Deri döküntüsü tedavisi

  • hocam ben yüzümü iple aldırdım yüzüm kırmızı renkte küçük küçük döktü.20 gün sonra düğünüm var ve yzüm fena halde dökünyü içinde.ne olur bana ne yapabileceğimi söyleyin.çok acil yardımınıza ihtiyacım var.hemen cevap yazarsanız çok mutlu olacam.şimdiden teşekıkürler iyki varsınız

  • Doktor Cevabı:

    Sayın ilgili, sizinle telefonda konuşmuştuk ve tavsiyede bulunmuştum. sağlıklar. prof. dr. nuran atmanoğlu ( cildiye mütehassısı)

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hiv korkusu

    Hocam merhaba ben dün tanımadığım bir kuaföre kaş aldırmaya gittim ve başıma içimi yiyen bir olay geldi kaşımı alan kadının el derisinin üstünde pul pul dökülmeler sanki pudra sürmüş gibi deri döküntüsü vardı (bu hiv+ kişilerde olabilecek bir belirti diye biliyorum) ve kaşımı alırken kanamam oldu vü...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Paşa Göktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hipertroid-zehirli troid

    Merhabalar,benim zehirli troidim var bu yüzden yaklaşık 1 senedir thyromazol kullanıyorum ilk kullanmaya basladigim zaman ciddi yan etkileri olmuştu kaşıntı ve deri döküntüsü gibi bu yuzden doktor kontrolunde alerji ilacı ile içmeye başlamistim ve yan etkiler geçmişti,1 hafta önce ise yine doktor ko...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Göktürk Maralcan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis te deri döküntüsü

    Hocam merhabalar 3 hafta once uyuz teshisi uzerine losyon ile tedaviye baslandi fakat penis basi uzerinde deride kabuklanmalar ve kizarik olan yerlern altinda odem benzeri seyler var bu normal mi.. tesekkur ederim

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Güven Aslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ağız çevresinde oluşan lekeler

    Merhaba hocam. benım ağız çevremde genelliklede çeneme doğru kırmızı lekeler oluşuyor. yanma ve kaşınma yapıyor. beyaz beyazda deri döküntüsü gibi şeyler oluyor bir kaç doktora gittim ama dedikleri şeyler pek bir işe yaramadı yardımcı olurmusunuz lütfen.

    Doktor Cevabı:

    Dr. Çağatay Vural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Acnemix te deri döküntüleri

    2 yil once zoratainin tedavisi gördüm. cildim duzelmisti.1 yildan sonra sivilceler tekrar cikmaya basladi.cikan akneler cok gec iyilesmeye basliyordu ve iz de birakiyordu.doktora gittim.simdi acnemix ve azeltin verdi.3.ayimdayim.deri döküntüsü yaşıyorum.bu normal biseymi, yoksa ilaci birakip doktora...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Saçlarda kepek ve yüzde deri döküntüsü

    Saçlarda kepek ve yüzde deri döküntüsü 06.06.2014 15:18 merhaba hocam 55 yaşındayım izmirde ikamet ediyor işçi emeklisiyim. hocam benin saçımda kepek var pul pul derimde saçlarımın arasında dökülüyor her 2 güne bir pahalı sampuanlarla ykayorum gidiyor,ama yine meydana geliyor aynı döküntü...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Vildan Şengöz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ihtiyosiz

    Merhaba hocam ben doğustan beri deri döküntüsü var doktora gittim ihtiyosiz dedi,acaba bunun bir tedavisi varmı bu rahatsızlık kardeşimde de mevcut ama annem de ve babam da yok.tedavi olmaz istiyorum acaba bu mümkün mü...cok rahatsız oluyorum...ve bu rahatsızlık ileride cocuklarımda olabilme ihtimal...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Volkan Baltacı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Imuran'ın hamilelikteki etkileri

