Dilimin üstünde siyah leke olustu neden?

  • iyi günler. benim sorunum boğazımda aniden bir gıcık oluşması ve öksürük arkasından köpük öğürmek. kbb doktoruna gittim alerjim ve alerjiye bağlı geniz akıntım olduğunu söyledi.desmont ve flixonase spray verdi.1 ay kullandım göğsümdeki hırıltı ve ıslık gibi ötme kesildi ama boğazımdaki gıcıklık hala devam ediyor. ayrıca geceleri kaşıntı ve uykusuzluk problemim var. daha önce de aile hekimimiz reflümden kaynaklanabileceğini söylemişti ve 2 ay mide ilacı kullandıktan sonra midem biraz rahatlamıştı ama bu gıcık ve köpük çıkarma geçmedi.1 hafta önce dilimin üstünde siyahlık oluştu bütün bunların sebebi ne olabilir hangi bölümün doktoruna gitmeliyim alrjiden oluyorsa ne yapmalıyım yardımcı olursanız çok sevinirim.şimdiden teşekkürler.

  • hayır hocam tansiyon ilacı almıyorum. Sürekli kullandığım tek ilaç eklemlerde kıkırdaklarda sorun olduğu için kullandığım nutrıway glucosamine with boswellia 1.5 yıldan beri günde 2 tane içiyorum bağırsaklarımda da sürekli sorun yaşıyorum ( ishal) acaba dahiliyeye mi gitmem gerek yardımcı olursanız sevinirim cevap yazdığınız teşekkür ederim iyi günler

Bu soruya oy verin :

.
x