Dişlerimi yaptırıyorum.7 tane dişimi çektirdim. daha çekilicek 5 tane dişim

  • dişlerimi yaptırıyorum.7 tane dişimi çektirdim. daha çekilicek 5 tane dişim var. son diş çektirirken morfin yapıldıktan sonra fenalaştım. morfine alerjim olduğunu söylediler.diğerlerinde böyle bir sorun yaşamamıştım.sonradan böyle bişey olabilirmi.cevaplarsanız sevinirim.şu anda diş ağrısı çekiyorum. ama çektiremiyorum.

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba zeliha hanım. fenalaşma ile tam olarak nasıl bir şey oldu bilemiyorum. sonradan allerji durumu gözlenebilir ama şayet gerçek bir alerji söz konusu olduysa bunu tesbit edip ona göre gerekli tedbirler alınmalı. anesteji sonra bazı nedenlerden (tansiyon düşmesi, korku gibi) dolayı bir ksım hastalarda bayılma, bulanık bilinç hali gözlenmekte, geçici ve kısa süreli bir şok hali olmakta. eğer sizde de buna benzer bir durum olduysa bunun alerji olduğu söylenemez. allerji çok daha teklikeli ve hemen saniyeler içinde müdahele edilmesi gereken bir durumdur. geçmiş olsun, saygılar.

    tarihinde cevapladı.
  • cevabınıza teşekkür ederim.fenalaştım derken boğazımı hissetmedim. yaklaşık 3 saat kadar sürdü.buz gibi ter döktüm.heyecan falan yoktu.zaten daha öncede diş çektirmiştim.alerji testi yaptırıcam.

  • Doktor Cevabı:

    Tekrar merhaba zeliha hanım. allerji testi yaptırmanız iyi olur. özellikle alt çeneye yada üst damağın gerisine yapılan anestejilerde boğazda uyuşukluk olması ve hastanın yutkunma güçlüğü çekmesi normal. uyuşukluğun etkisinin geçmesiyle yutkunmada normale dönecektir. sanırım sizde de buna benzer bir durum söz konusu. soğuk ter dökmeniz de tansiyonunuzun düşmesiyle ilgili bir durum. saygılar.

    tarihinde cevapladı.
  • teşekkür ederim. inşallah sizin dediğiniz gibidir. yarın test yaptırıcam.sonucu merakla bekliyorum.daha çekilecek 8 tane dişim var.allah razı olsun.

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları


.
x