Gaitada kan

  • Merhabalar 2,5 aylık bi erkek bebek annesiyim. Bebeğim sadece anne sütü ile besleniyo, 40 günlükken tüm vücudu kızamık gibi döküntü çıkardı ve 12 saat sonra da gaitada kılcal damar gibi kan gördüm. Doktora gittik enfeksiyon şüphesi konuldu ve tahlil yapıldı temiz denildi, doktorumuz direkt inek sütü ve yumurta yı anne kessin dedi. Ben kestim ama ara ara yine nokta şeklinde kan gördüm ve mukuslu kaka hiç değişmedi bi daha döküntü görmedik ama 1 ay sonra tekrar gaitada kan gördüm ve çok fazla gördüm kılcal damar şeklinde yine 1 haftadır devam ediyo, bugün ilk defa gaitasını yaparken köpök şeklinde çok sıvı ve kanlı gördüm ve hırıltılı nefes alıyo ne yapabilirim başka bişeye daha mı alerjisi var? Domates ve baharatları da menümden çıkardım bişey değişmeyince tekrar yemeğe başladım. Nasıl bi yol izlemeliyim

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar , bebeğinizde muhtemelen çoklu besin alerjisine bağlı alerjik proktokolit var. diyeti biraz daha genişletmek gerekir. öncelikle alerji testleri yapılabilir. i̇nek sütüve yumurrta dışında alerji potansiyeli yüksek besinler buğday, pirinç, balık, soya ve kuruyemişlerdir ancak bunlar sizin bebeğnizde alerji yapıyormu bilemiyorum. muayeneye gelireniz yardımcı olurum. uzakta olduğunuzdan öncelikle yakındaki bir alerji uzmanına ulaşmak gerekir. bu belirtiler genellikle tehlikeli değildir ve zamanla geçecektir. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Çok teşekkür ederim yanıtladığınız için. Çok çaresiz kalmıştım memnun oldum ilginize. Bulunduğum şehirde 6 ay öncesinde alerji testi yapılmıyor. Bende kendim bebeğimin alerjik besinlerini bulmaya çalışıyorum ama belirtileri bitmediği için 3 gün kuralına uyup bişeyi tespit edemiyorum. Belirtilerin bitmesi için bütün alerjik besinleri menümden çıkarmaya çalıştığımda bebeğimin vitaminsiz kalacağından endişeleniyorum. Bebeğimin hangi besinlere alerjisi olduğunu nasıl anlayabilirim? Meyvelerde de alerjik besin var mı?

  • Doktor Cevabı:

    Bunu anlamak için ayrıntılı bir muayene ve alerji testi gerekiyor. şüphelendiğiniz besini 10 gün kadar keserseniz düzelebilir ama birden fazla besin alerji yapıyorsa tektek keserek sonuç almak zor. bunu nasıl yapılacağı biraz karmaşık. eğer online muayene olmak isterseniz sekerterimden randevu ve bilgi alabilirsiniz. numalarım internette var.

    tarihinde cevapladı.
  • Tamam hocam çok sağolun


Denizli Çocuk Doktorları uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :
Puan : 5 / Oy veren : 1 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Besin alerjisi

    Merhaba hocam. 3 4 gündğr bebeğimin makat kısmında küçük sivilce gibi şeyler çıktı birbirine çok yakın duruyorlar ve sertler. pişikten kaynaklı olabilir mi? yada herhangibi parazit neden olabilir mi? ben pişik kremide kullanıyorum çok uzun sğrdü geçmedi. kıl kurdu filan neden olabilir mi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sibel Kılıçaslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Besin alerjisi şüphesi

    Hocam merhaba. 5 aylık bebeğim var kakası sürekli mukuslu ve yesildi, son zamanlarda kan da görmeye başladım. önce enfeksiyon dendi antibiyotik tedavisi uygulandı doktor gaitasında amip kisti var ama canlı değil antibiyotigi birakabilirsin dedi. fakat birkaç kez daha kan gördüm ayrıca bildim bileli...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Celal Özcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Safra reflüsü

    Merhabalar doktor bey 22 yaşındayım 8 yaşından beri gastrit ve safra reflüsü ile uğraşıyorum (2 kere endeskopi yapıldı) bütün ilaçlarımı hiç aksatmadan düzenli olarak kullanmama rağmen midem de olan yanma, ekşime hiç gitmedi bu aralar özellikle ne yesem önce mide ağrısı sonra başıma vuruyor ve artı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gaitada kan

