Damak ağrısı

  • hocam saygılar iki ayrı hekime gittim sonuç alamadım. benim sol üst en arkadaki sanırım 20 lik diş 3 sene önce çekildi onun yanındaki azı dişim kanal tedavili yanında iki dişim yok 4 lü köprüm var uzun bir zamandır çekilen yerdeki damağımda ağrı oluşuyor doktor köprüyü çıkardı bir müddet öyle kaldı tekrar taktı fakat bir türlü geçmedi ara ara ağrı devam ediyor röntgende bişi görülmüyor ve hocam bununla birlikde asıl sorunum dişimde ağrı yokken o bölgedeki damağım ile diğer karşısındaki en arka damağımda ağrı ve şişlik oluştu üzerine bastıramiyorum her iki tarafda da aynı anda oluştu gömülü 20 lik dişim yok bunun sebebi ne olabilir hocam sizce ne yapabilirim ilginize şimdiden teşekkür ederim

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle geçmiş olsun tabi ki röntgen olmadan bir teşhis koymak doğru değil dişsiz bölgede ağrı olduğunu söylüyorsunuz bazen çekim sonrası sinirlerin zedelenmesi sonucu olabilir ve uzun yıllar devam edebilir bunu tedavisi ilk olarak b12 vitamini almak. ikinci seçenek yapılan protez den kaynaklı cep oluşumu burada ağrı ve şişme olabilir buna bakmak lazım aklıma ilk gelen bunlar diş kaynaklı olmadığını sayarsak.

    tarihinde cevapladı.

Bursa Diş Hekimi uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Porselen lamina

    Merhaba ben porselen lamina istiyorum ama kalıcılığı ne kadar bakımı nasıl olmalı ve fiyatı nedir? yapım süreci ne kadar sürmekte?

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ahmet Ersan Ersoy

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lamine tedavisi

    Lamine tedavisinin ücretini öğrenebilir miyim? ön dört dişimde yapısal bozukluklar var bunların düzelmesini istiyorum.

    Doktor Cevabı:

    Dt. Elif Beycan Şen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Laminer dolgu

    Merhaba , 6 yaşımda ön iki dişim kırılmış dolgu yapmışlar ama yamuk bunu laminer dolgu ile düzeltilebilir mi ücreti fazla olur mu

    Doktor Cevabı:

    Dt. Fethi Bayar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kompozit dolgu

    Merhabalar, ben öncelikle tel tedavisi gördüm. ancak üst iki dişim tekrardan ayrıldı. kompozit dolgu işlemi uygulanabilir mi? dolgu düşme olasılığı yüksek midir?

    Doktor Cevabı:

    Dt. Ahmet Göktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Fiyat sorgulama

    Aralık kapatma kompozit lamina ne kadara yapılıyor?ve toplu olarak mi yoksa her dış icin ayri mi alınıyor? yaptırmak istiyorum da fiyatını öğrenebilirmiyim.

    Doktor Cevabı:

    Dt. Özkan Karabat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diş bondingii

    Merhaba benim ön dişlerimin arası açık bunun için tel yerine bondig uygulaması istiyorum. bondig uygulaması yaparken dişlerde kesme yapıyor musunuz ve 20 yaşındayım bondingi bana uygun görüyor musunuz

    Doktor Cevabı:

    Dt. Elif Beycan Şen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kaplama değiştirme

    İyi günler.ön üst dişlerim düştüğümden dolayı ozman hemen yapamayız dediler ve 3 sene sonra kaplama yaptılar yapılalı 12 sene oldu. ve şuan kötü gözüküyor diş etleri falan. değiştirmek istiyorum ama sökerken zor olurmu acı falan. yada söküldükden sonra yenisi takılma süresi hemen olurmu

    Doktor Cevabı:

    Dt. Elif Beycan Şen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaplama değiştirme

    İyi günler.ön üst dişlerim düştüğümden dolayı ozman hemen yapamayız dediler ve 3 sene sonra kaplama yaptılar yapılalı 12 sene oldu. ve şuan kötü gözüküyor diş etleri falan. değiştirmek istiyorum ama sökerken zor olurmu acı falan. yada söküldükden sonra yenisi takılma süresi hemen olurmu

    Doktor Cevabı:

    Dt. Elif Beycan Şen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Diş estetiği

    Ahmet bey merhaba benim iki ön dişim diğerlerine göre daha uzun ve ben bundan rahatsızlık duyuyorum düzeltme yaptırmak istiyorum.araştırmalarıma göre sanıyorumki dişlerimin kesilmesi gerekiyor.dişlerimin kesilmesi durumunda beni ne gibi süreçler bekliyor veya kesilmeden yapılan başka tedavi varmı? c...

    Doktor Cevabı:

    Dt. Ahmet Göktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Lamine mi kompozit dolgu mu?

    Merhaba ben 21 yasındayım ve diş hekimliği okuyorum bu yuzden diş estetiğine daha özen göstermek istiyorum ön 4 dişimin birinde kanal tedavisi diğer üçünde de dolgu var bir de lateral dişlerim normalden küçük buna kompozit dolgu ya da lamine yapılsın dediler ama hangisi daha kullanıslı olur yasım da...

    Doktor Cevabı:

    Dt. Sevgi Tutumluer Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Lenf şişme

    Bilateral servikal zincirinde en büyükleri alt servikal kesimde sağda 26×20, 6 mm solda 22,3 ×16,9mm boyutunda yağlı hilusları izlenmeyen hipoe kik görünümde lam izlenmiştir malign gönülü lam us sonucu sadece boyunda çok az bi şişlik ateş kilo kaybı terleme söz konusu yok ve boyun agrısı var...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Kadir Uskuay

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yaprak lamine uygulamasında dişlerde çok fazla hassasiyet

    Yaprak lamine için diş eti seviyelendirme yapıldı ve diş yüzeylerim aşındırıldı. lamineler yapistirildiktan 1 hafta sonra renk ve boyut uyumsuzluğu yüzünden degistirmek icin tekrar ayni islemi yaptılar. yani yapılan lamineler törpülendi. bir hafta olacak ilk islemden sonra da ikinci işlemden sonrada...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Sertan Yılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kanal tedavisi

    Özgür bey, en kısa sürede muayene olmaya gelicem ve rahat rahat gülücem sizin sayenizde inşallah .benim sıkıntın ön dişlerime kanal tedavisi yapılmıştı yıllar önce ve şuan siyahımsı duruyorlar , çok çirkin bi görüntü var bu yüzden gülemiyorum. bana kaplama dediler ve ben 21 yaşında kaplamalı bir diş...

    Doktor Cevabı:

    Dt. Özgür Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bonding uygulaması bilgi

    Ön iki dişime seyrekiliği için bonding uygulaması yaptırmak istiyorum yeterli çözüm olur mu kaç seans gerekli ve ücreti ne kadar ? teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:

    Dt. Özgür Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Yemek yerken diş aşınır mı

    Peki bahsettiğiniz dolguları önlem olarak aşınmadan önce mi yapmak gerekir yoksa aşınma olduktan sonra bir ağrı gibi şikayetim olursa o zaman mı böyle bir şey düşüneyim hocam? cevabınız için teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Dt. Ülkü Koloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x