Doğum sonrası depresyon

  • Merhaba! 3.5 aylık bir bebeğim var ve emziriyorum.doğum sonrası depresyon nedeniyle lustral 25 mg kullanmaya başlıcam.bebeğime yan etkisi olur mu.yan etkisinin en az olması için emzirme saatlerini nasıl düzenlemeliyim lütfen yardımcı olun.bebeğime zararı olur diye çok korkuyorum ama emzirmeyi de bırakmak istemiyorum.

  • Doktor Cevabı:

    Hamilelik ve lohusalık ilaç kullanımı bakımından kritik dönemlerdir. tabi ki ilaç kullanırken dikkatli olmak gerekir. ama bu hiç ilaç kullanılamaz olarak anlaşılmamalıdır. annenin sağlığı ve çocuğa olası zararlar dikkate alınarak bir karar verilir. benim uzaktan karar vermem çok yanlış olur. endişeli iseniz doktorunuzla bir kez daha görüşün. şu kadarını söyleyeyim, seçilen ilaç ve doz zararlı olduğu söylenebilecek bir tedavi değil ama dediğim gibi karar doktorunuzla almanız gereken bir karar. geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.

Ankara Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kalpte sürekli baskı hissi ağlama krizleri

    Merhabalar geçen sene sürekli krizlerim oluyordu nefes alamıyordum kıpkırmızı oluyordum ağlıyordum her yerim titriyor kafamın içi uyuşuyordu bunları atlattım psikiyatriye de gittim d vitamini verdi eksikliği depresyon yapabilir diye ama 1 yıla yakın zamandır kalbimdeki baskı hissi gitmiyor asla baze...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Cipram kullanımı

    İyi günler, boyun, sırt ve bel ağrısı semptomlarıyla ortopedi dr una gittim.boyun fıtığı ve fibromiyalji tanısı kondu.dr um kas gevşetici haricinde 20 mg’lık cipram verdi.günde 1 adet içiyorum.ancak cipram, cinsel isteksizlik yaptı. yerine muadili bir ilaç kullanabilir miyim?mesela insidon?tşkler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Tarkan Amuk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Boy uzaması

    Hocam bunların hepsi bende var sizce hapla giderilebilirmi veya ilaçla yoksa sadece serumlamı olur ne tavsiye edersiniz sürekli ısınamama ve üşüme problemi kilo verirken yavaş kilo verme veya kilo verememe genel yorgunluk ve halsizlik hali tüm vücudunda veya belirli bölgelerdeki kemiklerde ağ...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Lütfi Akgün

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İnişli çikişli ruh hali

    Merhaba, kafamda saçma sapan sorular ve sorunlar var ayrıca geçmişe de çok takılırım, takıntılıyım; gün içerisinde kendimi bazen iyi bazen stresli, gergin ve kaygılı, öfkeli hissederim ve içim sıkılabilir bu değişimler anlık olur ve bazen ufak bir olumsuzluk yaşamak veya yatmaya çalışırken, içim sık...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Taha Karaman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lütfen yardım edin

    Hocam ben askerdeydim psikolojik durumum çok kötüleşti psikiyatri doktoruna çıktım f32.8 depresif ebizodlar diğer teşhisi koydu. olası tanı diye de yaygın anksiyete bozukluğu yazmıl ve bi ay hava değişimi aldım 50 mg selectra 15 mg redepra yazmıştı ve durumum kötüye gitti hava değişimindeyken tekrar...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok kötüyüm lütfen yardım edin hocam

    Merhaba hocam 11 yıldır panik atak yaygın anksiyete ve major depresyon hastasıyım.hemen hemen kullanmadığım ilaç kalmadı diyebilirim.araştırmalarım sonucu son olarak kranial elektroterapi similatörü, tms ve ekt yöntemlerine rastladım.bu yöntemlerden fayda görür müyüm ? tavsiye eder misiniz ? edersen...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Cinsel takinti

    Hocam merhaba 🖐️ ben bı durum izah edeceğim size. ben bundan 4 yıl önce masturbasyon yaparken porno izlerdim.ve oradaki bazı karakterleri akrabalarıma benzetirdim.(kuzenim,yengem,..vb) ve bu beni rahatsız etmiyordu. 4 yıl sonra şimdi;acaba ben akrabalarimi mi düşündüm? onlarla fantazi mi kurdum diye...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Deperesyonl

    Merhaba hocam ben son sınıf 12 sınıf öğrencisiyim .derslere çok bunalıyorum üniversiteyi kazanamam diye korkuyorum .kendi arkadaşlarımı ve hocalarımı çok takıyorum.insanların ne düşündüklerini kafama çok takıyorum ve bu beni çok mutsuz hissediyor.mesela ders ismini duyunca içim titriyor anlamıyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Özge Koçak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gittiyim doktorum

    Merabalar hocam size bi sorum olucak teyid amaçlı sormak istiyorum pendik kaynarca yùzyıl hastanesinde görev yaptınız mı eyer yaptıysanız size nasıl ulaşabilirim 😭😭

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • 7 senelik kalp carpintisi

    Merhaba doktor bey benim sorum biraz uzun 2014 senesinde 14 yasimdayken bazı sıkıntılarimdan dolayi lustral kullandim 50 mg ilk aldigimda nabzim o gece 150 160 lara cikti acillik oldum dr. bana yuksek doz aldigimi soyledi ve gecmesini bekleyeceksin deyip eve gonderdi zaten bir daha da o ilactan al...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Beşiroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı panik anksiyete

    Merhaba yani akapunktur geçiçimi olur diyorsunuz

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mustafa Karakan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çınlama hastalığı

    Merhaba doktor hanım benım sorum şu şekilde kulaklarımda işitme kaybı var sag kulagımda 50 sol kulagım 25 ben doktora gttım her ıkı kulagımada cihaz verdiler cihazları denedım denedık ten sonra asırı bir çınlama sonra konusulanı sesler bana bozuk makineden gelir gbı cızırtılı geliyor ne yapmam gerek...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serap Köybaşı Şanal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bipolar bozukluk

    Hocam selamünaleyküm hayırlı günler.ben acaba bipolar bozukluk olabilir miyim?çünkü internetten belirtilerini araştırdığımda bipolar bozukluk manik ve depresif dönemlerden oluşuyormus.ve bende 2020yaz aylarında çok depresiftim.yataktan kalkamayacak derecedeydim.hemen ağlama isteği geliyordu.fakat 20...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan birakma

    Hocam ben her ilacı bırakmaya kalksam (doktor kontrolünde yavaş yavaş ) ilacı komple kestikten 2 gün sonra psikolojikmen kötüleşiyorum. ağlama isteği. takıntılar artıyor.bilincsel çarpışmalar huzursuzluk anksiyete heryerimi kaplıyor. ben ilacı bırakmak istemiyorum.doktorum illa yavaş yavaş bırakırsı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Antidepresan birakma

    Hocam merhaba.bu antidepresan bırakma ile ilgili bir şey soracaktım. ilaçları bırakırken yavaş yavaş azaltarak bırakıyoruz . ve bir takım etkileri oluyor. bıraktıktan yaklaşık 1 hafta sonra tekrar huzursuzluk anksiyete başlıyor. doktorum böyle olursa son doza tekrar dön dedi. döndüm. geri düzelme ol...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x