Diz kapagi kirigi

  • Hocam iyi gunler. 20.04.2020 tarihinde diz kapagimda tek kirik olustu ve alciya alindi. 15 gun alcida kaldiktan sonra atel takildi.1 ay atel takili kaldi. Atelden sonra doktor 90 dereceye kadar hareket ettirip yurumeye baslamami soyledi. Diz kapagi bolgesinde, ayak bilegi ve topuk bolgesinde sislikler bir turlu inmiyor. Diz kapagi bolgesinde agrim fazla yok ancak topuk ve ayak bilegimde agrilarim var. Bunlar normal mi? Bu sislikler icin onereceginiz ilac var mi? İlginiz icin simdiden tesekkur ediyor iyi calismalar diliyorum

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, kirik uzerinden daha 2 ay gecmis, ve 1.5 ay tespitli kalmis, su andaki bulgular ve yakinmalariniz bu hareketsiz kaldiginiz doneme aittir. genel olarak rehabilitasyon yani tam eski hale donebilmek icin kirik iyilesme suresinin en az 2 kati kadar sure yogun fizik tedavi almaniz gerekir. bir fizik tedavi hekimi uygun rehabilitasyonu saglayacaktir. gecmis olsun

    tarihinde cevapladı.

İzmir Ortopedi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Ayak parmağımı çarptım morardı acıyor

    Sağ ayak orta parmağımı sert bir şekilde taşa çarptım 2. eklem ile tırnak arasındaki bölge morardı hatta siyahlaştı ağırıyor üstüne basarkende ağırıyor buz koydum 15 dk kadar gündüz çarptım çarptıktan 40 50 dk sonra morardı bu pandemi döneminde hastaneye gitmekte istemiyorum kırık veya çatlak var mı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Can Koşay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • L2-3-4 kırıgı

    Merhaba 2 metreden düşme sonucu l2-3-4 sol travers proc fx oldugu görüldü.3 kirik var dediler korse verdiler ama hareket edemiyorum canım cok yanıyor kalçamda kırık yok denildi wc çıkamıyorum.migde bulantısı ve kusma hissi var.ne önerirsiniz

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Bülent Bozyiğit

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol gözüm daha arkada olduğu için boyutlar farklı

    İyi bayramlar. 5 yaşındayken yani bundan 21 sene önce balkondan düşmüşüm ve sol gözüm darbe almış, uzun bi süre şiş kalmış. doktorlar mr film çekmişler kırık-çatlak yok, şimdilik ameliyata gerek yok, gelişme çağında düzelir düzelmezse ameliyat demişler. şu an sol gözüm sağ gözüme göre daha içte ve d...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Asaf Atbaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Adres rica edebilirmiyim

    Hocam iletişim no yazarmisiniz.acik adresinizi yazarmisiniztesekkur ediyorum..............................

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Metin Temel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Parmağa darbe aldım

    Ayak serçe parmağımı çok sert vurdum çıtırtı sesi geldi buz tuttum krem sürdüm ama zamanla ağrısı artıyor sızlama yanma hissi var ve karıncalanıyor çatlak ya da kırık olma ihtimali var mı üstüne basıp yürüyemiyorum

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ayak bileği

    3 gün önce bilek burkulması şikayeti ile acile basvurdum. doktor röntgende kırık olmadıgını soyledı ve gönderdi. bileğimde şişlik devam ediyor ve üstüne kesinlikle basamıyorum. ne yapmalıyım? röntgen sonucumu gönderebilcegim mail adresi var mı? şimdiden çok teşekkürler

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Selman Doğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yardim istiyoruz

    Hocam merhaba.ben antalya'dan ulaşmaya çalisiyorum 78 yaşında femur kırığı sonrası fenalaşıp solunum cihazina bağlanan bir babam var sizin başarilarınıza internet vasıtasıyla tanık oldum babam bu durumdan zülfü orhan amcam gibi çok rahatsız (beni öldürün ama bu şekilde bırakmayın diye yalvariyor)bi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Sina Ercan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Belirsizlik

    Hocam selam aleyküm bir bilgi almak istiyorum da benim diz kapağımın sol üst kemik bölgesi şikayeti ile hastaneye başvurdum 3 doktora gittim biri fibula da çatlak var dedi. bir diğeri eklemde sıvı kaybı var dedi ve kemikler kıkırdağı aşındırıyor sıvı eklenmesi lazım dedi ve o sıvıyı karşılayacak il...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Alper Gökçe

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sol ayak sağ baş parmak ezilmesi

    Merhaba hocam yaklaşık 3 gün önce halı saha maçında kramponla sol ayak baş parmağım ezildi ağrısına dayanamadım doktora gittim filim çekti ezilme var dedi parmak şuan şiş ve morarma mevcut aşağı yukarı elimle oynatabiliyorum ama parmak ikiye katlanmıyor çok hafifte bi eğrilik var kırık ve çatlak olm...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Özyazgan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yutkunma zorluğu

    Hocam merahabalar. gittiğim iki doktorda. kbb reflü olarak belirledi ama boğaz çene altı gibi yerlerde ağrı var koltuk altı kasıklarda kızarıklık ve kaşıntı küçük kırmızı ülser çıkıp geçiyor. ben lenflerle alakali olduğunu düşünüyorum.ama iki doktorda öyle birşey ihtimal vermedi. yaklaşık 2 buçuk ay...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Neşet Köksal

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi edinme

    Merhabalar hocam, bana asetabulum tam gelişmemiş yuva küçük kalmış dendi. benim merak ettiğim husus şudur, 25 yaşındayım kilom 54 eğer hep ideal kilomda ve hep zayıf kalırsam ilerde protez takılmama ihtimali var mıdır? yani asetabulumda yetersizliği olmasına rağmen ilerde kireçlenme yaşamayan hasta...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Savran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hasan hocam lütfeen

    İyi günler hocam benim 22 yasinda engelli erkek kardesim var dislerinde cok fazla kırık curuk var bircogu cekildi daha önce anestezi altinda islem yapildi dolgu vs. onlarda senesi dolmadan cıktı ağzinda dis kalmadi nerdeyse üniversitede bunula ilgili islem yapiliyormu hangi bölüme gelmeliyiz yardimc...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Hasan Onur Şimşek

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Belimde pars kemiğim kırık ne yapmalıyim

    Muayeneye ücretini öğrenmek istiyorunm teşekkürler 05377084706 bu numaradan beni bilgilendirirseniz çok memnun olurum

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ahmet Özyazgan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi alma

    Slm lar 13 yasında kızımın sol kolu kırıldı paten sürerken düştü acilde hemen kırılmış dediler zaten şişti atel alçı diye bi şeyle sardılar 3 hafta kaldı ama şişlik hala duruyor pamdemi süreci hastaneye gitmedik kolunda hafif sızlama var sadece yavaş yavaş kullanıyor tabi tam degil tembellik te var...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Bahtiyar Demiralp

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgi edinme

    13 yasında kızımın kolu kırıldı acilde alçıya alındı hemen 3 hafta kadar alçıda durdu ama kolu hala şiş bilek yan tarafı serçe parmak hizası yukarı ve bilek iç tarafı şiş elini kullanıyor yumruk yapıyor güç kaybı ve şişlik var yanlış kaynama riski varmı o yüzden mi şiş kolu kısa mı kalır yanliş kayn...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Selman Doğan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x