Dideral hapının iktidarsızlığa yol açtığını düşünüyorum ne yapabilirim?

  • merhaba hocam ben ellerim titrediği ve kalp çarpıntım olduğu için doktora gittim ve dideral verdi dört beş yıldır düzenli olarak her sabah dideral kullanıyorum ama bu hapın bende iktidarsızlığa yol açtığını düşünüyorum bunun için doktora gittim ve yapılan testler sonucu biyolojik olarak hiç bir sorun olmadığını söyledi ama ben hala eski performansıma kavuşamıyorum. bu hap bende ne gibi bir etki yapmış olabilir ve bu hapın bana vermiş olduğu zarardan nasıl kurtulabilirim

  • Doktor Cevabı:

    Beta blokerler sertleşme sorununa neden olabilirler. doktorunuzla konuşup ilacı değiştirmesini isteyiniz

    tarihinde cevapladı.

İzmir Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Sertleşmeme

    Hocam benim yaşım 23 çok sıklıkla müstürbasyon yapıyordum ortalama gün de 3 defa çünkü dayanamıyordum hatta boşalıyordum aradan baya zaman da geçiyordu yine de penisim inmiyordu yaklaşık 1 senedir performans düştü boşalmadan hemen sonra iniyor eskiden kendi kendine kalkardı şimdi elimle destek verme...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ereksiyon sorunu

    Hocam merhabalar, bende hem varikosel hem de çift taraflı inguinal herni var. yaşım 24, 182cm boy ve 82 kiloyum. ankara dışında yaşıyorum ve sizin tarafınızdan muayene edilmek için randevu almayı düşünüyorum. izninizle size gelmeden evvel birkaç şey danışmak istiyorum. 1-) cinsel temas ve uyarım...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Erektil disfonksiyon

    Ql36 diye bir ilaç duydum hocam, bakanlık onaylı diyorlar. dapoksetin + tadalafil içeriyormuş, bilginiz var mı? ilişkim bitmek üzere, gerçekten en acil ve hızlı bir çözüm seçenepine ihtiyacım var, lütfen yardımcı olun.

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sonuçum hakkında

    Merhaba hocam antidepresan ilaç kullandıktan sonra testosteron hormonum düştü şikayetim istek var ama çabuk sönme oluyor sertleşme olduktan sonra yumaşa oluyor enson kan tahlilinde 241 çıktı referans değer 164, -753 yazıyordu sonuçlarım nasıl hocam şikayetim hormondanmıdır sağlıcakla kalın

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kenan Karademir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ereksiyon sorunu

    Merhaba hocam. yaşım 21. sporla meşğülüm. kronik hastalık şeker tansiyonum yok. qayet sağlıklı erkeyim. kaza ameliyat olmadım. bende aniden ereksiyon sorunları başladı. pornoya bakıyodum aniden ereksiyonum azalmağa başladı ve ben kafama takdım. git gite kötüleşdim. cinsel deneyimim olmadı. fakat mas...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İlker Akyol

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penisim sevgilimle ilişkiye girecek zaman sertleşmiyor mastürbasyon sırasın...

    Hocam iyi günler 17 yaşındayım size bir sorum olacaktı değerli hocam penisim sevgilimin yanında ilişkiye girecemiz zaman sertleşmiyor ama mastürbasyon sırasında sertleşiyor ilişki de sertleşmesi için ne yapabiliriz hocam bunun sorunu nedir ne yapmamız gerekiyor hocam cevabınız için şimdiden teşekkür...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kenan Karademir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ereksiyon sorunu

    Sizce olası sebepler nedir acaba hocam? ve ufak bir cinsel uyarımda dahi hemen prostat sıvısı gelmesi anormal midir?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 17 yaşındayım penisim sevgilimle ilişkiye girecek zaman sertleşmiyor

    Hocam iyi günler 17 yaşındayım size bir sorum olacaktı değerli hocam penisim sevgilimin yanında ilişkiye girecemiz zaman sertleşmiyor bunun için ne yapabiliriz hocam bunun sorunu nedir ne yapmamız gerekiyor hocam cevabınız için şimdiden teşekkür ediyorum.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ereksiyon sorunu

    İlginiz ve hızlı geri dönüşünüz için teşekkür ederim. ayağa kalkınca ereksiyon kaybı hangi organik sebebe bağlı olabilir hocam?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Penis testisi

    Merhaba hocam ben 17 yaşındayım soğukta testislerim neden küçülür hocam sıcakta rahat gevşek ama soğukta öyle değil bu neden olur hocam cevap verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum saygılar hocam.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ereksiyon sorunu

    Merhaba hocam. yaşım 21. sporla meşğülüm. kronik hastalık şeker tansiyonum yok. qayet sağlıklı erkeyim. kaza ameliyat olmadım. bende aniden ereksiyon sorunları başladı. pornoya bakıyodum aniden ereksiyonum azalmağa başladı ve ben kafama takdım. git gite kötüleşdim. cinsel deneyimim olmadı....

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Muharrem Murat Yıldız

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ereksiyon sorunu

    Hocam merhabalar, bende hem varikosel hem de çift taraflı inguinal herni var. yaşım 24, 182cm boy ve 82 kiloyum. ankara dışında yaşıyorum ve sizin tarafınızdan muayene edilmek için randevu almayı düşünüyorum. izninizle size gelmeden evvel birkaç şey danışmak istiyorum. 1-) cinsel uyarım kesildiği gi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sonuç hakkında

    Merhaba hocam antidepresan ilaç kullandıktan sonra testosteron hormonum düştü enson kan tahlilinde 241 çıktı referans değer 164, -753 yazıyordu sonuçlarım nasıl hocam sağlıcakla kalın

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Levent Türk

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis basında değişik bir durum ve sertlesme

    Merhaba , hocam penis ucunun hemen altnda sağ ve sol kisminda iltihap var elimle sıkıştığında bari belli oluyor. uroloji ye gidiyorum idrar kültüründe üreme olmadı deniliyor. ayrıca ankilozan spondilit hastasiyim. omurgamda ve kalca kemiğimde yoğun bir iltihap var. akıntı hic yok. penisimde ağrı yo...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Peniste geçmeyen ağrı ve kaşıntı

    Hocam merhaba penis derisinde geçmeyen yarılmalar kaşıntı ve sertleşmede ağrı ve sertleştikten sonrada 2 sn sonra kalp gibi atıyor ve boşalmada da ucunda yanma ağrı oluyor sizce neden olabilir bu ağrılar kaşıntılar ve penis derisindeki yarıklar

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kenan Karademir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x