    Tamam hocam çok sağolun

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Emin Mete

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gaitada kan

    Çok teşekkür ederim yanıtladığınız için. çok çaresiz kalmıştım memnun oldum ilginize. bulunduğum şehirde 6 ay öncesinde alerji testi yapılmıyor. bende kendim bebeğimin alerjik besinlerini bulmaya çalışıyorum ama belirtileri bitmediği için 3 gün kuralına uyup bişeyi tespit edemiyorum. belirtilerin bi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Emin Mete

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok önemli

    Hocam merhaba ben ne zaman kadın doğum muayenesi olsam veya batın usg çektirsem bana douglasta sıvı var pelvik enfeksiyon geçiriyor olabilirsin diyorlar. daha sonra yaptıkları tam kan sayımı, crp ve ca-125 testleri normal çıkıyor. en son apandist için abdomen bt çekildim(5 ay önce) ve raporda dougla...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gıda alerjisi

    Hocam benim bebeğim 2 aylık ve 40 çıktığı günden itibaren kakasi yeşil mukuslu ve içerisinde nokta şeklinde kan geliyor süt ürünleri ile yumurtaya diyet yaptım alerji doktorumuz kanda baktı sonuçlar negatif cikti bir aydır devam ediyorum diyete ama kakasinda düzelme olmadi hic noktasal kanaması deva...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Şükrü Nail Güner

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Amilaz yüksekliği

    Hocam merhaba kronik ürtiker hastalığım var yaklaşık 7 aydır.alerji hapı kullanıyorum hergün 2 aydır demir eksikliğim nedeni ile demir ilacıdq alıyorum.bugün dr test istedi alt:40 ast:37 amilaz:141 lipaz:66 çıktı sıkıntılı bir durum var mı

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Atopik egzema

    Merhabalar hocam 147 günlük bebegim var 2. ayından beri sadece mama ile beleniyo 1 buçuk ay önce gıda alerjisi tanısı kondu ama test yapilmadi hidrojel mama kullanıyoruz 3. ayından itibaran yüzünde kızarıklıklar çıktı çocuk dr atopik dermatit dedi krem fln verdi geçer gibi oldu geçmedi.dermatoloi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Osman GÖNÜLAL

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kabızlık sorunu

    4 yaşındaki kızım önce 4 gün ishal oldu arkasından bir süredir kabız ve kakası mukuslu bu durum geçici midir acaba

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ahmet Akçay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Amipli dizanteri mi süt alerjisi mi

    Merhabalar iyi günler doktor bey bundan 3hafta önce bebeğimin kakasında kan gördüm kakası mukuslu ve yeşildi daha sonra bi hafta boyunca besin alerjisi olabilir denildiği için süt diyeti yaptım bu süreçte de kan görünce farklı bir doktora gittik gaita tahlili yapıldı amipli dizanteri teşhisi konuldu...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ahmet Akçay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bebekte beslenme reddi

    Merhaba,öncelikle 2017 senesinde bir kişinin meme reddi ile ilgili sorusuna,ancak homeopati ile çözebilirsiniz yazmışsınız.bu konuda bilgilendirmenizi rica ediyorum. biz aylardır çok çaresiziz.kızım 5,5 aylık.doğduğu gün emzik verdik maalesef.daha 2 haftalıkken memede huzursuzlanmaya başladı.emzik...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sibel Spinu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bebeğimin bu kadar şeye alerjisi normal mi

    Merhaba doktor bey ,bebeğim ek.gidaya başladıktan sonra vücudunda çok ciddi egzamalar oluştu .biz alerjisi olduğunu dusundugumuz gıdaları yedirmedik.onlari tespit ettikçe egzaması geriledi. kan tahlili deri altı alerji testi yapıldı fakat hiçbir şeye alerjisi yok dediler.fakat et ,balık , domates,...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Emin Özkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Mukuslu kopuklu yesil kaka

    Hocam merhabalar 3.5 aylik bir kizim var sadece anne sutu aliyor yaklasik 1.5 aydir dikkatimi ceken mukuslu kopuklu yesilimsi kaka problemimiz var ve kabiz olmayip gunde 2 kez kakasini yapmasina ragmen surekli ikinip zorlanarak yapmakta cok aglayan huzursuz bir bebek degl yinede kontrol amacli yapt...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Emin Özkaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Atopik dermatit

    Hocam merhabalar 5 aylık oğlumun yüz bölgesinde kurulumlar zamn zamn atak geçiriyor ve o kurulullar yara haline geliyor kabarıyor atopik dermatit olduğu söylendi kullandığımız doğal ürünler den bir sonuç alamadık kortizonlu kremleri kullanmadık bunun sebebi nedir bilmiyoruz kullandığımız tüm ürünle...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ahmet Akçay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x