Doğru tedavidemiyim

  • Hocam travmatik bir olay sonrasi carpinti ve uyuyamama sorunumdan dolayi panik bozukluk tanisi konuldu.panik atak gecmisim yok.beynimden kötü seneryolarda kurmuyorum.fakat beynim olumsuz sinyalleri kendisi gonderiyor ve carpintim oluyor devamli.verilen ilaclar iyi duugularimi bastirdi ve kotu dusuncelere itti.baska bir hekime durumu tam anlatamamamdan dolayi o kotu dusuncelerimden dolayi major depresyon tanisi koyuldu.ama beni bu duruma sokan aslinda ilk hekimin yazdigi cipralex adli antidepresandi.ikinci hekimde efexor 150 mg günde 2 kez yazdi.20 gundur kullaniyorum herhangi bir olumlu olumsuz etkisini gormedim.panik bozukluk tanisinin dogru oldugunu dusunuyorum.bu efexor ile acaba dogru yoldamiyim?

  • Doktor Cevabı:

    Hem efexor hem cipralex panik bozuklukta kullanılabilen ilaçlar dandır. ancak tedaviden fayda görmek kişiden kişiye göre değişebilir

    tarihinde cevapladı.
  • Zaman ayirip cevapladiginiz İcin tesekkur ederim.peki doktor bey panik bozuklukta hekimlerin ilk olarak tercih ettikleri neden ssri grubu ilaçlar oluyor snri den ne farklari var.bana ilk recete edilen cipralex ssri grubu ilac iyi duygularimi o kadar baskiladiki intihar dusuncelerine kadar götürdü.

  • Doktor Cevabı:

    Ssri grubu ilaç yan etkileri daha hafiftir normalde. hastalar daha iyi tolere ederler. bu sebeple bir çok hekim önce ssri tercih eder ama kural değil

    tarihinde cevapladı.
  • Doktor bey 300 mg efexor kullaniyorum panik bozukluktan dolayi.daha once belirtmistim.44.gunundeyim ilaclarin.bu sure zarfinda uyku anlamında rivoklon vardi biraktim.zestat 45 seraquel 200 vardı,zestad 15 seraquel 50 kadar dustum.uyku anlamında yol katettim diyebilirim fakat carpintilar oluyor sebepsiz yere başlıyor.sabah aksam yarim dideral ile duruyorum.300 mg ilac almama ragmen kendimde ne görmem gerektiğini bilmiyorum dr bey.cokmu acele ediyorum acaba diye de sorguluyorum.sanki 300 mg efexor bana etki mi etmiyor diye sorularim oluyor.cevaplarsaniz memnun olurum.

  • Doktor Cevabı:

    Kaç gündür 300 mg dasiniz

    tarihinde cevapladı.
  • Bugün 46.gün 300 mg ile doktor bey.sabah 09.30 ilk doz öğleden sonra 14.30 ikinci doz.affiniza siginiyorum sanki leblebi gibi geliyor.(dr kontrolundeyim)carpinti ataklarini gün içinde uzerimde dideral olmasina ragmen bazen hissedebiliyorum.efexorun kalp carpintisi yaptigini doktorum soylemisti ama benim carpintimin bununla inanin alakasi yok doktor bey.saygilar sunuyorum.

  • Doktor Cevabı:

    Belki de ilaç değişikliği iyi gelebilir. doktorunuzla konusun

    tarihinde cevapladı.

Adana Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Göğüs ağrısı

    Merhaba hocam, yaşım 23 kolay gelsin,benim 3 aydır göğüs ortasında ve ve sol meme altında sürekli ağrı ve sızı tarzında şeyler oluyor, kardiyoloji ye gittim bütün testlerim temiz çıktı, göğüs hastalıkları bölümüne gittim akciğer grafik çekti herşey temiz çıktı,sizce bu ağrılar neden olabilir,bende p...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İrfan UÇGUN

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete bozukluğu

    Merhaba doktor hanım ben 6 yıldır paxera kullanıyorum panik atak anksiyete bozukluğu sebebi ile korku ve çarpıntı oluyor çarpıntı aşırı fazla olduğu için başlandı bu ilaca hala panik atağım geçmedi ama artık kendim kontrol edebiliyorum panik yaptığımda korktuğumda çarpıntı başladığında artık durdura...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İbs olabilirmiyim

    Hocam tekrar merhaba nasılsınız benim hala bazı yiyeceklerden sonra ishal oluyorum ama en fazla 2 kez oluyor gastroendoskopi kolonoskopi kanlar gaita sedimantasyon hepsi temiz çıkmıştı siz bana ince bağırsak filmi çektirin demiştiniz ben gastroentroloji ye gittim tüm batın ultrason çekti oda temiz k...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hayri Karaarslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete çarpıntı

