Devamlı ağlamak

  • İyi günler. Oğlum 15 aylık. Her şeyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor ve devamlı kucak istiyor. Odada 1 dk bile yalnız kalmıyor hep yanında olmamı istiyor. Aynı aylarda arkadaşları var onlar birlikte oynarken benim oğlum benim kucağımda oynamak istiyor. Ne yapmalı nasıl davranmalıyim? Fazla ağlatırsam bilinçaltında yanlış şeyler yerleşmesinden korkuyorum.

  • Doktor Cevabı:

    Anne kucağı hepimiz için en güvenli yer. ancak büyüyüp gelişebilmemiz için azar azar da olsa anne kucağından uzaklaşmamız lazım. tabii ki yine dönebileceğimizi bilerek :-) radikal çözümler üretip çocuğu zorla kendinizden uzaklaştırmayın. fakat onu cesaretlendirebilirsiniz. çocuğunuzun bu türlü “yapışması” her yapıştırılan şeyde olduğu gibi iki yüzey gerektirir. yani diğer taraf siz oluyorsunuz. çocuğunuzun üzerindeki tahmini kontrolünüzü bırakırsanız “annem olmadan da yapabilirim.” düşüncesi çocuğunuzun zihninde daha hızlı oluşur.

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Pedagog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Uyku problemi,bağlılık,kaygı,kendini yetersiz hissetme,takıntı,korku

    İyi günler emre bey, kardeşim geceleri çok zor uykuya dalıyor, sürekli bize sorular soruyor 10 yaşında olmasına rağmen tek başına uyuyamıyor, uyuyabilmesi için birimizin uyanık olduğunu bilmesi gerekiyor ve biz nasıl yaklaşırsak yaklaşalım bir türlü bunu aşamıyor.büyümeye başladığı için durumu farkı...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Emre Güzel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çişini söylemiyor

    Merhaba hocam 30 aylık oğlumla 26 gün önce tuvalet eğitimine başladık baslmadan önce bütün başlama belirtilerini takip ettim onunla konuştum hazırladım kitaplar alıp okudum başladığımızda tuvalete isteyerek gitsin korkmasın diye bin bir türlü oyunlar oynadık müzik dinledik altına yaptığında asla kız...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nilüfer Evgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tuvalet problemi

    Merhaba hocam 48 aylık bir kızım var bir türlü tuvalet alışkanlığında başarı sağlıyamıyoruz. çiş problemini 2,5 yaşında çözdük.yanlız kaka problemi hala devam ediyor.bebekliğinden bu yana sürekli kabızlık çekiyor beslenmede aynı şekilde sulu yemek yediremiyorum.kabızlık yüzünden bir çok kere acill...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nilüfer Evgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Arada kaldım

    Sayın hocam merhabalar, 2 adet sorum olacak izninizle 5 yaşında ikizlerim var. akademik olarak birbirlerinden çok farklılar. şu sıralar özellikle arada kalmış hissediyorum, bir tanesi okuma-yazmayı kendisi öğrendi başından beri çok ilgiliydi sayılarla ve ingilizceyle de arası çok iyi ama bu durum di...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nilüfer Evgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Karakteri değişti

    Hocam kolay gelsin. bizim 4.sınıfa giden bir oğlumuz var. öncelikle kendimizde tespit ettiğimiz hatayı yazayım, çık müdahaleci bir yapımız var, yapacak olsa bile herşeyini mutlaka dayanamayıp uyarıyoruz. 5 yaşında ana okuluna başlayana kadar bir sorunumuz yoktu. son derece uysal bir çocuktu. ana sın...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Adalet Ömeroğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İleri algı

    İyi günler hocam 2015 li bir oğlum var görsel algısı bana göre çok iyi çabuk kavrayan bir çocuk.5 yaşa dair etkinlik dikkat geliştirici bir çok set bitirdik yaşıtlarına göre biraz hızlı gidiyoruz sanki basit geldiği için almıyorum artık yani daha anasınıfına önümüzdeki yıl gidecek ama renkler ingili...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nilüfer Evgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çok soru sorma

    Merhaba kızım 32 aylık. konuşmayı ve dinlemeyi cok seviyor ona birseyler anlatilmasini cok seviyor ve yaklasik 3-4 aydir cok soru soruyor ama şu şekilde bir soru yagmuru oluyor ornekle anlatmak istiyorum.anne bu ne renk yeşil kızım neden yeşil anne çünkü yeşile boyamislar kizim neden yeşile boyamisl...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Emre Güzel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acil iletisim

    Mrhb dr emre bey benim kızım 30 aylık hiperaktif belirtileri var bunu tespit edebilir miyiz erkenmi olur, geç kalmakta istemem nasıl bir yol izlemeliyim, muayenehaneniz tamamı özel ücretlimi bilgi alabilirmym tskrlr

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Emre Güzel

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 7 yaş öfke krizleri

    Doktor hanım merhaba,7 yaşında kızım 1.sinifa devam ediyor.cok başarılı olmasına rağmen en ufak bir yanlisinda ağlama ve öfke krizleri geçiriyor.ogretmenin bile dikkatini çekti ve bizi arayıp şikayette bulundu.terapi ile çözülebilir mi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Sara P. Özen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • 20 aylık bebek takıntı

    Merhaba 20 aylık kızımız temizliğe çok düşkün eline en ufak yiyecek bulaşsa yada üstüne dökülse ne iş yaparsa yapsın o silinmeden devam etmiyor birde herşeyi anlıyor yapıyor ama yeni kelimeleri öğrenmekte inatçı örnek resimde abla var diyoruz inatla abi diyor kelime öğrenme kartları her türlü öğreti...

    Doktor Cevabı:

    Pedagog Elif Doğru

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızım kardeşinden korkuyo

    Çok teşekkürler hocam allah sizden razı olsun

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nilüfer Evgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tuvalet eğitimi

    Merhabalar hocam. 25 aylık oğluma tuvalet eğitimine başladık. kakasını lazımlığa yapmak istemiyor. 2 hafta oldu. tekrar beslemeli miyim?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nilüfer Evgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Oğlumun neden tırnaklarını yiyor.

    Oğlum tırnaklarını yiyor. yaşı 10 .. önerebileceğiniz bir yöntem var mı? ellerini meşgul edecek şeyler verdik. sorumluluk verdik. ama yine tırnaklarını yemeye devam ediyor.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nilüfer Evgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızım kardeşinden korkuyo

    Merhaba hocam 6 yaşındaki oğlum ilk kez epilepsi nöbeti geçirdi 11 yaşında kızım da buna şahit oldu çok etkilendi. korkuyo yanlız kalamıyo kardeşınden korktuğunu söylüyo bu sabah ta uyandığinda ağladı odasında aynı görüntü gözumün önüne geldi diye nasil bir yol izlemeliyiz acaba.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nilüfer Evgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kreşe alışması

    Merhaba, 40 aylık oğlum var. doğduğundan beri annesi olarak ben bakıyorum. pandemiyi kalabalık içine girmeden geçirdik. oğlumu kreşe verdim hiçbir zorluk çıkarmadı çok sevdi ilk gün 2 saat şeklinde 4. günü öğlen uykusunuda orda yaptı. almaya gittiğimde eve gitmeyelim kalalım diyor. endişem şu, bu ka...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Pedagog Nilüfer Evgin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x