Değerli serkan hocam.yardımcı olursanız çok sevinirim.saygılarımla

  • İyi günler Değerli Serkan hocam.Uzun süredir büyüme sağlamak amacı ile penis vakum pompası kullanıyordum.Birkaç gün önce penis ortasından yukarı yan bölgelerde renk değişimi morluk oluştu.Şuan bıraktım.1 hafta geçti sanki biraz daha iyi gibi ama morluk geçmedi çok fazla. Ereksiyon halinde morluk daha az ama normal halde iken kat kat olunca morluk daha fazla göze çarpıyor.Ne yapmalıyım?Şimdiden teşekkür ederim.Saygılarımla.

  • Doktor Cevabı:

    Bir süre cihazı kullanmayın kısa zamanda düzelir sorun olmaz

    tarihinde cevapladı.
  • Öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim Değerli Serkan hocam.Biraz kafama taktığım için en yakın bir üroloji uzmanına muayene oldum.Penis'in orta kısmın da hafif olmak üzere baskın şekilde sağ ve sol üst kısımlarında morluklar hala duruyor.Travma ile kılcal damarları hasarı sonucu içeride cilt altı kanama olduğu söylendi.Sertleşmede bir problem olup olmadığını sordu.Şuan sertleşmede bir sorun yok hocam.Tedavi olarak Doktor Bey HİRUDOİD JEL FORTE yazdı.Günde 3 kere olmak üzere travmalı bölgeye uygulamam gerektiğini söyledi.5 gündür kullanıyorum tam olarak geçmedi ama biraz derideki morluklar hafifliyor gibi.Zamanla geçer mi Serkan hocam.Tekrardan çok teşekkür ederim.Saygılarımla.

  • Doktor Cevabı:

    Morluklar daha düzelmez 2-3 haftada tam geçer merak etmeyin

    tarihinde cevapladı.
  • İlginiz için çok teşekkür ederim Değerli Serkan hocam.Sağlıcakla kalın saygılarımla.

  • Hayırlı geceler Değerli Serkan hocam.Nasılsınız?Sizleri rahatsız ediyorum kusura bakmayın.Penis vakum pompası ile oluşan morluklar 20 gündür kullanmış olduğum HİRUDOİD JEL FORTE ile sizlerin de söylediği gibi tamamen geçmese de zaman içerisinde eskisine göre oldukça azaldı.Krem uygulamasını kullanırken bölgeye sürdüğümde yangı sanki biranda morarıyor gibi çizgiler oluşuyor.Normal mi acaba?Krem uygulamasına devam ediyorum.Sizlere bir şey sormak istiyorum hocam.Biraz takıntı yaptım gibi sürekli bu konu ile ilgilenmekten.Lütfen mazur görün.Mastürbasyon sırasında sertleşme ile ilgili bir problem yok.Sanki penis yumuşak gibi geliyor.Psikolojik olarak mı anlayamadım.Sizlere bir danışmak istedim.Penis cilt altı kanaması neden olur mu yoksa daha ileri vakalar sonucunda mı sertleşme problemi ortaya çıkabilir?Sağlıklı günler diliyorum.Saygılarımla.

  • Doktor Cevabı:

    Artık ilaç kullanmayın. sonuçta bu bir travma ve düzelmesi zaman ister. önemli olan ereksiyon. normal oldukça sıkıntı yok demektir.

    tarihinde cevapladı.
  • İyi günler Değerli Serkan hocam.Daha önceden sizler yazmıştım 24 yaşındayım 20 Mart tarihi gibi vakum sonrası oluşan morluklar nedeni ile.Kusura bakmayın rahatsız ediyorum tekrardan sizleri.Hocam morluklar eskisine göre daha iyi soluk bir renge büründü tamamen geçmedi henüz.Duş genelde soğuk alırdım sıcak su daha iyi geldiğini hissettim herhangi bir sakıncası olur mu hocam.Zamanla düzeleceğini belirtmiştiniz morlukların.Sertleşmede şuan için bir sorun yok hocam ileride bu durumda ilgili bir sorun felan yaşarmıyım.Biraz endişe ettim açıkcası.Kusura bakmayın tekrardan rahatsız ettiğim için.Hürmetler hocam

  • Doktor Cevabı:

    Endişe etmeyin hiçbir sıkıntı olmaz öncesi nasıl yaşıyor ne yapıyorsanız aynen devam edin. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.
  • Kıymetli Serkan hocam.İlginiz ve alakanız için çok teşekkür ederim.Sizleri sürekli rahatsız ettiğim içinde lütfen kusura bakmayın.Saygılarımla


