Erektil disfonksiyon

  • hocam merhaba 44 yaşındayım 20 yıllık evliyim benim 2 aydır sertleşme sorunum var eskiden hergün ilişki yapmak isteyen bir kişiydim şimdi sıkıntı yaşıyorum ilişkiye başlarken peniste inme yaşıyorum ama gece sertliği var,,,3 ay önce gut rahatsızlığımdan dolayı doktor adenuric ilaç verdi 1,5 ay kullandım sonra bende bu sorun oluştu üroloji dr na gittim tahlil vrdi sonuç.testesteron 222,LH 5,17,CRP kantitatif 0,61,FSH folikül stimülan hormon5,69,ph 5,dansite idrar 1014,bilirubin negatif,ürobilinojen normal,keton negatf,lökosit 0,20hpf,epitel hücre 0,10,eritrosit0,30HPF,DR.lifta20mg hap verdi ben kullanmadım hem çekindim hem korktum Sustanon iğne iki sefer vuruldum iki gün iyi oldum sonra tekrar sorunum nüksetti lütfen bana yardımcı olurmusunuz teşekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Testosteron dibe vurmuş sustanion devamli yapilmaz gaps diyeti ile sibo ve fito terapi olmasi lazim tit tetkikini tekrarlayin kanama yönünden

    tarihinde cevapladı.

Ankara Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları




.
x