Foradil ritim bozukluğu yaparmı

  • merhaba doktor bey ben 24 yaşında bir bayanım 2 yıl önce alerjik astım tehşisi konuldu parfüm sigara dumanı ve bu bahar ayları beni öldürüyor sürekli derin nefes alma ihtiyacı hissediyorum sanki aldığım oksijen ciğerlerime gitmiyor yoruldum artık nefes almaya çalışmaktan doktorum foradil verdi 2 yıl önce kullandığımda 10 gün içinde etkisini gördüm tekrar doktora gittiğimde yine aynı ilaç verildi akciğer filimlerim temiz çıktı ritim bozukluğum var bu sabah foradili kullandıktan bir süre sonra ellerim titiremeye başladı ve aşırı derece bir çarpıntı başladı aynı anda sırtıma göğsüme ve çeneme ağrı girdi nefesim kesildi yaklaşık 20 dakika sürdü foradil kalp ritmini etkilermi hastalığımı tetikliyoyr olabilirmi astımım atağa geçtiğinden beri sol göğsümde gün içinde bir kaç defa kramplar oluyor bunlar normalmi

  • Doktor Cevabı:

    İyi günler muhtemelen foradil combi denilen ilaci kullaniyorsunuz. bu grup ilaçlar ellerde titreme çarpinti gibi yan etkiler yapabilir. yakinmalarinizin ilaçla mi yoksa başka nedenlere bağli mi geliştiğini anlamak için göğüs hast uzmanina muayene olmanizda yarar var. gerekirse ilaç dozlarinin ayarlanmasi konusunda da size yardimci olur. ayrica yakinmalarinizin alerjik kökeni var mi bunun araştirilmasinda büyük yarar var. alerjen ve irritan faktörlerle karşilaşma şikayetlerinizin oluşmasina artmasina yol açar. geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x