Doktor bey daha öncede görüşmüştük ben kürtajdan 1 hafta sonra cyclo progyn

  • DOKTOR BEY DAHA ÖNCEDE GÖRÜŞMÜŞTÜK BEN KÜRTAJDAN 1 HAFTA SONRA cyclo progynova BAŞLADIM 1 KUTUSU BİTTİ VE BİTELİ 10 GÜN OLDU BEN 7 GÜN SONRA TEKRAR BAŞLADIM AMA ARADA MENS OLMADIM SİZDE DEMİŞTİNİZ 1 HAFTA İÇİNDE OLUR DİYE AMA OLMADI BİR SORUN OLABİLİRMİ ACABA BİRDE BEN DOKTORUM BİTTİKÇE AL DEDİĞİ İÇİN 7 GÜN SONRA cyclo progynova YENİ KUTUYA BAŞLADIM KULLANILRKEN MENS OLURMUYUM OLURSAM İLACI BIRAKMALIMIYIM?CEVABINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TŞK EDİYORUM...BUA ARADA FOLİK ASİT HERGÜN 1 TB ALIYORUM..:)

  • Doktor Cevabı:

    Bu hapi birakinca adet beklenir adet olunca 5. günü bu ilaça başlanir. kürtajdan sonra adetlerde düzensizlik olur.hemen bu ilaçi doktorunuz neden verdi bilmediğimden fazla bilgi veremiyorum. kürtajdan bir hafta sonra bu hap pekkullanimasi şart değildirde. bence ilaç kullanmakta biraz acele etmişsiniz. ilaçi birakip kanamayi bekleyin derim

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x