Düşünceler

  • Hocam merhaba daha önce size soru sormuştum ben trans bir erkeğim henüz ameliyat olmadım ve bana yıllar önce okb teşhisi konuldu başta temizlik ve dini takintilarim vardı şimdi cinsel takintilarim var hocam merak ettiğim bir soru var bi dönemler benim aklıma bazen sapıkça şeyler geliyordu mesela küçük kuzenlerim kucağımdayken ya da mesela annemin arkasindayken ona sarılırsam falan cinsel şeyler aklıma geliyordu ama ben bunları hiç takmadım o dönem dini takintilarim vardı ve bu şeyler aklıma geldiğinde bunları umursamamıştım gelip gidiyordu şimdi aklıma şöyle bir şey takıldı ben o zamanlar neden normal dışı ve örneğin bir çocuk kucagimda otururken istemsiz böyle saçma düşünceler geldi diye düşünceler sardı beni yani o dönem bunlar aklıma geliyordu ama okb haline gelmemişti bu yüzden gelip gidiyordu düşünmüyordum bile benim şu an merak ettiğim o dönem aklıma bu düşüncelerin gelme sebebi bende bir sapiklik olması mı çünkü belirli tabular vardır ve böyle şeyler o tabularin dışında şeyler hocam size sormak istediğim böyle düşünceler her insanın aklina gelip gider mi dediğim gibi bunlar okb haline gelmemişti şu an sadece o dönem neden bunlar aklıma geldi diye düşünüyorum bunun sebebi benim sorunlu ya da sapık olmam mi diye düşünmeye başladım yoksa böyle tabu dışı dusunceler herkesin aklına gelip gidebilir mi hani üstünde durmadan istemsiz gelip giden bos düşünceler mi bunlar?Herkesin aklına gelmiyorsa o zaman bende bir sorun mu var ya da bende sapıklık gibi bir durum mu var

  • Doktor Cevabı:

    Kaygı ve obsesyon/takıntılarınızın ürünü olmalı.

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam bir de eskiden cinsel takintilarimin olmadığı zamanlarla ilgili bir şeyi şimdi takıntı haline getirdim.Aslinda takıntı mı değil mi onu da bilmiyorum.Şöyle ki benim küçük kuzenlerim var ve eskiden onlarda kalıyorduk mesela teyzem falan onların bezlerini değiştirirken ben cinsel organlarına bakıyordum ama asla sapıkça şeyler düşünmüyordum meraktan bakıyordum ve mesela teyzem yanımda soyunsa ya da annem falan onlara bakıyordum hocam bu sapıklık midir şimdi bunu sorguluyorum bunun sebebi ne olabilir?Ve hocam şunu dusunuyorum eğer ben trans olmasaydım hissettiğim bedende yani erkek olarak doğsaydım o zaman da kuzenlerime ya da annem teyzem falan yanımda soyunurken bakacaktim belki ve şunu düşünüyorum o zaman ben sapık mı olacaktım yani ben iğrenç biriyim ve hiçbir şeyi hak etmiyorum bu yüzden de hayatta güzel şeyleri hak etmiyorum yani erkek olmayı ameliyat olmayı hak etmiyorum diyorum bu yüzden ameliyat fikri eskisi kadar heyecanlandırmıyor çünkü erkek dogsam sapık olacaksam o zaman ben ameliyat olmayı da hak etmiyorum diyorum hocam bunlarla ilgili fikrinizi yazar mısınız yani meraktan insanların mahrem yerlerine bakmak ya da çocukların ama hani sapıkça fanteziler kurmadan cinsel bir tatmin amacı olmadan bakmak bunun nedeni nedir? Daha önceden böyle bakıyordum ama aklıma ben neden böyle yapıyorum diye gelmiyordu cinsel takintilarim oluştuktan sonra geçmişe baktigimda ben sapık mıydım diyorum o anları düşündükçe bu merak iğrenç bir merak değil mi bunların sebebi ne olabilir

  • Doktor Cevabı:

    Psikiyatristle görüşmenizi öneririm. uzaktan yapılacak yorumların hatalı olma riski yüksektir.

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Lutfen bir cozum yolu gosterin

    Sizin orada yatirma sansimiz var mi yok sa bir ruh sagligi hastanesine mi gitmek gerekir tabi orada kalirsa özel oldugu icin benim butcem yetmez asgari ucretle calisan biri olarak bana nereyi tavsiye edersiniz yardimci olursaniz sevinirim saygılarımla teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Paxera lustral

    Hocam iyi bayramlar 🌹 size birşey danışmak istiyorum hocam lustral 100 mg mi yoksa paxera 30 mg mi yan etki olarak kalp damar ritim hastalarına uygun acaba ? lustralda yan etki ritim bozukluğu ve kalp krizi yazıyor hocam; uygunsuz sinüs tasikardisi ve ekstra sistol hastalarında kullanilirmi acaba ri...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Arcalion dopamin

    Merhaba hocam.uzun bir süre anksiyetem devam ederken doktorların vermiş oldugu seratonin inhibitörü ilaçları maalesef yan etkilerinden dolayı düzenli kullanamadım.çarpıntı nedeniyle kullandıgım dideral ise depresyonumu anksiyetemi arttırdı.üzerinden haftalar geçmesine rağmen diderale takılıp kaldım....

