Gaz sıkıntısı 3 yaşında oğlumun

  • Hocam Benim 3 yaşında erkek bir çocuğum var araştırma hastenelerine gittik çok doktor gezdik oğlum hala lapa çorba ile besleniyor sürekli gazı var ve endeskopi istendi bi araştırma hastenesinde götürdük nezle olduğu için yapmadılar siz bize çare bulabilirmisiniz ve özel muayeneniz varmı hastaneye gelmek istemiyoruz lütfen bi cevap verirseniz ona göre oğlumu alıp gelecem teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. daha önce gittiğiniz hastanelerde yapılan tetkik sonuçlarıyla gelirseniz; iyi bir öykü ve değerlendirme ile soruna çözüm bulabiliriz. 0212 823**** numaralı telefondan randevu alabilirsiniz... iyi günler dilerim...

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Çocuk Doktorları uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Gaviscon ilaç kullanma

    Merhaba hocam.bebegimiz 6.5 aylık böbrekleri de taş olduğu söylendi.doktor verdiği ilaçlara ek olarak gaviscon infant verdi.bunu kullanmamız böbrekler açısından sıkıntı yaratır mı, birde bu ilacı suya katıp verdiğimizde hepsini bir kerede mi vereceğiz? böyle yaparsak günde 6 paket olacak .nasıl kull...

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Vilda Barlas

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kabızlık sorunu

    Merhaba doktor bey size bisey danışacaktm malum sartlardan dısarı cıkaramıyorum cocugu. kabızlığı var 9 aylık bebeğimin. cok zor yapıypr surekli ıkınıyor ve cok huzursuz onerebıleceğiniz bişey var mı

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ercan Nain

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebegimiz cok agliyor

    Hocam sagolun evet kolik.muayene icin randevu mu almamiz gerekiyor yoksa direk gelsek muayene edermisiniz

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Gonca YILMAZ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bebegimiz cok agliyor

    Merhaba gonca hanim kolay gelsin.bizim 34 gunluk bir kiz bebegimiz var bebegim cok sık ağliyor uyumuyor 1 saat uyuyor uyumuyor cok saşiriyoruz nyapacagimizi bilmiyorum damla,surup,bitki caylari hepsini kullandik ama bi cözum olamadi bebegimize yardimlarinizi talep iyi calismalar dilerim.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Gonca YILMAZ

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nurse harveys ve sab simplex

    Merhaba hocam 2 ay 3 haftalik oğlum var herseye dikkat etmemize rağmen çok gazliyiz başlarda sab simplex ve bio gaia beraber kullanıyoduk fayda görmeyince sab simplex gunde 2 yada 3 kere 5 damla ve nurse harveys 3×3ml kullanıyorum. böyle nurse ile daha iyi geldi gibi en azindan daha rahat uyuyor. ik...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Osman Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolık ve reflu

    Mrb.bebeğim 3.5 aylık sürekli kusuyor ama kilo alımı iyi.reflu olduğunu soyledı doktor ayrıca kolık.ayda bir acile gidiyoruz.anne sütü hiç yok sma mama kullanıyorum.humana ar yada antıkolık mama ile değiştirmeli miyim.yada hangisini almalıyım.kolık olan mi ar olanmı tavsiyeniz nedir

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ferhat Çatal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yenidoğan gaz sancısı

    Osman bey merhabalar bi konu da yardımcı olursanız çok sevinirim 22 günlük kızım gaz sancısı çekiyor acile götürdük bio gaia verdiler. damlayı kullanmaya başladık onun yanında kendim rezene çayı da içiyorum ama bebeğimin karnı hala inmedi kakasını yapamıyor kayısı suyu içsem fayda eder mi yoksa gazı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Osman Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebeğim kolik mi

    Merhaba hocam 45 günlük erkek bebeğim var gün içerisinde normal beslenme sonrası beslenmeye bağlı gazı oluyo fakat karnını sırtını sıvazladığımda çıkarabiliyor. aksamuzeri 4 akşam 9 arası çok başka bi gaz sıkıntısı yaşıyoruz çok agliyo ara ara susuyo. sürekli emmek istiyo emerken ağlayarak homurdanm...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Osman Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Probiyotik damla

    İyi günler hocam.2 buçuk aylık bebeğimin gaz sorunu için probiyotik damla bifiform önerildi ancak şu an hiçbir yerde bulamadık. onun yerine bakso damla kullanabilir miyiz 4 yaş ve üzeri yazıyor ama içeriği aynıymış sanırım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Konak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bebekte ikinma

    Merhaba haluk bey nasılsınız bebeğimiz 25 günlük devamlı ikinma yapıyor yaklaşık 1 dk devam ediyor tekrar tekrar yapıyor ne yapmamız gerekiyor simdiden teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Haluk Esmeray

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gaz huzursuzluk

    3 ay 26 günlük bir oğlum var, sadece ilk gün uyudu 2.gününden beri doğru dürüst uyumuyor ne gece ne gündüz uyumuyor deyince uzun uykular bekliyor da olmayınca uyumuyor diyor sanmayın 15dk bile aralıksız uyusa nimet sayacak durumdayız. ilk 15 gün gaz sancısı olmaz deniliyor 3.gün düz karın grafisi çe...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Gürses

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 45gunluk bebegim

    45 gunluk bebegim var uyanik kaldigi surece surekli agliyor bazen bu aglamalari neuaprsak susturamiyoruz. metsil kullaniyoruz gazini hep cikariyor. sureklli emmek istyor idrar tahlili ve genel muanesinde hicbir sorun gorunmuyor. bebegimin bu aglamalari neyden kaynaklaniyor olabilir.?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ümit Köse

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gaz sorunu

    Merhaba ayşe hanım benim kızım 65 günlük ve gaz sancısı çekiyoruz ve birçok ilaç kullanmamıza göre çözüm bulamadık zinco -omnivit - maflor-nurse harveys ve son olarak sab simplex damlaları kullandım kızım hala sorun yaşamakta gaz sancısı devam etmekte ne gibi bi çözüm bularak kızımın gaz sancısını g...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayşe Zengin Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rezene çayı yenidoğana zararlı mı?

    İyi günler ayşe hanım size ilk kez yazıyorum 22 gün önce ivf gebelik sonucunda sezeryanle 2880 gr kız bebek dünyaya getirdim dünyaya geldikten 1 hafta sonra sarılıktan fototerapi cihazında kaldı kızım 1 gece atlattık derken bu kez de gaz sancıları başladı dr.um bunun için yapılacak pek bir şey olmad...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ayşe Zengin Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gaz sorunumuz var :(

    Bebeğim 57 günlük kolik bi bebek deil fakat gaz sorunumuz var. kabız deil ama gaz çıkartirken ağlıyo. zinco diye damla veriyorum faydası var gibi. bazen damla sayısını fazlalaştırıyorum acaba bi sorun olur mu? uyku yapıyo bebegimde acaba bi sorun oluyormudur? simdiden tesekkur ederim..

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Gürses

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x