Egzama saç dökülmesi

  • merhaba benim saçımda egzama var fakat kaşıntı vs olmuyor. bunun yerine saç diplerim bazı zamanlarda acıyor. ve çok fazla saçım dökülüyor egzamanın bu kadar saç dökmesi normal midir? geçenlerde bir dermatoloğa gittim egzamam olduğunu söyledi kan tahlillerim normal çıktı ve bana badem yağı ve bir şey karışımı daha içeren besleyici ilaç tarzında bir şey verdi. kullanalı 2 hafta oldu ama saçlarım hala daha çok dökülüyor. bu besleyici ilaç ne zaman etkisini gösterir? bu dökülme ne zamana kadar geçer ya da azalır? artık psikolojim bozuldu kel kalıcam diye korkmaya ve ağlamaya başladım. dökülmesini azaltacak bir şey bile yeter şuan lütfen bu egzamadan kaynaklı saç dökülmem için önerebileceğiniz ilaç tarzı bir şey varsa söyleyebilir misiniz. saçlarımı kaybetmek istemiyorum artık..

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, öncelikle şunu belirtmeliyim ki egzemalar saç dökülmesine yol açmaz. ancak mevsim değişiklikleri, stres, travmalar, çeşitli vitamin ve mineral eksiklikleri veya hormonal sebeplerle saç dökülmesi yaşanabilir. bunların tedavisinde sebep ortadan kaldırılıp destekleyici tedaviler verilir ve bu tedavilere her hastada o hastanın durumuna göre karar verilir. bu açıdan hekiminize güvenin, verdiği tedavileri uygulayın. dökülmelerin tedavilerle düzelmesi birkaç ayı bulabilir. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • sınava girdim bu sene dökülmeler nisan sonu gibi başladı ve hala devam ediyor bazenleri azalıyor ama birden yine fazlalaşıyır stres kaynaklı diye düşünüyorum. ve saç uçlarım sızlıyor duştan sonra özellikle nedeni nedir? en merak ettiğim bir diğer sorun ise dökülmenin nedeni engellendiği zaman dökülen saçlarım yeniden çıkar mı? :(

  • Doktor Cevabı:

    Mevsimsel ve strese bağlı dökülmelerde saç eski haline dönebilir. saç dökülmelerinde sebebe ve kişiye özel yaklaşım gerekir. sizi muayene eden hekim bu açıdan değerlendirip bilgilendirecektir. geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Minoxil uzun süre kullanımı

    Hocam minoxilin uzun süre kullanımı ne gibi zarar verir ms hastasıyım ve erkek tipi dökulme var ayrıca yüzde tüylenme yaparmı bunun için ne yapmak lazım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmesi

    Doktor bey merhaba.2 yıl önce saç uzatmıştım o dönem çok dökülüyordu.sonrasında kestirdim fakat kafamın üst kısmındaki saçlar ciddi oranda seyreldi.kan değerlerim ise normal.genetik bir dökülme de söz konusu değil.fakat 2-3 yıldır stres bozukluğu yaşıyorum özellikle uykuya dalarken yaşadığım ataklar...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İlhan Serdaroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilcenin saç dökmesi

    Kafamda enseye yakın yerde büyük ve ağrılı sivilce çıkmıştı. sivilce söndüğünde olduğu yerdeki saçlarımı kökten dökmüş, yuvarlak şekilde bomboş kalmış sivilcenin olduğu yer. tekrar orada saçım çıkar mı çok korkuyorum?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Saç sorunu

    Merhabalar hocam 28 yaşındayım saçlarımın üst bölgesinde acilmalar var gittiğim dermatologda tahlillerim yapıldı kontrol edildi herhangi bi sorun çıkmadı genetik oldugunu azalma olan bolgede çıkan saclar ince tel olduğu için dökülüyor dediler ve bı takım serum verdiler hair 360 serum aga-e serum ve...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İlhan Serdaroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmesi

    Selamlar hocam, saçlarımda azalmalar meydana geldi özellikle üst bölgede dermatoloji dokturuna gitmiştim hormonsal bı sorun dedi saçlarıma baktı kan tahlili yaptırdım hiç bi sorun çıkmadı tepe bölgesi aralalikli olmaya başladı o bölgede çıkan saçlarım ince tel olduğu için çıkarken kırılıp dökülüyorm...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmesi

