Dinlendirici gözlük

  • Hocam ben muayene oldum gözüm 0 çıktı ama bilgisayarda ve ders çalışırken gözlerim yoruluyor diye doktor bana 0.25 gözlük verdi bende taktım bi süre sonra sol gözümden bi ses geldi ve bi titreme oldu ve 4 gün geçti aradan hala sol gözüm uzağı bulanık görüyor takmadan önce netti gözümü bozmuş olabilir mi bu gözlük yada geçici midir bu durum ?

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, dinlendirici gözlük diye bir tanimimiz bulunmamaktadir. bazen kirma kusuru çok düşük numarali olduğu için ihtiyaç hissedilmeyebilir, ama zaman içinde bu küçük numara bile gereksinim haline dönebilir. doktorounuzun önerisindeki gözlük kullanimi gözünüzü bozmaz. sağlikli günler

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Göz Doktoru uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Lazer çizdirme ameliyati

    Hocam merhaba, 49 yaşındayım 6 derece hipermetrop ve presbiyopim var. kontakt lens kullanıyorum.lazer çizdirme ameliyatı olmak istiyorum. üniveritede yaptırabilir miyim ? tel:552 437 84 45 e-mail:ekomunar@gmail.com emel rona

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nilüfer Koçak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz numaram ve lens numaram arasındaki fark

    Göz numaram sağ -1.75 astigmat -0.75 sol -2.75 astigmat -0.75 ama lens numaram 8.6 çap ve ikisi de -3.75.. bu normal midir bi hata var mı bana garip geldi?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Özgür Kiriş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Farklı iki dereceli gözü aynı derece lens kullanmak.

    Merhabalar. miyobum lens kullanıyorum sağ gözüm 2,75; sol gözüm 2.25 çıktı. size sorum acaba iki göz için de 2.50 kullanabilir miyim çok sıkıntı yapar mı bilgilendirirseniz sevinirim..

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hakan Sivrikaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bc degerleri

    Merhaba öncelikle göz doktorum bana 8.40 degerinde ve 14.00 degerinde lens yazdı ama piyasada 8.60 ve 14.02 üretim var herhangi bir sorun olurmu ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İbrahim Taşkın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gözde batma hissi ve farklı lens değeri kullanmak

    Merhaba hakan bey. size bir kaç sorum olacaktı. bir kaç gün önce doktorumun da onayıyla kontakt lens kullanmaya başladım. lâkin sağ gözümde lensi çıkardıktan sonra batmazlar meydana gelmeye başladı. bunun nedenini merak ediyorum. ikinci olarak sağ gözüm -1.25 numara. lakin bir çok markanın lens de...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Hakan Sivrikaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Göz hastalıkları

    Sorumu cevaplarsanız sevinirim ben ortho-k lk lens kullanıyordum ama 1 sene ara verdim ve şuan göz numaralarım büyümüş ve hangisi sağ hangisi sol karıştırdım şaun hangisi sağ hangisi sol bilmeden takmam sıkıntı olurmu veya göz numaramın büyümesi sonuçta gözümü şekiilendirdiğinden tedirgin oldum

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ersel Özkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lens numarası

    Lens numarası merhabalar lens numaram sph -6.75 cly -1.25 axe 180. lakin sph değeri -6.75 olan lens bulamadim. -6.50 mı almaliyim -7.00 mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serdar Aktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gözlük reçetesinin transpoze edilmesi

    Dokturum lens kullandığımı belirtmeme rağmen gözlük reçetesi yazmış. receteyi optikciye verdiğimde kendisi numaraları transpoze etmiş. bu doğru bişey mi yoksa bu işlemi doktorun mu yapması gerekirdi. doktorun verdiği reçete sağ +5.00 +1.25 aks: 90 sol +5.00 +0.75 aks:100. optikçinin verdiği +5.75 -...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nilüfer Koçak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gözlerde şiddetli ağrı

    Merhabalar. daha önce de bu sorunla ara ara karşılaştım şiddetli bir şekilde. gözlerimde ağrı kesicilerin fayda etmediği bir ağrı var. boynumda da bu ağrı mevcut. telefona baktığımda bu ağrı siddetleniyor. 1 haftadır bakmasam dahi ağrı tamamen gitmiyor. gözlerin üstünde daha çok. kontakt lens kullan...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sinan Göker

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Siyah noktalar görüyorum

    Tv deki yazıları yukarı doğru çift görüyorum ve güneşli yerlerde solucan gibi şekiller ve siyah noktalar görüyorum tedavisi var mı bazen başım çok ağrıyor gözlük hiç kullanmadım

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Fahrettin Acar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tabela okuyamama

    Merhaba hocam uzun yol şoförüyüm lens kullanıyorum göz dia bc sph (pwr) sol 14.00 8.60 -4.00 göz dia bc sph (pwr) astigmat (cyl) sag göz 14.50 8.70 -3.50 -1.75 40 kullanıyorum uzun mesafeyi çok net görüyorum ama sehir ici ve dışı yazı yazan tabelaları görüyorum ama seçemiyorum özellikle akşam...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sezer Hacıağaoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gözü gözlükle bozmak

    Merhaba. ben 25 yaşındayım .geçenlerde gözlük numaramı değiştirdim. sol -1.25 sağ -1.75. . yoğun şekilde ders çalışıyorum. gözlük düzenli taksam da takmasam da göz derecem aynı mı ilerler? gözü gözlükle bozmak diye bir kavram var mıdır? göz yorulunca derece artıyor mu yoksa belli yaştan sonra duru...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ömer Kadıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Göz ameliyatı

    Merhaba hocam ben 33 yaşındayım 13 senedir kontak lens kulaniyorum kontak lense alıştığım için gözlük kullanamıyorum sol gözüm _7.50 sağ gözüm -6.00 ne yapmalıyım

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Sinan Göker

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dia çapı çok önemlimi

    Merhaba ben önceden saydam lens kullaniyodum ama o biraz göz bebeğimden taşıyodu rahatsız olmuyodum şimdi renkli lens alıcam bc 8.7 uyuyo ama onun dia sı 14.2 benimki 14.5 alsam bi sorun olurmu küçük gelirmi bide bende astigmat var ama çok az

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Sinan Tatlıpınar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kontak lenslerimle görüşüm net değil

    Merhaba, ben 2.75 numaralı lens kullanıyorum. yaklaşık bir ay oldu. bugüne kadar hiçbir problem yoktu. cam gibiydi.gözümün önünde bir perde var sanki. görüşüm net değil. lenslerimi yenisiyle değiştirdim. yeni lenslerde oldu bu. numara farkı yok. neden böyle oldu acaba? geçici bir şey midir sizce ?

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Murat Direl

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x