Doktor bey ben hipotroid hastasıyım ilk tanıda tsh 100 çıktı 4 ay sonraki t

  • doktor bey ben hipotroid hastasıyım ilk tanıda tsh 100 çıktı 4 ay sonraki tanıda tedavim fayda verdi ve tsh 9 düştü bu arada levotron kullanıyorum...sorunum şu tedaviye başlamadan önce kilom 69 şimdi ise 75 boyum 170 ne kadar uğraşırsam uğraşayım kilo veremiyorum aksine alıyorum bunun ilaçla bir alakası varmı 37 yaşında 3 çocuk annesiyim yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden çok teşekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Vijdan hanım,aldığınız kilolar hipotiroidi rahatsızlığınızın kendisine bağlı olabilir.düzenlenen dozda tiroid hormonu tedavinize devam edin.diyetisyen yardımı alarak diyet ve fizik egzersiz öneririm.tiroid hormonlarının kandaki yüksek seviyeleri her ne kadar iştahı artırsalar da metabolizma hızlandığı için kilo alımı olmaz.kilo alımının kullandığınız ilaca bağlı olduğunu düşünmüyorum.geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim doğrusu cevap vereceğinizi sanmıyordum çok mutlu oldum başarılarınızın devamın dilerim

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları


.
x