Ereksiyon bozukluğu

  • Hocam merhabalar. Bundan 3 yıl önce askerlik muayenesinde hipertansiyon problemine rastlandı aslında çok yüksek değildi ama genelde 150/95 mmHg idi ve 1 yıl erteleme verildi. Bununla beraber 25mg sabah 25 mg akşam Beloc tedavisine başlandı. Sonraki yıl gittiğimde yine tansiyonum sınırda bulundu 145/90 mmHg ve yine 1 yıl erteleme verildi ve bu sefer de ilaçlara ek olarak Cozaar Losartan 50 mg eklendi. Şuanda tansiyonum stabil genelde 130/85 mmHg dolaylarında ancak son 1 yıldır sertleşme problemlerim baş gösterdi. Cinsel isteği fazla olan bir bireyim ama artık sertleşemiyorum tam anlamıyla. Özellikle ayaktayken sertleşemiyorum. Sertleşse bile örneğin;sağlıklı bir penis yer ile 100-110 derece yapıyorsa benimkisi ancak 70-75 derece yapıyor yani dik bile değil. 1 dakika sonra da sönüyor. Cinsel birleşmede bazı pozisyonlarda vajina içinde bile sertlik kaybediyorum. Bu arada otururken veya yatarken daha kolay sertleşiyorum ancak o da tam değil ve ayağa kalkınca kaybediyorum sertliği. İlacı da bırakamıyorum özellikle Beloc çok problem yaratıyor. 2 kere bırakmayı denedim hocam ve ard arda ekstrasistoller yaşadım VT'yi tetikledi. Kısa süreli kendiliğinden düzelen VT atakları geçirdim dozu azaltarak bıraktığım halde. Mecburen Beloc'a yeniden başladım. Yaşım daha 24 lütfen yardım edin ne yapmalıyım ? İyi çalışmalar dilerim. Saygılarımla.

  • Doktor Cevabı:

    Beloc yerine başka ilaç vermesi lazım mesela vastarel olurmu diye doktoruna sor sonra onun kontrolünde değiştir tansiyona bağlı penis damarlarında sorun oluyor kilo vermeyle ise başla zaten tansiyonun düzelir yada stresli bir iş ise ondan uzaklaşma yollarına bakin sonra yüzde otuz toparlanma olur penis için eswt tedavisi yapabiliriz

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam kardiyoloğa bugün uğradım. Bende hem tansiyon yüksekliği hem de aritmiler var. SVT'ye giriyorum hatta birkaç kez Ventriküler Taşikardiye girdim kısa süreli. Bu sebeple Beloc bırakman doğru olmaz dedi Kardiyolog. Cialis al dedi. Devlette bir Ürolog ile görüşmüştüm. O da Cialis 20mg'ın yarısı yani 10mg ilişkiden 30-60 dakika önce al demişti. Sizce de böyle mi yapmalıyım ? Haftada 3 kere ilişkiye girsem yani sürekli bu ilacı kullansam bir sıkıntı yaşar mıyım uzun vadede ? Çünkü Beloc x2 ve Cozaar x1 kez 50 mg da almaktayım. Bunlar da tansiyon ilacı ve Cialis de Pulmoner HT ilacıymış galiba. Saygılarımla

  • Doktor Cevabı:

    O ilaçları kullanmak istemiyorsanız penise eswt tedavisi yaptırınız kullanacaksanız da ci..... in 5 mg olanı var her gün düzenli alabilirsiniz

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam kardiyoloğumla görüştüm. Nebivolol verdi 5 mg. Belocların yerine. Ticari ismi ile Vasoxen, sizce durum şimdi düzelir mi ? Eğer düzelmezse Cialis'e başlarsın dedi. Hiç olmazsa da ESWT yaptıracağım. İlginiz için çok teşekkürler, SAYGILAR.


Ankara Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Venöz kaçakmi hocam

    Hocam sabah sertliklerimde oluyo mesela arada oluyo ama ondada sertleşme inicekmi dediğim zaman kendi kendime iniyo aynı şekilde ondada cinsel uyarı sadece rüyamda oluyo heralde hocam psikolojik bu olaylardan psikolojim bozuldu ondan isteğim azaldı yani kesin venöz kaçak yoktur diyebilirmiyiz bu pen...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Venöz kaçakmi hocam

    Hocam merhaba yaşım 17 6 aydır falan benim penisimi elimden çekince 10 15 saniye sonra yavaş yavaş iniyo tam inmesi 1 2dkyı falan buluyo elimle devam edince hiç bırakmadan 25 30 dk devam edebiliyorum inmeden ayaktada kaldırabiliyorum elimle ama ondada bırakınca aynısı oluyo iniyo oda bırakmazsam ist...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 10 yıl önceki travma

