Doktor hanım iyi günler benim 9 yaşında bir oğlum var .yaklaşık 7 ay kadar

  • doktor hanım iyi günler benim 9 yaşında bir oğlum var .yaklaşık 7 ay kadar önce gözlerinde hafif kırpmalar başladı.bu kırpmalar zamanla çoğaldı. 2 haftadır da gözlerini çeviriyor.çocuk psikiyatrisine götürdüm risperdal şurup verdi.günde bir kere 0,5 mg veriyorum.acaba bu ilaç tiklerin tedavisinde etkili olur mu ?ayrıca çocuğa bir zararı var mı? bu kon1uda beni bilgilendirirseniz sevinirim iyi çalışmalar

  • Doktor Cevabı:

    Merhabalar dilek hanım; risperdal tik tedavisinde sıkça kullandığımız bir ilaçtır. tabiki düzenli kullanmanızı öneririrm. çocuğa zararlı olur mu ? sorusuna gelince ; biz doktorları en çok kızdıran ve güldüren soru budur? her anne gibi sizde çocuğunuzla ilgili kaygı duymanız doğal. fakat doktorlar niye çocuğunuza durup dururken zarar vermeye çalışsın ki? hani eve girip karşılaşınca evdemisin? gibi bir soru bu... olağan yan etkileri dışında bir şey göremezsiniz. sevgilerimle

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x