Gebelik ihtimali

  • Merhaba, 8 martta korunmasız ilişkim oldu içe boşalma falan olmadığından eminiz daha sonrasında olması gereken tarihten 1 gün gecikmeli 13 martta regli oldum 5-6 gün sürdü bir sonraki regli tarihim 13 nisan olmalıydı fakat 8 gündür halâ gelmedi. 8 marttan sonra herhangi bir şekilde ilişkim olmadı evde gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce bu gecikmenin sebebi gebelikmidir yada bu ay grip olmuştum antibiyotik kullanmıştım gecikme ondan kaynaklımıdır


İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Aknetrent kullanımı

    Hocam merhaba aknetrent kullanıyorum doktorum bana adet düzensizliğin varmı diye sormadı bu ilaçla bir ilişkisi varmı hormon testi falan yaptırmam lazimmiydı

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet gecikmesi ve yumurtlama

    Öncelikle merhaba hocam. sizin sayenizde ve cinsellik makaleniz sayesinde sürtünme ile gebelik olmayacağını anladım. benim adet döngüm 2 ay düzenliyse (düzenli dediğime bakmayın 2 gün veya 3 gün gecikmeli) geri kalan 2 ay düzensiz olarak geliyor yani kasım 14 de biten adetim 46 gün sonra gelirken on...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lekelenmee

    Merhaba hocam yaklaşık 8 9 aydır adet dışında kahverengi lekelenme ya da kırmızı lekelenme oluyor beyaz akıntı karışımı adetime 13 gün var oysaki ovülasyon döneminden mi kaynaklanıyor bilmiyorum en son size geldiğimde 1 seneyi geçti kist vardı milim boyutta kist 2016 yılından beri var zaten bu leke...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Özgür Kan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet düzensizliği

    Merhaba hocam 22 yaşındayım adet düzensizliğim var ilk kez kadin doğuma gidicem adet olamadığım için hormon testi yaptiramıcam ultrasonla bakılması içindemi adet olmam lazım

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet gecikmesi

    Merhaba hocam ben 2020 kasım ayında adet gördüm daha sonra şubat 2021 yılında gördüm bu süre zarfında içerisinde doktora başvurdum hamilelik testim negatif ve diğer hormon testlerimin hepsini iyi çıktı. adet getirci ilaç kullandım 10 gün sonra geldi ve mayıs ayına kadar adetim yine gelmedi tekrar ba...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Zümrüt Çalışkan Şenay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet olamama

    Hocam merhaba. 30 nisan günü doktora 2.5 aydan fazladır adet olamadığım için gittim. pcos vardı ama ilk defa adet düzensizliği yaptı. 18 yaşındayım. ilk önce gebelik hormonuna bakıldı her ihtimale karşı dedi. bir şey çıkmadı sonra tarlusal verdi. 12 hap sabah akşam içtim 6 gün boyunca, doktorumun de...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Doğum kont hapı kullanımı hk

    Hocam merhaba, ben regl düzensizlikleri sebebiyle doğum kontrol hapı kullanıyorum, 20 yaşındayım. şöyle bir sorum olacak 1 tablet bitirdiğimde adet kanamam ertesi gün başlamıyor 2-3 gün sonra başlıyor. hapa da 7 gün ara vermem gerektiği için adetim bitmeden tekrar hapı kullanmak durumunda kalıyorum....

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Canel Çınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardımcı olur musunuz

    Hocam merhabalar iyi günler dilerim. kendimi bildim bileli adet düzensizliğim var yıl içerisinde 2 kere falan adet görmüyordum. geçen sene doktora gittim ve stresten kaynaklı olduğunu söyledi. bu yılda 4 kere tarlusal kullandım bilinçsizce gebelik şüphesinden dolayı. ve tam 3 aydır adet görmüyorum....

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinada yayılan beyaz et parçaları

    Vajina girişinde büyüyen beyaz et parçaları var son 1 haftadır (en azından yeni fark ettim). yaşım 18. ilk gördüğümde yuvarlak görünüyordu baş parmak boyutundaydı vajina girişimi kaplıyordu. bir hafta içinde büyüme oldu ve vajina dudaklarına yayıldı ucu sivri ve sıralı bir görünüme sahip. ilişki esn...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Seval Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet gecikmesi

    Merhabalar hocam ben 5 ay önce cinsel ilişkide bulundum ve ertesi gün hapı kullandım. ilişkiden sonrada adet oldum. ilişkiden 1 ay sonrada doğum kontrol hapı kullandım. 4 ay düzenli kullandım ve düzenli de adet oldum. 18 martta hapı bıraktım ve bıraktıktan 2 gün sonra adet oldum. nisan 20 de adet ol...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik olabilir mi

    Merhabalar, en son 24 martta regl oldum ve reglim bittikten bir iki gün sonra birlikteliğim oldu. korunmasız bi ilişkiydi ama partnerim kendisinden emin olduğunu yani içime boşalmadığını söyledi yine de her türlü risk var tabiki biliyorum ve reglimin normalde gelmesi gereken günden 13 gün geçti hala...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nedeni nedir ?

    Hocam merhaba hala kanamam ve o parçalar devam ediyor kan pıhtısı gibi aama etleşmiş doktora gittim ultrasonla da bakıldı bebeğin olduğu rahim değil diğer taraftan geliyor diyorlar o parçalar çift rahimliyim diye. o diğer rahim duvarıda kalınlaşmış bu parçalar gelir mi hocam. gelmeye devam etmesi be...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adet düzensizliği

    Doktor bey 49 yaşındayım üç dört yıldır adet düzensizliğim vardı geçen ay doktora gittim hızla menapoza girdiğimi söyledi ve bana duphaston verdi 20 gün sabah akşam 2 kutu kullanıp 10 gün ara verip tekrar 20 gün kullanmam gerektiğini bu tedaviye 6 ay devam edicektim ilk ay ilacı içerken hafif adeti...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Adet günü takibi

    Merhaba cinsel ilişkiye girmedim birlikteliğim olmadi 24 yaşındayım. çok saçma oldu belki bunu belirtmem. adet tarihlerimi hiç takip etmedim bu yaşıma kadar. martta takip olarak yazdim ilk adetim 6 mart gecesi, ıkincisi 6 nisan gündüz, sonuncusu dün yani 6 mayıs gecesi başladı. bunlar tesadü...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Külal Çukurova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uzun adet suresi

    Iyi günler 6 aydır 3 ay 15 günde bir yani ayda 2 kez son iki aydır ise 20 gün gecikmeli regl oluyorum.yaş 46 en son uzun süre olmayınca 26 nisanda ultrason da kist gorundü. tahlil sonucum fsh 6,38 lh ise 25,9 çıktı normal değerler yazıyor adet söktürücü verildi ncak kullanamadan 28 nisanda regl oldu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Filip Taşhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x