    Hocam 16 yaşındayken 4 gün boyunca yukarı kalkan penisimi aşağıya bastırarak mastürbasyon yaptım ve bu travma sonucunda sertleşme problemim başladı. ama sertçe değil yavaşça bastırmıştım yani kütleme ağrı felan olmamıştı. şuan 26 yaşındayım ve ereksiyonda pelvik kaslarımı kastığımda veya boşalma a...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sertleşme problemi ve testislerde sıcaklık hissi yanma gibi

    Merhaba hocam 25 yaşındayım alkol veya sigara kullanmıyorum sertleşme problemim var otururken testislerde sıcaklık yanma hissi gibi rahatsızlık oluyor daha önceden sol tesiste şişme ve yanma sıcaklık hissi oldu ve geçmişti şimdi az bir şekilde devam ediyor ürüloji uzmanına gitmem gerekir mi ne gibi...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ayakta ereksiyon ve venöz kaçak

    Hocam merhabalar, benim bir sorunum var. hocam ben ayakta hiçbir şekilde ereksiyon sağlayamıyorum, venöz kaçak olma ihtimali var mıdır acaba? internette yabancı sitelerde çok araştırma yaptim psikolojim bozuldu, venöz kaçağın en önemli semptomlarından biri diye geçiyor yabancı forumlarda. otururken,...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Travmatik mastürbasyon sendromu

    Soruma verdiğiniz ilgili cevaptan dolayı teşekkür ederim hocam, kafa takılan diğer konu ise penis tabanına yaptığım yanlış cinsel davranış sonucu oluşan baskının penis damarlarına zarar vermiş olmasından endişeliyim. böyle bir damar zararının olup olmadığını nasıl anlayabilirim?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Erol Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Travmatik mastürbasyon sendromu

    Travmatik mastürbasyon sendromu 23 yaşımdayım yaklaşık 10 yıldır travmatik mastürbasyon yaptığımı fark ettim. fark etmemi sağlayan şey sertleşme sorunu yaşıyor olmam. detaylı açıklamak gerekirse erotik bir film izlerken yani görsel bir uyaran ile sertleşme zorluğu yaşıyorum ama bunu dokunduğumda v...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Erol Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan-ereksiyon ve libido

    Selam hocam,1 yıldır paxera(paroksetin) 40 mg antidepresan kullaniyorum. haliyle yan etki olarak libido düşüklüğü ve ereksiyonda bozukluk yaşıyorum. bu yan etkileri gidermek icin hangi doğal takviyeleri kullanabilirim?yada bu yan etkileri gidermek icin iyi bir ilaç varmidir?teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cinsel sıkıntı!!!

    Hocam 3,5 yıldır evliyiz. 2 yıldır çocuk düşünüyoruz testlerimizde ikimizde de sıkıntı çıkmadı. yalnız ilişkinin gerçekleşmediğini düşünüyoruz çünkü penis vajinaya sonuna kadar girmiyor birkaç defa zeytinyağı denedik o şekilde oldu ancak bu durumda da eşimde ağrı oluyor. ayrıca boşaldığım gibi penis...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Yusuf Kürşad Özdamar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Antidepresan- libido ereksiyon

    Merhaba hocam, 1 yıldır paxera(paroksetin) 40 mg antidepresan kullaniyorum. libido dusuklugu ve ereksiyonda bozukluk yapiyor. bu yan etkileri gidermek icin ne tür bir ilac kullanabilirim?yada hangi doğal bir takviyeyi kullanabilirim?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Iki defadan fazla erekte olamıyorum

    Merhaba benim sorum ilişkide 2 defa boşalma olduktan sonra 3 üncü kez erekte olamıyorum ereksiyonu koruyamıyorum sürekli böyle oluyor ve cinsel yaşamımı çok etkiliyor partnerim bunu hiçbir şekilde problem etmiyor ancak ben bu durumdan rahatsızlık duyuyorum sizin görüşünüz nedir acaba üçüncü birleşme...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Emrah Yürük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sürdürmeme

    Çok teşekkür ederim kıymetli hocam son bir sorum daha olacak ilk soruda belirtmeyi unuttum erken boşalma var bazen uzun sürüyor bazen saniyeler içinde boşalma gerçekleşiyor son zamanlarda saniyeler içinde boşalma oluyor tedavisi yada herhangi tavsiye edebileceğiniz ilaç varmı

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hasan Turgut

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Erken boşalma

    Erken boşalma problemim var ilişkiye girer girmez boşalıyorum ve penisimin boyu 11 cm ondan olurmu ve tam sertlik olmuyor

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ömer Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Cevabınız için çok teşekkür ederim hocam birakacam sigarayı iyi çalışmalar dilerim.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Merhabalar hocam kusura bakmayın bir sorum olacak ben okbden dolayı 2 yıl anfranil antidepresan kullandım bende sertleşme sorunu yaptı hiç bir şekilde ereksiyon olmuyordu tahliller hep temiz çıktı kan idrar testesteron hepsi sonra ilacı 6 aydır bıraktım şuan video izlerken veya düşünce ile ereksiyon...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x