    Hocam iyi günler.2 yıl önce saç uzatmıştım o dönem çok dökülüyordu.sonrasında kestirdim fakat başımın üst kısmındaki saçlar ciddi oranda seyreldi.kan değerlerim ise normal.genetik bir dökülme sorunu da yok.fakat 2-3 yıldır stres bozukluğu yaşıyorum özellikle uykuya dalarken yaşadığım ataklar ve bruk...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şehriyar Nazari

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Saç dökülmem çok fazla

    Teşekkür ederim :). ben öğrenciyim ve pandemi nedeniyle sürekli evdeyim. stres sebebiyle vsde saçlarım dökülüyor olabilir mi sizce, genetik de olabilir tabii ama daha 20 yaşındayım ve inanın moralimi bozuyor saçlarımın bu hali. ben şu an nondo biotin hapına devam ediyorum, ilk etapta önerdiğiniz ser...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İlhan Serdaroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acne vulgaris

    Hocam merhabalar. ben roaccutane tedavimin 5. ayındayım. günde 40 mg kullanıyorum. saçlarımda dökülme, incelme, güçsüzleşme varmış gibi hissediyorum. roaccutane saç dökülmesi yapar mı yapıyorsa tedavi bittikten sonra dökülen saçlar yeniden çıkar mı, saçlar eski kalitesine döner mi? teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hormon bozukluğu

    Merhaba, 30 yaşında bekar bir bayanım. aşırı tüylenme şikayetiyle hormon testi yaptırmıştım. test adetimin 2. gününde yapıldı. lh : 6.01 estradiol 42.32 prolaktin 29.32 progesteron 0.62 fsh 5.86. adetimde düzensizlik yok. saç dökülmem de çok var. hormon bozukluğu olabilir mi acaba

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Başak Baksu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Roucattane saç dökülmesi

    Hocam yaklaşık 1 1.5 sene önce roacutane tedavisi gördüm tedavi esnasında saçlarım kurudu ve kırılmalar başladı tedavi sırasında kan testlerinde de herhangi problem yoktu doktorum ilaç tedavisi sonrası düzeliceğini söyledi ama saç dökülmem hala devam ediyo saçım kalmadı denecek kadar azaldı bemix ev...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmesi

    Değerli hocam xpecia kullanmaya başlayacağım bugün yanında başka ürün önerirmisiniz ? şunu söylemeyi unuttum saç dökülmesiyle beraber aşırı derecede yüz ve baldır bölgemde sivilcelenme de oldu bunun için ne yapmam lazım ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmem çok fazla

    Merhaba, 20 yaşında kadınım saçlarım yaklaşık beş aydır sürekli dökülüyor avuç avuç yani. gitmediğim doktor kalmadı remolent saç serumunu kullandım bir kutu, çinko hap kullandım o da bir kutuydu, şu an biotin hap kullanıyorum. 2020 şubat ayında sol yumurtalığımda kist teşhisi konulmuştu ama en son g...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İlhan Serdaroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Saç yağlanması ve sebirox kullanımı hakkında

    Saçlarım çabuk yağlanıyor bu yağlanma sonucu kaşınma ve kepeklenme oluşuyor. ayrıca saçımda da dökülmeler arttıyor. doktora gösterdim tam olarak ilgilenmedi bende pandemiden dolayı tekrar gidip sormak istemedim. reçetede yazdığı sebirox % 1,5 şampuan'ı nasıl kullanacağımı tam olarak söylemedi, bide...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Engin Kocabaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saç dökülmesi

    Merhaba ben 20 yaşında erkeğim ve son 3 aydır alın bölgemde yoğun bi şekilde saç dökülmesi başladı kan değerlerim normal beslenmem düzgün vücut geliştirme sporuyla uğraşıyorum multi vitamin b7 vb. vitaminlerde alıyorum ama hala dökülüyor ne yapmam lazım ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Secita brintellix çarpıntı

    Hocam sağ olun peki birşey sorabilirmiyim size brintellix 10 mg kalp damar ritim yan etkisi varmı acaba ? çünkü 1 er ay kullanıp 3 kez bırakmıştım bu ilacı ama hanı nadir taşikardi yapmıştı saç dökülmesi burun tıkanıklığı kas ağrısı üşüme mide ağrısı gibi yan etkiler yapmıştı panikte yetersiz.secita...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x