Ankara Ürolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kronıkprostat

    Hocam saygılar doktor pnerısi üzere vamax hapını günde bir tane aksam yemekle beraber alıyorum dogrumu kullanıyorum pahalı olduğu için günde bir tane alıyorum etkili olurmu cinsel gücü artıran başka bir urun varmı size teşekkür ederim yasım62 bu ürünü aralıklımı almak lazım yoksa devamlı bir yanemı...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Coskun Şahin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yardım edin

    Hocam ben eşimle ilişkiye girdiğimde penisim hemen iniyor 3 kes yapma ya denedim penis hemen iniyor hoca hocam sertleşme sorunu mu duracağım bu ne yapmalıyım bunun için 3 kez kaldırmaya çalıştım sorun nedir hocam

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Burak Sivaslıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Cevabiniz için çok teşekkür ederim hocam iyi çalışmalar dilerim

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Burak Sivaslıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sertleşme sorunu

    Hocam merhabalar tekirdağ çorlu da yaşıyorum 35 yaşındayım memurum 1.5 yıllık evliyim sertleşme ve erken boşalma problemlerim var evlilik hayatıma olumsuz etkileri oluyor türlü türlü sertleltirici geciktirici ilaçlar kullandım kesin sonuç vermiyor nasıl bir tedavi yöntemi tavsiye edersiniz teşekkürl...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Coskun Şahin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Msmambslslsl

    Selamın aleyküm hocam ben bir kızla veya sevgilim le mesajlaşsam konuşsam hemen zevk suyu çıkıyor ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edermisiniz ne yapmam gerek

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Peniste huylanma

    Hocam merhaba, benim uzun süredir penisimde bir huylanma hissi söz konusu, penis kısmında yoğunlaşan bu his testis ve karnımın alt kısmında da hafif seviyede bulunuyor. bu sorunumla birlikte zaman zaman sertleşme sorunu yaşıyorum. aynı zamanda spermim sarı veya sıvı kıvamda ve boşaalınca rahatlama s...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sertleşme sorunu

    Cevabınız için çok teşekkür ederim hocam sigarayı birakacam.iyi çalışmalar dilerim.

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme

    İyi günler hocam. ben 21 yaşındayım ve aralık ayında ilk cinsel ilişkimi yaptım ve nedensiz bir şekilde sertleşme sorunu yaşadım ondan sonra devam etmeye başladı bazen hissetmiyor gibi oluyorum.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Mehmet Taşkıran

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Testesteron düzeyi-sertleşme sorunu lifta iyi akşamlar hocam . ben bir kaç aydır cinsel isteksizlik ve sertleşme sorunu yaşıyorum . eskiden libidom çok yüksekti ama şu an değil sanırım bunu hissedebiliyorum . sertleşme sorunu için üroloji bölümüne gittim . kan tahlili yapıldı ve spermiyograma bakıld...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Coskun Şahin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ereksiyon problemi

    Hocam iyi akşamlar ben yaklaşık 9 yıldır bipolar hastalık tedavisi icin ilaç kullanıyorum.daha önce sertleşme ile ilgili problem yazamazken son 3 yıldır deneme me rağmen ereksiyon sorunum devam ediyor.32 yaşındayım yuva kurmak istiyorum ama ne yapacagimi bilemiyorum lütfen bana bir yol gösterin ne y...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Penis protezi

    Hocam merhaba, hocam senede kaç tane üç parçalı penis protezi ameliyatı yapıyorsunuz acaba ? teşekkür ederim.iyi çalışmalar.

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sertleşme sorunu

    Merhabalar hocam netten buldum numaranızı rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın bir sorum olacak ben okbden dolayı 2 yıl anfranil antidepresan kullandım bende sertleşme sorunu yaptı hiç bir şekilde ereksiyon olmuyordu tahliller hep temiz çıktı kan idrar testesteron hepsi sonra ilacı 6 aydır bıraktım...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Sertleşme sorunu

    Merhabalar hocam netten buldum numaranızı rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın bir sorum olacak ben okbden dolayı 2 yıl anfranil antidepresan kullandım bende sertleşme sorunu yaptı hiç bir şekilde ereksiyon olmuyordu tahliller hep temiz çıktı kan idrar testesteron hepsi sonra ilacı 6 aydır bırakt...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Burak Sivaslıoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Testislerde yanma

    Merhaba hocam 25 yaşındayım testislerde yanma var idrar tahlili verdim temiz çıktı neden olabilir şişlik veya ağrı yok

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Değerli serkan hocam.yardımcı olursanız çok sevinirim.saygılarımla

    Kıymetli serkan hocam.ilginiz ve alakanız için çok teşekkür ederim.sizleri sürekli rahatsız ettiğim içinde lütfen kusura bakmayın.saygılarımla

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Serkan Altınova

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x