Estetik ve lipo

  • Merhaba! 49 yaşındayım 3 hafta önce meme dikleştirme ve bacak lipo ve jplasma yaptırdım fakat bacaklarımda hala agrım çok fazla ,memelerde de ilk günler çok agrı yoktu son birkaç gündür çok sızlıyor doktorum gecer dedi ama ben çok acı cekiyorum bu kadar uzun sürmesi normalmidir tsk dderim


İstanbul Plastik Cerrahi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Jinekomasti

    Hocam merhabalar jinekomasti ameliyatı fiyatlarını nasıl öğrenebilirim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mustafa Murat Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şiddetli gıcık tarzi öksürük ve yutkunma isteği

    Benim uzun zamandir olan bir öksürüğüm var daha once kasim 2020 de korona oldum nisan ayinda doktora gittim film cekti bisey olmadigini soyledi ama öksürüğüm gecmedi daha sonra tekrardan çok siddetlendi alerjik astım olabildiginden suphelendim alerjik olduğunu düşünüyorum doktora gittim cigerlerimi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Gebitekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs küçültme ameiyatı

    Merhabalar doktor bey ben gögüs küçültme emeliyatı hakkında bilgi almak istiyorum teşekkür ederim ismim sultan

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serdar Nasır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüs ucu şişliği

    İyi günler deniz hanım göğsümde jinekomasti yok ama ucunda şişiklik var ve bu beni rahatsız ediyor bunun ameliyatı için fiyat ve ne kadar sürede iyileşir bilgi almam mümkün mü acaba

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Deniz Güneş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ameliyat sonrası kaşıntı

    Hocam merhabalar... i̇ki ay önce meme küçültme ameliyatı oldum. çok fazla kaşıntı yaşıyorum. araştırdığımda yeni deri oluşumu için normal olduğu şeklinde yazılar okudum. kaşıntı için bı ilaç öneriniz var mıdır? ve de kullanmam herhangi bi sorun yaşatır mi merak ediyorum. teşekkürler...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Başar Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs büyütme

    Merhaba doktor bey. göğüs büyütme ameliyatı olmak istiyorum. estetik ameliyatını bu dönemde yapıyor musunuz? pandemi dolayısıyla yapmıyorsanız ne zaman başlarsınız bilgi alabilir miyim?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Şükrü İşler

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Pektus estetik

    Teşekkür ederim hocam sağlıkla kalın

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Akif Turna

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Pektus estetik

    Merhaba hocam göğüs deformitem var kimi karinatum diyor kimi ekskavatum 30 yaşında bayanım göğüslerim asimetrik durumuna geldi çünkü deformitem oldunu sternum şişlik ve hafif çöküklük sol kafesin büyümesiyle öğrendim. değerli vaktinizi almak istemiyorum. estatik die kimse bi öneri yapmıyor bunun psi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Akif Turna

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme küçültme

    Meme küçültme ameliyatı fiyatı bilgisi beden 90 kilom 80. ameliyat haricî ek masraf varmı

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Güllü Korkmaz Solmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüs dikleştirme

    Merhaba gögüs dikleştirme sgk anlaşması varmıdır ücreti nedir

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Onur Öztürk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gögüs küçültme

    Merhaba doktor hanım bende fiyat ögrenicektim 105 beden gögsüm var küçültmek istiyorum ama fiyat ne cıkar acaba.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sezi Ceylan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göğüs sağlığım

    Yani meme asimetrisi normal bir durum degılmidir elle muayene yaptım sert bi doku ya da şişme mevcut degıl

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Arzu Akçal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göğüs sağlığım

    Merhabalar benim iki göğüsümde herzaman eşit bır goruntuyedi fakat bu son bi kaç aydır bır göğsümün dıgerınden daha küçük olduğunu farkettim beden gıydıgım zaman biri 80 beden tam kaplıyor dıger göğsümde işe boşluk oluyor bunun nedeni kanser midir herhangi bır kıtlem de yok ve son bı yıldır kılo ver...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Arzu Akçal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme estetiği

    Meme büyütme ameliyatı yapıyor musunuz ? yapıyorsanız fiyat öğrenebilir miyim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Enfeksiyon kaptı

    Merhabalar hocam lütfen yardım edin, kardeşim yaşı 22, 2 buçuk ay önce gögüs küçültme operasyonu geçirdi fakat sol gögsünde enfeksiyon oluştu, 10 gün önce enfeksiyonunu temizlemek için yeni bir operasyon geçirdi temizlendi ve yeniden dikildi, fakat bugun yine yarasından yogun bir şekilde enfeksiyon...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serdar Nasır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x