Gebelik ihtimali

  • Hocam merhabalar.19 Şubatta yaşanan sürtünmeli ilişki(boşalma olmadı zevk suyu şüphesi)sonrasında 5 mart 3 nisan ve 29 nisan olmak üzere üç kez adet görüldü.Adetler normalden azdı.normalde 5 gün sürer yine 5 gün şeklindeydi ama ilk iki gün yine çok yoğun olmayan bi kanama-kan genelde kendiliğinden akmıyordu-3 ve 4.gün yine daha koyu kan renginde az az kanama en son lekelenme şeklinde oldu hepsi.3ünde de sümüksü uzayan kan geldi bikaç kez. eski adetlerimden oldukça azdı.yerleşmeden şüphelendik.ilk adette pms belirtisi yaşadım ama son iki adette pms belirtisi olmadı sadece ilk gün karın ağrısı oldu.normalde hep göğüslerim ağrırdı ama bu sefer olmadı.İlişkiden 70 gün sonra karından ultrasonla muayene edildim doktora durumu anlattım.bi gebeliğe rastlanmadı ayrıca rahim duvarın da incecik dedi.ancak iki üç gündür hafif mide bulantım var.bir de martın 22si gibi bi şey fark ettim gün içinde sabahları elimi başıma koyduğumda daha soğukken akşama kadar ara ara baya ısınıyor sonra bazen yine düşüyor akşam yine daha soğuk.Bunu fark ettiğimden beri böyle.Önceden de böyle miydi bilmiyorum.Bu arada şubattaki ilişkiden sonra başka ilişkim olmadı.gebelik ihtimali yok değil mi?11-12 haftalık gebelik görünürdü değil mi?bi de ilişkiden en son 42 gün sonra olmak üzere 6 7 tane idrar testi yaptım negatif.mide bulantım olunca endişelendim.yardımcı olursanız sevinirim şimdiden hakkınızı helal edin..


Ankara Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hamile olma ihtimalim var mi

    Erkek arkadasimin penisine pantolonu uzerinden dokunmustum. bosalmisti pantolon uzerinden hafif nem hissettim asla penisine elim degmedi pantolonu uzerinden sadece dokundum benim de uzerimde pantolonum ceketim vardi. elime kolonya doktum eve gittigimde tuvalette elim vajinama degdiyse hamile kalma i...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik riski ?

    Hocam merhabalar erkek arkadaşımla yaklaşık 9-10 gün önce sürtünme yolu ile ilişkiye girdik ancak reglimin 5. günü oldugu için üzerimde ped , iç çamaşırı ve ince penye şort vardı ancak onda bir şey yoktu. herhangi bir boşalma yaşanmadı fakat karnımın alt kısmında yani kasıklarda bi ağırlık hissediyo...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebe miyim

    Iyi günler hocam. reglin 3.ve 4. günü girilen ilişkiden gebe kalınabilir mi. regl hala devam ediyor. eğer risk varsa yüzde kaçtır cevaplarsanız sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yerleşme kanaması

    Adetken pedin kahverengi olması leke sanırım kan değildir o renk normal mi birde bu yerleşme kanaması olabilir mi kahverengi renk

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yasmin etkinliği

    Hocam öncelikle iyi günler diliyorum. ben yasmine başlamadan önce 2 ay farklı bir doğum kontrol hapı kullanıyordum. fakat son kutumda adet gecikmesi problemi yaşadım ara kanamalarla beraber. bu sebepten ilacın son 2 hormonsuz hapını içmedim ve bıraktım. 2 onceki adetim 29 mart ve 23 nisan, ben mayıs...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Fırat Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne düşünüyorsunuz hocam?

    Hocam bugün adetimin 30.günündeyim göğüs sertleşmelerim başladı galiba stresden adetim gecikiyor. bugün prezervatifsiz eşim penisini birazcık vajinama soktu boşalma da olmadı zaten. zaten 30.günde gebelik olacağını sanmıyorum. doğru mudur? bugün risk yoktur değil mi? ve adet stres yüzünden kaç gün g...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Karından ultrason

    9 haftalık gebeliğin karından ultrasonda görülmeme ihtimali var mıdır?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kıyafetle ilişki

    Merhaba hocam adet bitiminde erkek arkadaşımda boxer ben de pantolon ve iç çamaşırı varken sürtünmeli ilişki yaşadık. boşalma olmadı ancak zevk suyu pantolonumu biraz ıslatmıştı. hamile olma ihtimalim var mı? i̇laç kullanmam gerekir mi lütfen cevaplayın

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik planı ve covid aşısı

    Merhaba gebelik planlıyorum yaşım 34 hiç doğum yapmadım eşimin işi dolayısıyla aşı olacağız sizce gebeliği ne kadar daha ertelemeliyiz ne zaman hamile kalmalıyım bebekte bi sorun olabilir mi bu konuda doğru bilgiye ulaşamıyorum aydınlatırsanız sevinirim teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ella hamilelik

    Üzerimizde bir şey yokken kısa süreki sürtünmeli ilişki yaşadık boşalma olmadı zevk suyundan korkup ella kullandım bugün regl günüm ama olmadım çok korkuyorum hamile kalır mıyım

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet gecikmesi

    Ertes72 adet gecikmesi yapar mı ? en son 19 mayısta adet oldum bugün 20 haziran hala olmadımm

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik takibi

    2 ser gün arayla tekrarladım 135,344,834 çıktı güzel mi bu artış

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Fırat Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çok önemli̇ ve aci̇l

    Merhabalar bende polistikover kist var sağ ve sol yumurtalıklarımda diane 35 kullanıyorum ama kaç gün önce bitti dün erkek arkadaşım içime boşaldı hamile kalabilir miyim acaba ?

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik mi

    Hocam merhaba biz sevgilimle ovulasyon dönemimde sadece ben de çamaşır varken sürtündük peçeteye boşaldı ama zevk suyundan endişeliyim olaydan 1 gün sonra yumurtlama dönemi kanaması oldu normalde dün regl olmam gerekiyordu göğüslerim ağrıyordu ama bugün geçti ve hala regl yok sebebi nedir

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Servikal uzunluk

    Merhaba hocam 15 haftalık hamileyim servikal uzunluk 32 mm sizce bu konuda endiselenmelimiyim daha önce erken doğum öyküm var

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Fırat Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x