Fikrinize ihtiyacım var

  • merhabalar 1 hafta önce annem sevgilim ile cinsel ilişkiye girdiğimi öğrendi bunun üzerine anneme yalan söylemek zorunda kaldık. 3 4 gün tavır yaptı surat astı. Dünde tuvalette ki peçeteler ne böyle diye bana soru sordu senden görmediğim şeyleri görüyorum dedi bunun benle ne alakası var anlamıyorum ve 2 gündür hiç konuşmuyor surat asıyor tavır yapıyor ben bu durumdan çok bunaldım çok strese girdim evde sadece ikimiz yaşıyoruz ayrıca annemin ilişkisi var bunu annem söylemedi ondan habersiz bi şekilde öğrendim o bildiğimi bilmiyor 19 yaşındayım ne yapmam lazım? Yardımınıza fikrinize ihtiyacım var lütfen yardım edin.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, annenizle iletişim konusunda bir problem yaşıyorsunuz anladığım kadarıyla. nasıl bir aile düzeniniz, iletişim kurma şekliniz ve ilişki aralığınızın nasıl olduğunu bilemeden genel geçer bir yorum yapmak çok doğru olmaz. genel olarak sizin rahatsız olduğunuz kısımları ve sürecinizi annenize anlatabiliyor olmanız, bu noktada konuşabilmenizin önemli olduğunu söyleyebilirim. konuşabilmenizin önünde engeller olup olmadığını bilmeden söylüyorum elbette bunu; siz kendi ikili ilişki sürecinize göre değerlendirip uyarlayabilirsiniz. sevgiler...

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kıskanma duygusu

    Mrb. sevgilimle aram çok iyi ama annesi ve kız kardeşiyle olan ilişkisini kıskandığımı fark ettim. içten içe beni çok rahatsız ediyor. sevgilime karşı ağzımdan yanlış laflar çıkıyor kıskandığım için toparlamaya çalışıyorum. bunu nasıl yenebilirim?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Hazal Oya Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sağlık kaygısı

    Merhaba ben 22 yaşındayım yaklaşık 1 yıldır aşırı kaygı durumum var özellikle sağlığım hakkında sürekli doktorlara gidip tahlil yaptırdım bu süreçte bütün sonuçlarım temiz çıktı be ikna oldum ama bu seferde kaygının fiziksel belirtilerine taktım aklım sürekli kalbimde bu canımı çok sıkıyor hocam ben...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Deniz Doğruöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Eskiye dönmek istiyorum

    Aklım ve kalbimin karışık olmasından kurtulmak istiyorum. geçmişte yaşadığım, aldığım kararların yanlış olmasından dolayı bugünkü durumumdan yaşamımdan memnun değilim. keşkelerden kurtulmak bugünümü yaşamak ve düzelmek için hocam ne yapmalıyım.

    Doktor Cevabı:

    Psk. Hazal Oya Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yardım edin hocam

    Hocam bende hep bir ölüm korkusu var daha önce boğularak ölme vardı yemek yiyerek yendim o korkumu sonra korona vardı onuda yendim şimdi de kuduz korkusu oldu bende dışarı bile çıkamıyom bu korkudan her köşe başında hayvan çıkıyo karşıma bende çok korkuyom hayatım alt üst oldu bu korkularımı nasıl y...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Cem Aslıtürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sayi sayma ve korkma

    Evet kesinlikle yazdiklariniz dogru ve bu cocukluktan geliyor baba baskisi baba siddetinden gelen oz guvensizlik taa ozamandan beri icimden sayiyorum 1234 diye ben en ufak bi seyde aglamaya basliyorum mesela en ufak bi hatam olsun hemen agliyorum icimde bir dolmusluk hissi var ben artik doldum daya...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Hazal Oya Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pskiyatrikmi? nörolojikmi?

