kendinizi hazır hissederseniz hemen de olabilir. doktorunuza adetiniz bitimindede olabilir..

    • Embriyo transferi

      Doktor hanım.cok heyecanlıyım test yapsam çıkarmı acaba. sizin fikriniz ve tavsiyeniz nedir

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Embryo transferinden sonraki 12. gun genelde kande beta hcg testi yaptirmaniz daha dogru sonuc verir. bol sans dilerim.

    • Embriyo transferi

      Goguslerleki dolgunluk hissinden kastınız adet olmaya yakın şişkinlik ve batma ve acıma gibi bir his mi oluyor.bir kaç gündür şiş gibi hissediyorum.

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Evet. bu iyiye isaret..



    • Embriyo transferi

      Merhabalar doktor hanım 28 yaşındayım ve tüp bebek tedavisi başlandı. 5.gün embriyosu transferinde 5. günümdeyim. embriyo tutunmazsa nasıl anlayabilirim.eger tutunduysa kesin ve net sonucu beta testinde mi öğrenebilirim. bilgilendirirseniz çok sevinirim teşekkürler.

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Sinem hanım. et den sonra doktorunuzun tavsiyelerine uyub. sonuç belli oluncaya kadar cinsel ilişki önermiyoruz. ayrıca bol su ve renkli gıdalar tüketin. göğüslerinizde dolgunluk hissi olumlu yanıtdır. gebelikle birlikte hormonların yükselmesi göğüslerinizde dolgunluk hissi ilk belirtidir. et den so... Cevabı gör

    • Mikroçip mikroenjeksiyon hangi yöntem

      Yaşım 39.şimdiye kadar bebek düşünmedik.yaklaşık bir senedir eşim şehir dışında olduğundan yumurtlama dönemini denk getirmeye çalışarak sadece h sonları denedik.izin alamadığı için.bu durumda çocuk olmuyor denilebilir mi?tüp bebek başlayalım diyoruz.mikro enjeksiyon mu mikroçip mi hangi yöntem öneri...

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Tülay İrez

      Prof. Dr. Tülay İrez

      Mikrochip bir sperm ayıklama yöntemidir.semen analizi sonuçlarına bağlı olarak ,buna göre kadın hastalıkları uzmanı iui veya tüp bebek önerebilir.normal çıktı diyorsanız öncelikle iui ile başlar.sonuc alınmaz ise tüp bebek denenebilir.

    • 5.gun blastokist tutunma günü

      Merhabalar.37 yasindayim. 1 aylik rahim dinlendirilmesi ile dondurulmus 5.gün blastokist 2 embriyo transferi yapildi.transferinin 7.gunundeyim idrar yesti yapsam silikte olsa ikinci cizgi gorulebilir mi?yada sorun sudur ki,tutunma ile teste gorulme ihtimali ne zaman gerceklesir?göguslerle hassasiye...

      Doktor Cevabı:
      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Dr.Öğr.Üyesi Sevinç Ege

      Transfer sonrasi 12/ gune kadar birsey kesin cikmaz/ beta hcg yada g,[]sler'n'zdek' dolgunluk daha do[ru haber verir






    .
    x