Gastritmi?

  • Serab hanim mrb..özafagus mukozasi ve lumeni normaldi.z cizgisi 38cm gecildi.fundus korpus ve antrum mukozasi normaldi.mide aclik sivisi berrak retrofleksiyonda kardiya endoskopu iyi kavramakta ve mukoza normaldi .pilor forme ve santralize idi.bulbus forme ve mukoza normaldi.postbulber duodenum normaldi.bu endoskopi sonucu ...buda biopsi mide antrum endoskopik biyopsi: kronik aktif gastrit,intestinal metaplazi Kronik inflamasyon:++ lenfoid agregat varligi Notrofil aktivesi:+ Glanduler atrofi- Intestinal metaplazi:+ H.pylori:+ Degerlendirme +++ uzerinden yapilmistir. Sonrasinda gastroentrolojiye yonlendirdiler bizden karin ultrasonu ve kan tahlili istediler hepsi temiz hic bise yok dediler h.p icin helipak ve bizmopen verdiler 15 gun kullanicaz ..dogru yoldamiyiz bide bu sonuclar ülsermi gastritmi bizmopenin recetesinde ülser hastalari kullanabilir yaziyo annemin şikayeti bazen midede şişkinlin ve kisir kurabiye bazi hamur isleri eksime yapiyo baskada bi sikayetimiz yok..simdiden tskler..


Ankara Dahiliye uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kolonkanseri

    Kolonkanseri hocam saygilar esim t3n1kolon kanserinden ameliyat kemo yu 2yil evvel gordu korona asisi yapmasinda sakinca varmi ayrica cin asisi ve alman asisindan hangisini onerirsiniz kolon kanserinin tekrarlamaması için tecrübeli bir uzman olarak beslenme oneriniz yokmu g

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kadir Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kolesterolyuksekligi

    Kolesterolyuksekligi saygilar bir yil aradan sonra yaptigim tahlilde hdl42 ldl175 tjol 223 trig167 yalniz tahlili ac karnina yaptim ama. bir cay kadigi corekotu yagi ixtim bu degerlere etki etmis olabilirmi ldlyi dusurmek icin hergun yarimsaat yuruyorum baska ne yapabilirim hbac1 5.2 dusuk cikti gun...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Kadriye Tanas

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mide reflusu

    Reflusu hocam saygilar mide reflusu icin rabellas hap verildi size guvendigim icin soruyorum bu ilacin onemli bir yan etkisi varmi reflu icin oneriniz yokmu ayrica meteospazm hapi kullaniyorum3*1 onerildi prostat icin cardura iciyorum ayni anda icersem iseme zorlugu icin ibs icin meteospazm debrida...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kadir Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • D vitamini

    Mrb, d vitamini güneşten almak ıcın haftada kac kez güneşte 15-20 dakkika kalmalıyız ve hangi aydan başlayıp hangi aya kadar faydası var tşkrler.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Kadriye Tanas

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüste hareketle oluşan ağrı

    Göğüs hastalıklarına gidip röntgen çekildim birşeyin yok kas ağrısıdır dedi kas gevsetici verdi bi faydasını görmedim bu ağrı yaklasık 5-6 aydır var ne yapmam gerek mr ya datomogrofi şart mı sizce hocam?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Sedat Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüste hareketle oluşan ağrı

    Göğsümde öne eğilince sağa sola dönünce ağrı oluyor sırtta da ağrı yapabiliyor hatta göğsüme baskı yapınca da ağrıyor ve göğüs kemiğimnsürekli kütlüyor. bu ağrı reflüden dolayı olabilir mi cünkü yemek yedikten sonra ağzıma yemek ve acı su geldiği oluyor.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Sedat Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüste tuhaf ağrı

    Hocam beyaz pas oluyor sabahları dilimde bazen de hafif sarı pas da oluyor bunun sebebi neden olabilir dişlerimi fırcalıyorum dilimi de temizliyorum geciyor ama sabah yine oluyor

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Beyaz saç ve kabızlık

    Merhaba hocam 2.5 yaşında kızım var saçında iki tel beyaz gördüm sebebi nedir acaba doğduğundan beri de kabızlık problemimiz var çok endişeliyim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zafer Dökümcü

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüste tuhaf ağrı

    Merhabalar 1 senedir nerdeyse reflüm vardı ağzıma acı su yemekler geliyordu sonra bi anda göğsümün kütlemesiyle tuhaf bi ağrım oldu öne eğilince kendimi kasınca öne eğilip sağa sola dönünce sırtta da ağrılar oluyor bu neden olabilir kas gevsetici içiyorum ama bi işe yaramadı göğsümde sürekli kütlüyo...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ses kalınlığı ile reflü ilişkisi

    Hocam merhaba 25 yaşındayım 7 yıl önce primobolan iğnesi vurulmuştum ve sesim kalınlaştı bunun için kbb ye gittiğimde ses tellerimde bir sorun olmadığını sadece biraz kalınlaşma var dediler reflüm olduğunu ve bunun da sesimi etkilediğini söylediler zaten çok balgamım var boğazım sürekli dolu atmazs...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Cem Mermut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Reflö şikayeti

    Hocam günaydın benim reflö şikayetim var bubka ilgili ilaç aldım birazda zayıf kadın rahatladım lakin sonrası gün içinde hiç bir rahatsızlık yok ama akşamlar ara sira çay az işlemde yatarken bir kaç saat birşey yemiyorum yayyığımds mi den ağzıma geliyor nefes alamıyorum sanki boğazını dikiyorlar bir...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mahmut Güzel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Karın ağrısı

    Hocam merhaba sağ üst karında bıçak saplanır gibi ağrı var. ve karnımın sağ tarafı biraz şiş gibi ama bu şişlik uzun zamandır var. tüm batın ultrasonuna girdim bir şey çıkmadı. huzursuz bağırsak sendromum var ondan mı ya da başks bir şeyden mi?

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kadir Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mide-bağırsak rahatsızlığı

    Hocam selamlar. 28 yaşında erkeğim,son 4-5 yıldır aşırı mide rahatsızlıkları yaşıyorum. bu süreçte birçok doktora göründüm.2 defa endoskopi oldum (sonuncusu 2 sene önce). kronik gastrit ve reflü teşhisi kondu ayrıca helikobakter pylori çıktı 2 defa bu süreçte. klasik anti asit ve ppi'ler reçete edil...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yusuf Akcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tedavi edilememiş refli/ülseer

    30 yaşındayım. 14 yaşından beri mide yanmalarım var. o yaşlarımdan beri doktora gidiyorum. herhangibi bir antibiyotik tedavisi yapılmadı. helicacter testi yapılmadı. sadece başka bir doktor ses telimi incelemek için boğazıma endoskopi yaptığında reflüler olduğunu söylemişti. sadece ilçe hastahanesin...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Halil Genç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alkelen reflü helikobakteri

    Hocam benim şikayetim 3 aydır geçmek bilmeyen karın şişliği ve bulantı oreferon adlı bir demir ilacı kullanmıştım o bana dokunmuştu ve o günden beri hiç geçmedi uyutularak endoskopi oldum sonucumda +helikobakteri ve alkelenik reflü çıktı . bana flagly tetra ve nexium verdi doktor onlarda çok mide bu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x