Dideral kullanimi

  • Mrb hocam kardiyoloji Dr u nabiz yuksekligim için dideral yazdı nabzim 155 oluyo eko temiz EKG cekildi tasikardi cikti bu sorunum 3 senedir var Strese gitdigimde fln nabzim cikio Dr psikolojik dedi bazen 80 90 60 oluyo bazende yüksek cikio hocan nabzim 60 iken kullandığımda nabzim iyice dusermi kalp durması olurmu normal nabizda kullanıldığında kalbi iyice yavaşlatıp kalp durması olurmu yoksa sorun olmazmi panik bozukluk teshisim var cevabıniz için teşekkür ederim hocam

  • Doktor Cevabı:

    Sabah ve akşam yarim tablet olarak alabi̇li̇rsi̇ni̇z

    tarihinde cevapladı.

Ankara Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Taşikardi ve dideral

    Hocam 80 yaş ve üzeri kalp hastası gece nabzı 111’e çıktı yarım dideral aldı normalde hiç kullanmadığı bir ilaçtı gündüz beloc zoc 50 mg kullanıyor. dideral birden bire bırakılmıyormuş. bir kez kullandı bir daha almazsa sorun olur mu?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Murat Güler

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete çarpıntı

    Teşekkür ederim hocam. anksiyete sürekli çarpıntı yapar mı böyle birde sürekli her an bişey olacakmış gibi gergin tedirginim kendimi hep tetikte hissediyorum. bu gerginlik yaygın vücut ağrısına sebep olur mu

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • B12 vitamini dodex d vitamini

    Hocam merhaba benim b12 vitamin değerim alt sınıra yakındı her zaman öyleydi ben b12 ağırlıklı multivitamin hap kullanmıştım bende uykusuzluk fazla enerji çarpıntı ateş başması çarpıntı gibi şeyler yaptığı için kestim bu hapı vücudum normale döndü daha sonra fizik tedavi bölümündeki doktor bana b12...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Elyesa Karaca

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yuksek tansiyon

    Tansiyon hocam saygılar yüksek tansiyon ilaçim tarka kullanıyorum bu ilacın önemli zararı varmi benim küçük tansiyonum9a çıkıyor bu ilacı kullanırken dideral çeyrekte olsa kullanilirmi tesekkurler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hamit Taşdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete bozukluğu

    Merhaba doktor hanım ben 6 yıldır paxera kullanıyorum panik atak anksiyete bozukluğu sebebi ile korku ve çarpıntı oluyor çarpıntı aşırı fazla olduğu için başlandı bu ilaca hala panik atağım geçmedi ama artık kendim kontrol edebiliyorum panik yaptığımda korktuğumda çarpıntı başladığında artık durdura...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Alerjik astım

    Mrb hocam astım kalp çarpıntısı yapar mı deterjan parfüm soludiktan sonra kalbin hızlı çarpması gibi ?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Cengiz Kırmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Koroner vazokontritasyon

    Hocam merhaba.dideral(propranolol) bir süre kullandım ara ara hafif çarpıntı nedeniyle.en son kullanmam üzerinden 2 ay geçmesine rağmen tempolu işlerde zorlanıyorum hemen kesiliyorum ve bu ilaçtan sonra sertlşme sorunu yaşadım ve 2 aydır devam ediyor.başka bir ilaç kullanmadım ve bu zamana kadar ser...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete çarpıntı

    Merhaba hocam daha önce yazmıştım size. anksiyete sorunun var.kafamdaki düşünceleri susturamıyorum sürekli kötü bişey olacak hissi hiç bitmiyor. fiziksel etkilerini çok fazla yaşıyorum. kilo kaybı karın ağrısı mide bulantısı iç titremesi baş dönmesi evdn uzaklaşınca bunaltı hissi gögüs ağrısı en çok...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Damar seyirmesi

    Merhaba doktor bey benim sol göğsümde ağrı var ve sırtımın sol tarafında sol kolumda ve bacağımda seyirmeler oluyor nedeni ne olabilir acaba eko, ekg ve efor çekilmişti çarpıntı için gittiğimde fakat birşey çıkmamıştı. cevaplarsanız sevinirim teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Kemal Korkmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mitral ve aort kapak kalınlaşması

    Merhaba hocam, arasıra çarpıntı hissettiğim için kardiyoloğa gittim. çekilen ekoda mitral ve aort kapak kalınlaşması ve minimal aort ve hafif mitral kapak yetmezliği çıktı. romatolojik testlerin hepsi normal. romatolog, belki doğuştan belki eskiden geçirdiğiniz boğaz enfeksiyonu sonucu olmuştur ded...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi?

    Hocam hayırlı günler...hocam kalbimde ek atimlar oluyor hatta bir defasında kısa süreli ventriküler taşikardi atağı bile çıktı ritim holterimde google'a ventriküler taşikardi yazdığınız zaman göğsünüzde bir saatli bombayla geziyorsunuz minvalinde şeyler yazıyor...ankara i̇stanbul gibi illerde aritmi...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Onur Okan Demirci

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyete mi?

    Hocam hayırlı günler...hocam kalbimde ek atimlar oluyor hatta bir defasında kısa süreli ventriküler taşikardi atağı bile çıktı ritim holterimde google'a ventriküler taşikardi yazdığınız zaman göğsünüzde bir saatli bombayla geziyorsunuz minvalinde şeyler yazıyor...ankara i̇stanbul gibi illerde aritmi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fırat Çelik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Anksiyete mi?

    Hocam hayırlı günler...hocam kalbimde ek atimlar oluyor hatta bir defasında kısa süreli ventriküler taşikardi atağı bile çıktı ritim holterimde google'a ventriküler taşikardi yazdığınız zaman göğsünüzde bir saatli bombayla geziyorsunuz minvalinde şeyler yazıyor...ankara i̇stanbul gibi illerde aritmi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Özlem Saran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kılcal damar tıkanıklığı

    Hocam merhabalar 7 mayısta covit oldum ve ilk semptom bal dönmesiydi çok zorladı ve covit günde pik yaptı hastane yatışı oldu hastanede baş dönmesi geçmişti eve geçtikten 2 hafta sonra başımın sağ üst tarafında acayip bişey oldu içeriden bişey yukarı doğru güç uygulamış gibi ve kalbimde çarpıntı old...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hasan Akdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp çarpıntı

    Hocam merhaba ben 23 yaşındayım. ben de kalp çarpıntısı vardı doktora gittim ekg ve eko da bir şey çıkmadı. ritim holter istedi doktor taktırdım. sonuçta 5 adet ves izlenmiş olup hasta genel olarak sinüs taşikardisinde görüldü yazıyor. doktor önemli bir şey değil ilaç kullanmana gerek yok dedi ama b...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x