Doğum sonrası depresyon

  • Merhaba.Eşim 2 ay önce doğum yaptı.Doğumdan 1 ay kadar sonra iç sıkılması,değişik düşünceler,anlam veremediği şekilde durgunluk,özellikle sabahları uyandığında kendini aşırı kötü ve çaresiz hissetme ve buna benzer şeyler yaşamaya başladı.Daha önce aynı şeyleri hamile olmadan da yaşamıştı.tedavisi tam bitmeden hamile olduğunu anladık ve ilacı kademeli olarak kestik.Gittiğimiz psikiyatri şuanda emzirdiği için lustral ve norodol damlayı vermeyi uygun gördü.Bu hastalık geçicimidir?İlerleme ve daha değişik bir hastalığa çevirme olasılığı varmı?Tek korkum bu şuanda

  • Doktor Cevabı:

    Yasin bey, öncelikle endişelenmeyin eşiniz için önerilen lustral tedavisinden çok yararlanacağını düşünüyoru. tedavisini aksatmadan sürüdrün. ilaç etkisini ve sonucunda iyilik halini 3-4 hafta sonra görmeye başlar. hekimarkadaşımın önerileri çerçevesinde davranın. ilişkinizi sürüdürün. bu hastalaığın sonlandığını göreceksiniz. saygılarımla, dr. zafer atasoy

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Peki hocam hangi ilaçlar yapmaz?bide derealizasyon-deporsanalizasyon oluştu,bunun için tedavi edici ilaç varmı? teşekkürler iyi çalışmalar hocam..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete ve lustral

    Hocam ben anksiyete bozukluğu ve beraberinde depresyon için doktor kontrolünde 10 gün önce lustral 50 mg kullanmaya başladım. başladığım günden beri carpintilarim ve huzursuzluğum daha da arttı. ilaca yeni baslamanin bir yan etkisi olabilir mi bu durum?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Klomipramin+paroksetin.aşırı ışık hassasiyeti de var hocam

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lustral başlangıcı

    Hocam ben anksiyete bozukluğu sebebiyle lustral 50 mg başladım 10 gün önce. ama şimdi kendimi çok daha mutsuz hissediyorum, olsumsuz düşüncelerim ve carpintilarim arttı. ilaç olumsuz etkilemiş olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ritim sorunu

    Hocam 2 yıl önce 6 ay boyunca neredeyse hergun gece uyandıran 140-160 arasi taşikardi basladi duzenli hizli.gittikce hızlanıyor sakinlesmeye calisinca yada ani sakinlestici veya bekleyince 10 dk içinde yavaslayarak geciyordu doktora gitmemiştim korkudan sonra ustune yürürken hizli tekleme oldu kalbi...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aşırı dalgıngıl

    Merhabalar hocam biri benimle konuşunca bileyler anlatınca snki başka yere gidip gelyr aklım bi an duruyrm içinden bu sana anlatyr dinle dyrm dinlemiş gbi yapıyorum aşırı düşünyrm hocm napmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Zestat 15 mg kullanımı

    Hocam merhaba. ben 6 aydır depresyon tedavisi için zestat 15 mg adlı ilacı kullanıyorum. internette mirtazapin etken maddesinin tiroid tümörlerine ve karaciğer tümörlerine aebep olabileceği yazıyordu. bu bilgi doğru mudur hocam? cevaplarsanız sevinirim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Hamdullah Aydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Geçmişte takılı kalmak

    Merhabalar hocam geçmişle yüzleşip vedalaşamıyorum ve şuanki hayatımı bu yüzden bir düzene sokamıyorum ama bunu çok takıntılı bir şekilde yapıyorum dışarı yansıtmasamda içimde sürekli dünle bugünü kıyaslıyorum ve bunu yapmaktan kendimi alıkoyamıyorum bu yaptığım hastalık derecesinde birşey mi kendi...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Hocam 3 yıldır majör depresyon tedavisi görüyorum görmem çok bozuk herşeyi gölgeli bozuk görüyorum gözlerim sıfır dereceymiş nörolojik birşeyde bulamadılar bu neden kaynaklanıyor olabilir hayatım karardı saygılar..

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hipotansiyon

    Yaşadığım heyecan ve kaygi bozukluğu nedeni ile doktor tavsiyesi ile dideral kullandım tansiyonum 10 a 6 çıkıyor sürekli ama bir şikayetim yok genel olarak hem tansiyonumu hem de ruh sağlığımı dengelemek için akupunktur tedavisini tavsiye eder misiniz

    Doktor Cevabı:

    Dr. Erdoğan Taş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Majör depresyon görme bozukluğu

    Hocam selamlar,3 yıldır majör depresyon tedavisi görüyorum görmem çok bozuk herşeyi gölgeli bozuk görüyorum gözlerim sıfır dereceymiş nörolojik birşeyde bulamadılar bu neden kaynaklanıyor olabilir?, pskiyatri doktorumda bişey diyemedi hayatımı kararttı gündelik işlerimi yapmakda çok zorlanıyorum say...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ibs ve artan şikayetler

    Hocam merhaba, bana ıbs teşhisi konmuştu, bir çok ilaç kullandım trankobuscas meteoplasmy gibi fakat bir etkisini göremedim. gluteni ve süt ürünlerini keserek diyet de uyguladım, bir faydasını göremedi, diyeti bıraktım. bağırsaklarım daha kötü olmaya başladıkça haşimato epilepsi, depresyon gibi prob...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Muammer Kara

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lütfen yardımcı olun hocam sevgiler

    Hocam ben 19 yaşındayım 13 yaşından beri sinir hastasiyim ancak söyle doktorum bana risperdal abizol prozac ve daha adını unuttum ancak özelliği aynı olan ilaçlar verdi ilk kullanımda çok sakinlestirdi güzel fayda etti ancak hepsi sinirli bir olay yasadigimda etkisi geçti hangi ilaca başlarsa başlas...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme bozuklugu

    Hocam merhabalar benim yaşım 30 10 yıldır antidepresanlar kullanıyorum somatizasyon bozuklugu ve depresyon yuzunden 6 yıla yakındır sertleşme sorunum var masturbasyonda bile tam sertlik olmuyor ayrıca penis eğrilim var ama dogustan sanırım hep eğriydi diye hatırlıyorum sertlik sorunu yokken bile ps...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak depresyon

    Mrb hocam tranko buskas ile cerdrina uyku ilacı birlikte kullanılır mı tranko buskas panik atağı bugün içsem yarın kesiyo lakin depresyon dan çıkamıyorum

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x