    Göz bebegim yukarı sabitleniyor hocam o an etrafla bagım fazla olmuyor yukarı kaydıgı için gözüm sakinleştirici verilirse geçiyor vede gözümü kapatıp dinlenirsem ama ben kalıcı çözüm bulmak istiyorum inşallah dedikleriniz çözüm olur egg dediler çekildim temiz çıktı aşırı ışık ses ortamında ortaya ç...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sayi sayma ve korkma

    Mrb doktor hanim benim sorunum gordugum herseyi sayiyorum pespese duran seyleri sayiyorum bisey bulamasam da kafamda sayiyorum hep 12345... bundan nasil kurtulurum birde tartismaya girmekten korkuyorum bi sorun olsa hep alttan alan oluyorum cunku tartismaya girersem suclu durumuna dusurulmekten kork...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Hazal Oya Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pskiyatrikmi? nörolojikmi?

    Slm hocalarım ben pskiyatrik tedavi oldum oluyorumda gözüm uzun süre beyaz ışıga maruz kalınca(bilgisayar, telefon) yattıgım hastaneden sonra 4-5 senedir ışıkta gözüm kayıyor pskiyatri doktoru nörolojik dedi egg çektirdim temiz çıktı neden kaynaklıdır bilgilendirirseniz sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak

    Merhaba doktorlar panik atak hastası olduğumu söyledi. çok yoğun tempoda çalışan birisiyim ve bana biraz uzaksınız bu nedenle online görüşmek istiyorum sizinle. panik atağıma olumlu etki eder mi?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Hazal Oya Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çene ağrısı

    Hazal hanım benim hayatımda bir sıkıntım yok ama gece çok dişlerimi sıkıyorum sabah uyandığımda çenem ağrıyor. çevremdeki insanlar bana psikolojik nedenli diyorlar. öyle mi bana inandırıcı gelmiyor?

    Doktor Cevabı:

    Psk. Hazal Oya Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kemik ve boy

    Hocam bugün 18 oldum boyum 172 52 kilo bir erkeğim kemiklerim sanki çocuk kemiği kadar ince genetik olarak babamın ve annemin kemikleri iridir ailedeki herkezinde öyle benim neden boyum küçük ve cılız bir yapım var psikolojim bozuldu ayrıca beslenmem düzensiz ama uyku sorunum yok küçükken çok futbol...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Lütfi Akgün

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Klinik psikoloji

    Merhabalar, ben çukurova üniversitesi psikoloji 2.sınıf öğrencisiyim. okulların uzaktan olması sebebiyle ben de alana açılmak, yüksek lisans için aklımda bir fikir oluşması için siz değerli psikologlarla görüşmek için fırsat kollayan öğrencilerden biriyim. açıkçası klinik yüksek lisans fikrine uzağı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Mesut Azkul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lenf bezleri

    Sevgili hocam merhabalar 5 yılı aşkındır vücudumun heryerinde lenf bezleri sis kasiktakiler boyun ense boğazın alt kısmı kol, koltuk altı heryerde var boyutlarda büyük yıllardır varlar 5 yıl oldu hocam psikolojim bozuldu kanser olma ihtimali varmı eğer yoksa bile ben bu stresle kendimi hasta ettim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Osman Şener

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygımı emdr ile yenebilir miyim?

    Uzun yıllardır kaygıyla boğuşuyorum. pandemide katlanarak arttı. kendime iyi gelecek bir yöntem arayışındayım. emdr uyguladığınızı yazmışsınız. emdr ne dmek tam olrak ve kaygıma iyi gelebilir mi?işe yarar mı? cevapiçin şimdiden teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:

    Psk. Saniye Berra Güzel Yaşar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kabizlik hakkinda

    Sayin degerli muammer hicam hicam ben kabizim 3ay oldu cok ikiniyorum cikmiyir bazen bir cok az bir parca kucuk cikiyir hicam ben diabet 2 hastasyim hicam ben 2018 ve 8.8.2020 tarihde kolonskopi yaptirdim opr dr genel cerrahidr ozel yerde hocam yanliz intermal hemirout cikti hicam tekrar yapturmama...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x