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lutfen bir cozum yolu gosterin

    Hocam iyi gunler ben evli ve 2 cocuk babasiyim esimin psikolojik sorunlari var burda getirdigim doktorlar yogun depresyon ankasetre bozuklugu ofke kontrolu deyip ilac verip yolluyorlar ancak esim kotuyken bir sure kullaniyor sonra ben delimiyim sizde sorun var deyip kullanmiyor hastaligini kabul etm...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Murat Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç saklama

    Hocam sabah 5 mg akşam 5 mg içsem yorgunluğu azaltır mı ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikiyatrik rahatsızlık

    Merhaba abim ile ilgili bir sorum var. 28 yaşında. en ufak bir olayı bile sorun haline getiriyor. okul, iş, basit sebepten doktora gitmesi, günlük aktivitelerinde, bir yere gitmesini bile sorun haline getiriyor. “neden oraya gidiyorum, gitmesem olmaz mı, şöyle olsa daha iyi olur, bu neden böyle, böy...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Napicam ben

    Hocam cevabınız için teşekkür ederim normalde aklıma gelen düşünceleri takmam ama bu yukarıda anlattığım şeyde mast yaparken düşündüklerim bunu isteyerek düşündüm ve kendimi iğrenç hissettim bu yüzden de demekki ben tecavüzcü olabilirdim o zaman kendimi tutamayip mast yapmaya devam ettiysem birine t...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sevil Altınkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaşadığım bir şey

    Merhaba hocam bende senelerdir süren okb var ve psikiyatriste görünmeyi düşünüyorum son 1 yıldır cinsel takıntılarım yoğun derecede var ayrıca trans bir erkeğim ben sapik miyim ben istediğim bedende yani erkek olarak dogsam tecavüzcü olur muydum ben tacizci miyim ben pedofili miyim bir çocuğu tecavü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Napicam ben

    Merhaba hocam bende senelerdir süren okb var ve psikiyatriste görünmeyi düşünüyorum son 1 yıldır cinsel takıntılarım yoğun derecede var ayrıca trans bir erkeğim ben sapik miyim ben istediğim bedende yani erkek olarak dogsam tecavüzcü olur muydum ben tacizci miyim ben pedofili miyim bir çocuğu tecavü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sevil Altınkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Strese karşı zayıflık

    Merhaba stres karşısında dağılan bir yapım var. normal sorumsuz bir hayatım varsa, çok mutlu şen bir insan olmasam da yine de halime şükredip hayatıma devam edebilen biriyim. ama stres veya küçük sorunlar, üzüntü karşımda çok hızlı büyüyor. bu gibi durumlarda kaygı düzeyim çok hızlı yükseliyor....

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Psikotik özellikli majör depresyon

    İyi akşamlar.psikotik özellikli majör depresyon için prozac ve olfrex doktor tavsiyesiyle kullanılabilir mi ?????

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete ve panik atak

    İyi günler hocam. daha önceden lustral kullanıyordum gündüzleri çok rahattım ama geceleri panikle çarpıntıyla uyanıyordum evdekilere saldırıyordum. doktorum çipralex ve olfrex ilaçlarını verdi.geceleri çok rahatım ama bu seferde gündüzleri sık sık ataklar gelmeye başladı. sorum şu ki çipralexi kesip...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Psikolojik

    İyi günler hocam 24 yaşındayım yeni evlendim evlendikten bir ay sonra bir kalktığımda karnım şişmişti şişkinlik geçmedi ondan sonra ust kısımda yanma oldu sanki bişey aşağıdan yukarıya kaymıştı doktora gittim gaz var bişey yok diyorlar hangi doktora gitsem bişey yok sürekli kötü hastalıklar aklımda...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antipsikotikler neden böyle

    Antipsikotik kullandığım zaman kendimi iyi hissetmiyorum hiç bir şey yapasım gelmiyor. keyifsiz ve mutsuz oluyorum. insanlardan kaçıyorum. neden böyle oluyor. ben şizofren degilim neden antipsikotik yazıyor doktorlar anlamıyorum. sorunum, çok fazla kaygılanıyorum insanların bana zarar vereceg...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete ve ağrı hk.

    Değerli hocam, merhabalar birşey sormak istiyorum, yardimci olabilirseniz çok sevinirim lütfen. anksiyete, depresif bozukluk, bir de hastalık hastalıgı takıntım ve gerilim tipi baş ağrım için şuan da 1x1 duloksetin, 2x1 propranolol, 3x1 amitriptilin ve gece ketiapin 25mg kullaniyorum. şuanda ağrıla...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x