Eşim kızlarımım psikolojim sorunlari

  • Dr bey eşim ve 3 kızım ruh hastası bakırköyde testler sonucu teşhis kondu eşim çocukları küçük yaşlardan beri benim hasta olduğuma inandırdı şizofren antisosyal şizoid kişilik çoklu kişilik bozukluğu var buna rağmen 40/42/36 yaşındalar hala bana sen hastasın diye sozlü saldırı ve tacize geçiyorlar ben çok sıkıldım kızlar evli esimdende yıllarca fiziksel şiddet gördüm benimde test sonucun var anksiyete bozukluğu kondu biz hasta değiliz sen hastasın diyorlar


İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sanrı hezeyan

    Tabiki hocam yüz yüze görüşmeden hiçbir şey belli olmaz.haklisiniz.hastanin şizofren olduğunu nasıl anladınız peki hocam.gorusmede ne yaptı ki şizofren tanısı koydunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygılarım çok fazla

    Merhaba ben biraz hastalık hastası bir insanım ve bu yüzden bu tarz konularda aşırı derecede korkularım oluyor bir anda büyüyor ve beni etkisi altına alıyor.. uzun zamandır anksiyete ile mücadele ediyorum bi süre sonra buna alıştırdım kendimi derken bir gün bir şeyden çok korktum ve sonrasında acaba...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sanrı hezeyan

    Yok hocam soruyu normalde cuma akşam gönderecektim fakat gönderemeyince bende birdaha yazmaya uğraşmamak için yazdığımı kopyalamıştım.sabah da direk kopyala yapıştır yapınca iyi akşamları farketmemişim:) kusura bakmayın onun için. soruya dönecek olursak hocam yani düşündüğüm şeyin saçma olduğunun b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çok kaygılanıyorum

    Merhaba ben biraz hastalık hastası bir insanım ve bu yüzden bu tarz konularda aşırı derecede korkularım oluyor bir anda büyüyor ve beni etkisi altına alıyor.. uzun zamandır anksiyete ile mücadele ediyorum bi süre sonra buna alıştırdım kendimi derken bir gün bir şeyden çok korktum ve sonrasında acab...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sanrı hezeyan

    Sayın hocam iyi akşamlar oncelikle.ismim kerem.bugun televizyonda bir filmde birisi kerem diye seslendi.ve bende kerem dediği anda acaba banami dedi , benim hakkımdamı konuşuyorlar benim hakkımda dedikodu mu yapıyorlar diye düşündüm.yani bana denildi zannettim.acaba neden böyle düşündüm sayin hocam....

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Atipik pisikoz

    Merhaba hocam kardesim 24 yasinda askerde sizofreni dediler ilaçkulandi cok iyiydi bitirdi geldi 1 5 seneoldu sonra rahatsizlandi yine yatirildi 7 günde taburcu oldu explion 100 mg aldi aylik durumu stabildi 3 aylik trevacia 350 ye gecildi daha sonra kulannamaya basladi yine rahstsizlandi bu sefer...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Şizofreni olma korkusu

    Epey korkuyorum şuan. çok kötü bir şey mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şizofreni olma korkusu

    Ne gibi durumlarda ortaya çıkar peki? bende olan sorun nedir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikotik depresyonda ve psikotik okb de şizofreninin negatif semptomları va...

    Serhat hocam merhaba size dün de sorduğum soruyu sormak istiyorum soruma cevap alamadım lütfen sorucağım sorumu cevaplarmısınız psikotik okb ve psikotik depresyonda şizofreninin negatif semptomları varmıdır cevabınızı bekliyorum birde online görüşme yapıyormusunuz bizleri bilgilendirdiğiniz için siz...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Şizofreni olma şüphesi

    Merhabalar hocam ben 14 yaşındayım 1 yıla yakın veya 1yıldır şizofreni olmaktan korkuyorum. dayımda şizofreni var, bende onun gibi davranıyorum, donuk bakışlar geliyo arada bir engellemeye çalışıyorum, tv de yılan oyununda kara tahta üzerinde korkunç bir canavar suratı gördüm (aynısını teyzemede gö...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Donuk bakış

    Peki hocam neyin belirtisi olabilir bu anlattıklarım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şizofreni olma korkusu

    Hocam teşekkür ederim en kısa sürede bir psikiyatriste gideceğim. i̇çimi rahatlatmak adına soruyorum, sizce bu yaşadığım durumlar şizofreni belirtisi olabilir mi yoksa başka bir bozukluğa mı benziyor ? bu konuyu veya belirtileri düşünmeyip işlerim veya derslerimle ilgilendiğimde herhangi bir kaygı y...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çok endiseliyim

    Merhaba lütfen bana yardım edin ben 25 yaşındayım okb var bi kaç gündür şizofren olma korkusu yaşıyorum gözümün önüne görüntü geliyor gibi oluyor belirtileri okuduktan sonra geçmeyecek saniyorum

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Şizofreni olma korkusu

    Hocam öncelikle merhaba. adım deniz 20 yaşındayım. yaklaşık 2.5 3 aydır sizofreni olmakdan saçma derecede korkuyorum. bu konuda saatlerce araştırma yapıyorum ve bulduğum özellikleri kendimde arıyorum. ailemde veya çevremde herhangi bir şizofreni hastası olmamasına rağmen bu durum beni aşırı derecede...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Serhat hocam size son bir şey daha danışmak istedim

    Serhat hocam sorumu çok çabuk cevapladığınız için size teşekkür ederim size son bir şey daha danışmak istiyorum psikotik depresyon farklı şizofreni farklı hastalık olduğunu ve psikotik depresyonun şizofreniye dönüşmediğini yazdınız bunu anladım şuan sormak istediğim şey psikotik depresyonun ve psiko...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x