    Hocam ben cerrahpaşada pemfigus vulgaris tedavisi görüyorum 2010 tarihinden beri ve adınızı prof.dr cem mat'tan aldım bana yardımcı olabilirseniz sevinirim.ben şuan günde prednol 12mg ve imuran 150 mg kullanıyorum bu şartlarda hamile kalabilirmiyim bana yada bebeğe bir zararı varmıdır yan etkileri n...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. İsmail Fahri Öçer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diyabet

    Hocam saygılar boyle bır hızmet ıcın tesekkurler seker hastasıyım ldl degerım 130 hdl 35 trıg 182 hbac1 58 doktor bana starlıx ve glukofen ve lıpotor kolesterol ılacı verdı bu lıpotor benzerı ılaclar ıcın seker hastalarının almaması lazım dıye bır kadın profesor cananefendigilkarataydevamlı uyarı ya...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. İhsan Alur

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Hocam merhaba. 27 yaşındayım, erkeğim. benim sorunum yaklaşık 4 yıldır kafa

    Hocam merhaba. 27 yaşındayım, erkeğim. benim sorunum yaklaşık 4 yıldır kafamın içinde çıkan ve dönem dönem etkisini arttıran ucu iltahaplı sivilceler. ankarada ikamet ediyorum neredeyse 6-7 ayrı uzmana göstermeme ve onlarında bulunduğu telkinlere rağmen düzelme olmadı. gerçi şu ana kadar prof. bir u...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Slm hocam.. yiğenimde tekrarlayan ve uzun süreli yüksek ateş son dönemler

    Slm hocam.. yiğenimde tekrarlayan ve uzun süreli yüksek ateş son dönemlerde dizde eklem ağrısı problemleri yaşandı. bugün idrar ve kan tahlili sonucunda crp ve nötrofil değeri oldukça yüksk çıktı..akdeniz ateşi olma ihtimali çok mu yüksek.. eğer böyleyse tedavi yöntemleri söz konusu mu?? yıkıcı bi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Canan Günaydın

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hocam merhabaşlar.tesadüf eseri yaptırdığım tahlil sonucumda pşt değerim 16

    Hocam merhabaşlar.tesadüf eseri yaptırdığım tahlil sonucumda pşt değerim 1640 çıktı.ilk hdra yı kullandım 3 ay gnde 3 tne 150ye kdr düştü deri dökntüsü morluklar sebebyle tedviyi kestik bi süre ilaçsz devam ettm sdc aspirin alarak sonra tekrar 1500e kdr çıktı snra thromboreductin tedvisine ba...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Yener Koç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Bebegim 7 aylık evde3 hastanede 2gün etes gözlendi en yüksek 39.5..bodrum u

    Bebegim 7 aylık evde3 hastanede 2gün etes gözlendi en yüksek 39.5..bodrum unıversalde doktorumuz kawasakı olabılır dedi ve tepecik süt cocugu servisine yatırıldık.kawasakının bütün belırtilerını tasıyor fakat atesin 5. gününde kızarıklık kayboldu,çılek dıl ve deri döküntüsü 1 hafta sürdü eller veaya...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Süreyya Paksoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhaba doktor bey, öncelikle bizlere bu imkanı sağladığınız için teşekkür

    Merhaba doktor bey, öncelikle bizlere bu imkanı sağladığınız için teşekkür ederim. 1 yıl önce sosyal anksiyete bozukluğu nedeniyle paxil adlı ilacı 1.5 ay kullandım. bu sırada yüzümde yuvarlak şekillerde deri döküntüsü oldu. o döküntülerin izleri halen yüzümde duruyor. bu ilaçtan kaynaklabilir mi? ş...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ender Kaya

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Merhaba rezan hanım ben 3 yıl önce şüpheli bir ilişki yaşadım sonra bazı be

    Merhaba rezan hanım ben 3 yıl önce şüpheli bir ilişki yaşadım sonra bazı belirtiler yaşadım (ateş,ishal,kaşıntılı deri döküntüsü,dilde uçuk ,idrarda yanma v.b.) 12 ay boyunca hepatit b,c, antihiv ,testleri oldum hepsi negatif geldi deride kaşıntılı döküntü olunca çapada dif incelemesi yaptılar ve p...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rezan Harman

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x