    Merhaba hocam daha önce yazmıştım size. anksiyete sorunun var.kafamdaki düşünceleri susturamıyorum sürekli kötü bişey olacak hissi hiç bitmiyor. fiziksel etkilerini çok fazla yaşıyorum. kilo kaybı karın ağrısı mide bulantısı iç titremesi baş dönmesi evdn uzaklaşınca bunaltı hissi gögüs ağrısı en çok...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik bozukluk

    Hocam merhabalar ben anksiyete hastasıyım ve 37 gündür paxera 20mg ve rexapin 2.5mg içiyorum benim eski korkularım biraz geçti gibi ama halen kalpte hızlanmalar, teklemekler sabah aşırı derecede ağız kuruluğu ve terleme ile kalkıyorum bu etkiler daha normal midir yoksa doz yükseltilmesi mi gerek yad...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik bozukluk

    Merhabalar hocam ben 3 yıl önce şiddetli derecede derealizasyon ve depersonalizasyon durumu yaşamıştım o dönem doktora başvurdum ve paxera ilaç kullanmaya başladım hastalığım ilacı kullandıktan 2 ay sonra düzelmeye başladı ve şu ana kadar da iyiydim lakin son 2 aydır kendimi yine kaygılı hissetmeye...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete ve panik bozukluğu

    Merhaba hocam cevabınızı okudum size teşekkür ederim doktoruma tekrar ulaştım bana xanax dideral yanında 100 mg lustral önerdi her gün 100 mg lustral xanax ve dideral alıyorum siz anksiyete bozukluğunda antidepresan ilaçlarla tedavi yapıldığını söylemiştiniz şu anki ilaç tedavim hastalık belirtileri...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bir sanise bile susmayan ses ve anksiyete

    Merhaba serhat bey 3 yıl önce geçirdiğim panik atak sonrasında başladı hastalığım devamında 2 defa daha panik tak geçirdim birer ay aralıklarla paxera kullanarak panik atlattım bunun yanında xanax kullanıyorum fakat kendimi çok kötü hissettiğimde kulanıyorum ayda iki defa falan,serhat bey benim asıl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi?

    Hocam hayırlı günler...hocam kalbimde ek atimlar oluyor hatta bir defasında kısa süreli ventriküler taşikardi atağı bile çıktı ritim holterimde google'a ventriküler taşikardi yazdığınız zaman göğsünüzde bir saatli bombayla geziyorsunuz minvalinde şeyler yazıyor...ankara i̇stanbul gibi illerde aritmi...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete mi?

    Hocam hayırlı günler...hocam kalbimde ek atimlar oluyor hatta bir defasında kısa süreli ventriküler taşikardi atağı bile çıktı ritim holterimde google'a ventriküler taşikardi yazdığınız zaman göğsünüzde bir saatli bombayla geziyorsunuz minvalinde şeyler yazıyor...ankara i̇stanbul gibi illerde aritmi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi?

    Hocam hayırlı günler...hocam kalbimde ek atimlar oluyor hatta bir defasında kısa süreli ventriküler taşikardi atağı bile çıktı ritim holterimde google'a ventriküler taşikardi yazdığınız zaman göğsünüzde bir saatli bombayla geziyorsunuz minvalinde şeyler yazıyor...ankara i̇stanbul gibi illerde aritmi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Saran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaygı bozuklugu

    Hocam merhaba 7 senedir panik atak ve kaygı bozukluğu tanım var,düzenli prozac kullanıyorum ama kaygılarım ve hastalık şikayetleri tavan yaptı,acil bir desteğe ihtiyacım var psikoterapi tekniğini ya da emdr tekniğini internette okudum sizden randevu alıp bir an önce hayat kalitemi arttırmak istiyoru...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Emir Tufan Çaykuş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaygılı ve heyacanlı bir durumda vücudumun titremesi

    Merhaba şima hocam benim şikayetim kaygı veya heyecan yapınca bütün vücudumda titremeler oluyor bu durum yüzünden kendi haklarımı bile savunamıyorum pasif bir hale geliyor potansiyelimin çok altında bir davranışlar sergiliyorum bu durumdan kurtulmak için doktora gittim xanax ve dideral adlı iki ilaç...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp krizi ve panik atak

    Merhaba panik atak ve anksiyete beni ilk defa kardiyolojiye gidecek kadar korkuttu.ekg ve eko işlemleri yapıldı bunun sonucunda doktorum bir şeyimin olmadığını söyledi fakat hala kalp krizi geçirme korkusu yaşıyorum.sorum şu ekg ve ekoda tam olarak görülen nedir önceden kardiyolojiye gitmiş olmam bu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Gizem Demir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gebelik ilaç

    Hocam hamile olduğumu 8 haftalık öğrendim ve bu süreçte redepra ilacını kullanıyodum ilacı hergün değil 1 gün alıp 1 gün almadım ve tam doz değil çeyreğin yarısını içiyodum uyku bozukluğu sebebiyle hemen ilacı kestim ama organ oluşum dönemi olduğu için sıkıntı olmuşmudur çok korkuyorum cevaplarsanız...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kaan Pakay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x