En uzun suren hamilelik

  • merhaba ben size dün en uzun gebelikle ilgili soru sordum. Siz de kafanızı böyle anormal şeylerle yormayın dediniz. Ama ben çok korkuyorum. Embriyo yavaş büyüdüğü için 12. 5 ay süren hamilelik varmış ya benim de öyleyse ilişkiden 17 hafta sonra girdiğim rahim yumurtalık usg sinde bebek geç büyüdüğü için görülememiş olabilir mi? ve 14 ay gebelik olur mu

  • 12.5 aylık gebelik var diyen doktorlar var o yüzden sordum. Kadının adı beulah hunter miş hatta. Bebek yavaş büyüdüğü için geç doğmuş. Ama öyle bile olsa ilişkiden 17 hafta sonra usg de gözükürdü değil mi? Yani embriyo yavaş da büyüse bile gözükürdü yani değil mi?


İzmir Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Çok önemli

    Hocam merhaba erkek arkadaşım ve bende hpv virüsü olduğunu ve ne yapabileceğimizi size sormuştum. gardasil aşısı olmamızı önermişsiniz. fakat benim sorum bizde zaten bu virüs olduğu için bir etkisi olur mu? (tek eşliyiz o yüzden başka bir tipini kapma ihtimalim yok) son olarak gardasil aşısı hpv nin...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kadir Güzin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Herpes ucuk

    Merhaba.benim vaginamda herpes var sik sik tekrarliyor 10 gun asiklovir 5 defadan kullandim.lakin vaginada oldugu icin sik sik tekrarliyor.herpes kanser yapiyor diyolar cok korkuyorum.1ci sorum herpes kanser yaparmi?2)baska ne yapa bilirim cikmamasi icin

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vulva kanseri

    Tamm hocam çok teşekkür ederim yarın görüşmek üzere iyi günler .

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Gözüküçük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Vulva kanseri

    Hocam merhaba anneme ikinci kez vulva kanseri teşhisi konuldu ilkinde zekai tahir burak hastanesinde ameliyatı gerçekleşti lenf bezleri dahil alındı fakat bugün gittiğimiz doktor kontrolünde kanserin yeniden tekrarladığını öğrendik her iki taraftada olmak üzere 4 cm büyüklüğünde lezyon gözlendiğini...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Gözüküçük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İç dudakta şişlik...

    Merhaba, duş esnasında vulva iç dudakların sol kısmında mercimek büyüklüğünde bir şişlik hissettim. otururken ya da ani hareketlerde bazen batma hissediyordum. bir süre sonra bu şişliğin patlayıp bir miktar kanadığını fark ettim, şimdi de ara sıra çamaşırımda minik minik iltihap kan karışımı lekelen...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Osman Balcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Rica etsem cevaplar mısnız lütfen

    Hocam iyi günler sevgilimle bir ilişki yaşadım geçen hafta adeti bitmiş biz adetinden 1 hafta sonra ilişki yaşadık pesinimin vajinasına felan değdirmedim benim elime zevk suyu gelmişse benim elim onun vajinasını değdiyse hiçbiri şekilde içeri girme felan olmadı sadece elimle tatmin ettim kendisini (...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Vulvada kitle

    Hocam merhaba ben 20 yasindayim ve cok takintili hastalik hastasi olan bir bireyim surekli kendime hastalik ve kanser teshisi koyuyorum ama size sorum sanki benim iç dudak kismimda cok hafif kucucuk bir sislik varmis gibi gozukuyor ve vulva kanseri mi diye cok korkuyorum ayriyeten benim dis dudaklar...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. H. Yeşim Yerçok

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vulvada polip

    Vulvada sol tarafta yanma vardı. biyopsi yapıldı. polip çıktı. doktorum herhangi bir ilaç vermedi. bir şey yapmaya gerek yok dedi .biyopsi yapılalı 10 gün oldu ama geniş bir alanda yanma var. polip tehlikeli mi ve ne yapılmalı.lütfen beni bilgilendirir misiniz. çok endişeliyim.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Aytekin Altıntaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik olabilir mi?

    Hocam merhaba tekrardan soruyorum lütfen sorumu açıklayıcı bir şekilde cevaplar mısınız? daha önceden sormuştum 12 martta adet olmuş 19 martta sadece el ile yüzeysel olarak yakınlaşma olmuştu zevk suyunun temasından şüpheleniyorduk. 14 nisanda beklenen tarihte kanaması olmuştu 7 gün her zamanki reng...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Gebelik - yerleşme

    Hocam merhaba daha önceden sormuştum 12 martta adet olmuş 19 martta sadece el ile yüzeysel olarak yakınlaşma olmuştu zevk suyunun temasından şüpheleniyorduk. 14 nisanda beklenen tarihte kanaması olmuştu 7 gün her zamanki renginde sadece miktarında azalma olmuştu. 15 mayıstada olaydan sonra 2.adetini...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vulvada çıkan yaralar

    İyi akşamlar hocam ben bakireyim 27 yaşındayım vulvamda 1.5 senedir geçmeyen yaralar var kontrol ettirmek için 2 kere kadın doguma gittim bana yara falan göremediklerini söyledi 2 doktorda herşeyin normal oldugunu söylediler ama ben baktığımda yaraları görütorum ve vajina içinede baktıgımda çoğu yer...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sevim Turhan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Siyah leke

    Merhaba. i̇lgi alanını ne seçeceğimi bilemedim kusura bakmayın. 20 yaşındayım ve daha önce hiç ilişki yaşamadım. vajinamın küçük dudakların iç kısmında siyah leke fark ettim. ayrıca 2 senedir sağ kasığımda ağrı var. tomografiye ve ultrasona girdim farklı zamanlarda bir şey yok dendi ancak ağrım var....

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kemal Hükmen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İç dudakta siyah leke

    Merhaba, 20 yaşındayım ve daha önce hiç ilişkiye girmedim. vajinamın iç dudağının iç kısmında siyah leke farkettim. çıkıntılı veya pürüzlü değil. ayrıca benim 2 senedir sağ kasığımda ağrı var. tomografi, ultrasona girdim bir şey yok dendi. i̇nternette vulva kanseri karşıma çıktı ve endişelendim. siz...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vulva kanseri hakkında

    Hocam peki hpv ile ilişkili vulva kanseri öncesinde vin yapar mı yani bir anda vulva kanseri olma ihtimali var mı dediğim gibi 1 sene bile olmadı çünkü,bahsettiğim yapılar vin de olabilir mi? birde bu kadar genç yaşta görülme oranı var mı,açıkcası biraz beni korkutuyor ve pandemiden dolayı da hastan...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vulva kanseri hakkında

    Hocam merhaba,daha önce size yazmıştım bu konu hakkında. 20 yaşındayım, 2020 ağustos-eylül gibi birkaç tane siğil çıktı genital bölgemde,artmadılar veya azalmadılar,doktora gözüktüm fakat çok önemsemedi. şimdi ise farkediyorum ki labia minora üstünde birkaç tane soluk siyah nokta var,daha önce de ol...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Atilla Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x