Erken boşalma doktor tavsiye

  • istanbul Şişli'de ikamet etmekteyim.Erken boşalma sorunum var.Burda bana yardımcı olabilecek bir Dr tavsiye edebilirmisiniz

  • Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Dan. Cem Keçe

    Psikoloji

    Cüneyt bey merhaba, burada bir doktor önermemiz ilke olarak doğru olmuyor, bununla birlikte erken boşalma hakkında genel bir bilgi verebilirim. inatçı ve tekrarlayıcı bir biçimde, çok az cinsel uyarılma ile cinsel birleşme yani penisin vajinaya girmesinden önce, penis vajinaya girer girmez ya da penis vajinaya girdikten hemen sonra, kişinin ve partnerinin arzu ettiği süreden daha önce oluşan boşalmaya denetimsiz boşalma yani erken boşalma adını veriyoruz. cinsel hayatı aktif olan her on erkekten yedisinin cinsel terapiste başvurma nedeni olan denetimsiz boşalmada önemli olan süre değil, boşalma refleksi üzerinde istemli denetimin olmaması… denetimsiz boşalma kader değil, cinsel terapi ile yüzde yüz tedavi edilebilen bir cinsel uyum sorunu… omurilik yaralanmaları, üretral darlık, prostat bezine ya da testislere cerrahi müdahale gibi faktörler boşalma mekanizmasına olumsuz etki edebiliyor. bu tip problemler boşalma ve orgazm problemlerinin yani kısa zamanda boşalmanın ortaya çıkmasına neden olabiliyor. ergenlik döneminde rüya sırasında meydana gelen ve “ıslak rüyalar” olarak ifade edilen boşalmalar normal olarak kısa sürüyor. güven, sevgi ve anlayış erkeğin strese girmesini engelleyip boşalma kontrolü sağlamasını kolaylaştırabiliyor. bunun yanında stres, gerginlik, sürekli cinsel sorun yaşamak ve her cinsel ilişki öncesi sertleşmenin olmayacağı veya erken boşalacağım kaygısı cinsel ilgi ve isteği de olumsuz etkileyebilir ve beraberinde bir sertleşme sorunu da ortaya çıkabilir. erkeğin, “yine olmayacak!” düşüncesi sertleşme refleksinin bozulmasına yol açacağı için erken boşalma yaşanabilir. bu saydıklarımızın çoğu psikolojik kökenli erken boşalma ve sertleşme sorunları olarak tanımlanabilir. ilerleyen yaş, yüksek tansiyon, geçirilen hastalıklar kaza sonu damarsal bozukluklar gibi kalp ve damar hastalıkları, yüksek kolesterol, prostat hastalıkları, depresyon ve kullanılan bazı ilaçlar (tansiyon ilaçları vb) sertleşme sorununun organik nedenleri arasındadır. burada cinsel isteğin mi yoksa diğer nedenlerin mi ereksiyon kaybına neden olduğu araştırılmalıdır. sertleşme ve cinsel istek sorununun kökenini bilmek doğru tedavi programını beraberinde getirir. bazen de erken boşalma ve sertleşme sorunu dönüşümlü olarak birbirini etkileyebilir, biri diğerinin sebebi olabilir. bundan dolayı, öncelikle bir cinsel terapiste başvurmanızda ve cinsel check-up yaptırmanızda fayda olacaktır. bu check-up ardından, sorununuza yönelik ihtiyaçlarınız doğrultusunda tedavi programınız düzenlenerek sorununuz sağlıklı olarak çözülecektir. saygılar

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikoloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Cinsel işlev bozukluğu

    Merhabalar. 1 sene 26 günlük evliyim. eşimle karı koca olamadık... bu durum yuvamıza zarar vermeye başladı. bir kere doktora gittim ama sonuç alamadık.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Fatma Ketenci Gencer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ankiskyete

    Hocam iyi günler ankisyete nedeniyle dideral sabah yarım akşam yarım kulaniyom bu ilaç bende cinsel isteksizlik yapıyor ayrıca iktidadrsilik yapıyor dideral kısırlık yapar mı heyecana kaygıya iyi geliyor viagra dideral birlikte kulanmak zararlımı sildenafil

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cok korkuyorum

    Hocam hayırlı aksamlar ben 29 yaşındayım nisanliyım cinsel birliktelik yasayamiyorum sadece sürtünme yoluyla bi iliski yasayabiliyorum ve hamile kalmaktan cok korkuyorum . en son gecen ay yine yasandi bu cok strese girdim regl oldum 1.5 gun surdu yerlesme kanamasimi diye dusunuyorum bu sefer ama de...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Paxil kullanimi

    Hocam 3 aydır paxil kullanıyorum. şuan 40 mg kullanmaktayım. sormak istediğim eşim ile çocuk istiyoruz. ancak paxilin sperm dna sini bozduğunu okudum. acaba sperm kalitem için paxili bırakmalı miyim ? nasıl bir süreç izlemeliyim acaba ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anormal midir

