Doğum kontrol ilacı

  • Merhaba hocam Doğum kontrol ilacı kullanıyorum kistten dolayı ilk 1 hfta 2 adet kullandım sonra tek tek ama adet kanaması kesilmedi tekrar doktora gittiğimde kist görünmedi ama rahim duvari Doğum kontrol ilacından dolayı incelmiştir sesi hala kanama devam ediyor bunun nedeni Doğum kontrol ilaçlarımıdir

  • Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Süleyman Salman

    Doğum kontrol ilacı ilk aylarda düzensizlik yapabilir. kullanmaya devam edin düzelecektir


  • İstanbul Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

    Site içerisinde bulunan bilgiler bilgilendirme amaçlıdır. Bu bilgilendirme kesinlikle hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi veya tanı koyması yerine geçmez.
    Bu soruya oy verin :

    Diğer Hasta Soruları

    • Merhaba melih bey

      Ileriki zamanlarda çocuk için bir sorun yok mu yani. doktor bana yumurtaliklarin çok yavaş çalışıyo dedi. :(

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Ultrasonla görmem gerek

    • Gebelik hidronefrozu

      Melih bey merhaba, daha once size detayli ultrason olmustum. benim 28.haftam fakat brnimhamilelikten kaynakli sag bobregimde 25 mm buyume olmus. doktorum 30 mm olursa bobrek fonksiyonlarini kaybediyor kateter takacagiz dedi. sizce katater takmak gerekir mi ? taktirmazsam ileride sorun yasarmiyim?

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Bu konuyu ürolog bilir

    • Polikistik over kilo alımı

      Hocam merhaba bana bir doktor kilo almamamı alırsam pcos olacağımı söyledi ben şey sormak istiyorum bu hastalık sonradan oluşur mu yoksa doğuştan mı? bana pcos olmadığımı söyledi ama kilo da alma dedi. kilo alma ile oluşuyorsa ben ileride hamile olduğumda kilo alacağım bu zaman hastalık bende olacak...

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Kutay Biberoglu

      Prof. Dr. Kutay Biberoglu

      Bu bilgi tamamen yanlıştır ama sağlığınız için kilonuzun optimal olması iyidir. lütfen www.drkutaybiberoglu.com, facebook, instagram linklerindeki ilgili blog yazılarımı okuyarak bilgi edinin.



    • Merhaba melih bey

      Kafama çok takilan birsey var gecen ay ayin 28de adet olmustum bu ay 18de oldum bu yuzden doktora gittim kan tahlili yaptilar 25 yasindayim fsh değerim 22.37 prl 26.19 çıkmış bekarım bu değerlerde değişme olabilir mi sonradan. ileriki zamanlarda internette çocuk olmama gibi seyler yaziyo çok korkt...

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Zaman zaman böyle durumlar olabilir. tekrarlarsa ilaç verilebilir. değerler normal

    • Sperm canlılığı ve gebelik

      Hocam merhaba iyi günler biliyorum bu tarz sorular sıkça soruluyor size ama hocam kız arkadaşım 30 günde bir adet oluyor 15.07.2018 sabahı adet oldu 4 gün sürdü 20.07.2018 gecesi oral ve karşılıklı mastürbasyona dayalı bir ilişkimiz oldu ben kendi penisime hiç dokunup dokunmadığımı hatırlamıyorum, 2...

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Kandan hcg baktırın

    • Doğum kontrol ilacı

      Merhaba hocam doğum kontrol ilacı kullanıyorum kistten dolayı ilk 1 hfta 2 adet kullandım sonra tek tek ama adet kanaması kesilmedi tekrar doktora gittiğimde kist görünmedi ama rahim duvari doğum kontrol ilacından dolayı incelmiştir sesi hala kanama devam ediyor bunun nedeni doğum kontrol ilaçlarımı...

      Doktor Cevabı:
      Doç. Dr. Süleyman Salman

      Doç. Dr. Süleyman Salman

      Doğum kontrol ilacı ilk aylarda düzensizlik yapabilir. kullanmaya devam edin düzelecektir



    • Roaccutane

      Merhaba melih bey , ben yaklaşık 5 ay roaccutane kullandım günlük 50 mg. bırakalı 1 ay oldu . şuan evliyim ve 4 cm çapında sağ yumurtalığımda çikolata kisti çıktı kadın doğum doktorum çok geciktirmeden hamile kalmam gerektiğini söyledi . nasıl bir yol izlemeliyim ben 2 yıl boyunca hamile kalmak iste...

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Yaşınız ileri değilse hamile kalmak zorunda değilsiniz. bana melihatahanguven.official instagram veya profdrmelihatahanguven facebook adresinden ulaşın

    • Roaccutane ve hamilelik

      Ben 4 ay roaccutane kullandim ve birakali tam 8 ay oldu. doktora gittim kan testleri yapti ve temiz oldugunu soyledi acaba hamile kalmamda bi sıkıntı olurmu?

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Hayır

    • Roaccutann

      Bir ay roaccutan kullandim bıraktım üç buçuk ay sonra düğünümvar hamile kalmamda bir sorun olurmu üç ay yeterli bir sürümi

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      6 ay olsa daha iyi olur



    • Adet gecikmesi

      Merhaba doktor bey. ben 21 yaşındayım normalde adet zamanım gecikmezdi zamanında olurdum. ama bu ay gecikmesinin üçüncü günündeyim akıntılar da kesildi gibi. bir haftadır antibiyotik kullanıyorum onun bir etkisi olmuş olabilir mi? teşekkür ederim

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Olmaz. bekkeyin

    • Hamile miyim acil

      Çok teşekkür ederim, sayın hocam.

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Ok

    • Hamile miyim acil

      İlişkiden 40 gün sonra beta hcg testi yaptırdım değer 1.20, 0 5 çıktı ,kasıklarimda ve goguslerimde ağrı var hamile miyim?

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Hyr



    • Adet gecikmesi

      İyi akşamlar; reglimin geciktiği ilk gün grip başlangıcı vardı aynı gün novalgin metpamid iğne oldum aferin içtim bi de hala adet olamadım bunların bi etkisi var mıdır gecikmesinde? teşekkür ederim

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      ? hayır

    • Sezeryan dikişleri

      Merhaba 8 ay önce sezeryan oldum bu zamana kadar sıkıntı yoktu geçenlerde kendimi gerip kastığım bi hareket yaptıktan sonra ince bi sızı duydum sağ tarafta o günden sonra da ağrım oluyor bahsettiğim bölgede yürüyünce. dikişler mi açıldı neden böyle oldu korkuyorum teşekkürler

      Doktor Cevabı:
      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Prof. Dr. Melih Atahan Güven

      Ameliyati yapan doktora görünmeniz gerek

    • Yumurtaların küçük olmasi

      Merhabalar ben 21 yasindayim bekarim benim adet düzensizliği var ve yumurtalarım küçük bunun için ne yapmam lazm kilo alırsam düzelme olur mu?

      Doktor Cevabı:
      Op. Dr. Gülbin Destici İşgören

      Op. Dr. Gülbin Destici İşgören

      Yumurtalarım küçük derken ne kastettiğinizi anlayamadım ancak kilo almanın yumurtalık fonksiyonlarına olumlu bir etkisi yoktur. aksine polikistik over sendromu gibi durumlarda tabloyu kötüleştirir.






    .
    x