    Merhaba sizin bir konuda fikrinizi almak istiyorum mesela bir filmde tecavüz varsa ve bunu ilgi çekici bulan bir insan ya da böyle tecavüz sahnelerini ilgi çekici bulup izleyen bir insan anormal midir ve bunun sebepleri ne olabilir? genel bir soruydu fikrinizi almak istedim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik riskim varmı acil yardımcı olun

    Merhaba acil cevap verirseniz sevinirim ben dun ve önceki gün erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişkiye girdim üzerimizde hiçbirsey yoktu vajinamın icine tamamen girmedi sadece üst kısmına biraz girdi onun dışındada sadece sürtündük. içime yada vajinamın üstüne boşalmadı ben boşaldım ama penisinin...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sustanon iğne ve proviron ilacın beraber kullanımında oluşabilecek yan etki

    Hocam merhaba. eşimde 1 yıllık evliliğimizde isteksizlik ve bazı dönemlerde sertleşme sorunu oluyordu. üroloji doktoruna gittik ve yapılan test sonucları hepsi normal çıktı. bize 1 tane 250 mg sustanon iğnesini ve yanında 25 mg proviron tablet ilacını verdi. eşim iğneyi vuruldu proviron ilacına da e...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ömer Faruk Karataş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Labioplasti

    Merhabalar hocam yaklasik 7 ay önce labioplasti ameliyatı oldum ve daraltma yaptırdım ameliyattan beri esimle iliski sırasında ciddi anlamda aci cekiyorum öncesinde bu sekilde bi problemim yoktu ameliyattan beri bu sorunu yaşıyorum neden kaynakli olabilir ogrenebilir miyim

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Fırat Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajina dışında hassasiyet ve acı

    Merhabalar, evlilik öncesi de farkettiğim vajinanın tam dışında kronik uzun zamandır geçmeyen hassasiyet, acı ve yanma vardı. sadece dokunduğunda acıyan ama günlük yaşamımda hissetmediğim birşeydi. şimdi yeni evliyim. cinselliğe de bu durum yansıdı. ilk ilişkide çok zorlandım. şimdiyse acıdan dol...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Kadıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Vajina dışında yanma ve ilişkiye girememe

    Merhabalar, 3 haftalık evliyim. ilk ilişkide çok zorlandım. şimdiyse acıdan dolayı tam olarak ilişkiye giremiyorum. 3-4 cm sonrası tam olarak girmiyor kalıyor. vajinanın dış kısmında ve iç dudakların arasında çok fazla yanma ve acı sorunum var. doktora gittim vajinismus olmadığımı söyledi ve görün...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hatice Karabay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Labioplasti

    Merhabalar hocam yaklasik 7 ay önce labioplasti ameliyatı oldum ve daraltma yaptırdım ameliyattan beri esimle iliski sırasında ciddi anlamda aci cekiyorum öncesinde bu sekilde bi problemim yoktu ameliyattan beri bu sorunu yaşıyorum neden kaynakli olabilir ogrenebilir miyim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Aysu Nida Dai

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamile miyim

    Hocam bi sorum olacaktı. adetime 5 6 gün kala erkek arkadaşımla ilişkiye girdik. sonrasında herhangi bir korunma hapı vs de almadım. çünkü zaten arkadan ilişkiydi. bu ilişki sonrasında olmam gereken günde adet oldum. ama eylül 27 sinde tekrar olmam gerekiyordu olmadım 3 4 günlük bir gecikme var ve n...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lütfen yardım edin

    Bende ileri derecede cinsel takıntılar vardı ve başıma gelen bir şeyden dolayı kendimi berbat hissediyorum hocam mastürbasyon yaparken kendimi durduramıyorum yani şöyle ki bazen istek anında tecavüz tarzı şeyler düşündüm o an bunu yapabilirdim gibi geldi çünkü istek duyuyordum ve mast yapmaya devam...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hamilelik riski

    1.merhabalar hocam benim bi sorum olucaktı ben2.5 ay önce banyo havlusu ile mastürbasyon yaptim benden en az 1 saat önce hic kimse banyoya gitmedi sadece ergenlik cağına ulaşmış erkek kardesim var onünnda benim gibi mastürbasyon yaptığını düşündüm bi an ve korkmaya başladım ağustosta olmam gereken...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ikili tarama

    Hocam merheba değerli görüşünüze ihtiyacım var 34 yaşındayım ikili tarama testi tarama riski 1:419 yaş riski1:417 papp_a319.9 mom0.46 t_hcg136.2 mom 158 nt 1.40 mm mom 0.89 down sendromu riski cutoff değerinin altındadır. down sendromu için biyokimyasal risk =1.84 trisomi 18/13 riski tarama cutoff d...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Mehmet Fırat Mutlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x