Cymbalta->decapin

  • Merhabalar. Ben kısa denilemeyecek bir süredir cymbalta 60 kullanıyordum günde bir kez sabahları. Son zamanlarda duygu dalgalanmaları yaşadığım ve bu dalgalanmalar bazen normalde çok sakin karşılayacağim şeylere karşı bir sinir nöbeti şekline geldiği için aynı şeylere bazen çok gülerek bazen sinirden titreyerek tepki verdigim için dün doktorum cymbalta60 i biraktirip akşamları 500mg Dekapini yarım olarak almamı söyledi. Dün ve bugün bu dediğini yaptım fakat adım atsam dahi başım aşırı dönüyor ayakta durunca dahi ard arda beynim oynuyor sanki. Ve uyanıp cymbaltayi ictigimdeki gibi pozitif ve enerjik değilim kendimi iyi hissetmiyorum. Bu cymbaltayi birakmaktan kaynakli olabilir mi bu durumlarda ve tedavi degisikliginde bir yanlislik mi söz konusu lütfen önerilerinizi ve fikirlerinizi alabilir miyim.

  • Doktor Cevabı:

    Öncelikle geçmiş olsun. büyük ihtimalle ilaç değişikliğinden kaynaklanmaktadır. belirtileriniz hala devam ediyorsa psikiyatri doktorunuza kontrolünüzde söyleyebilirsiniz. saygılarımla

    tarihinde cevapladı.

Manisa Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Bipolar bozukluk

    Hocam selamünaleyküm hayırlı günler.ben acaba bipolar bozukluk olabilir miyim?çünkü internetten belirtilerini araştırdığımda bipolar bozukluk manik ve depresif dönemlerden oluşuyormus.ve bende 2020yaz aylarında çok depresiftim.yataktan kalkamayacak derecedeydim.hemen ağlama isteği geliyordu.fakat 20...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar bozukluk

    Hocam selamünaleyküm hayırlı günler.ben acaba bipolar bozukluk olabilir miyim?çünkü internetten belirtilerini araştırdığımda bipolar bozukluk manik ve depresif dönemlerden oluşuyormus.ve bende 2020yaz aylarında çok depresiftim.yataktan kalkamayacak derecedeydim.hemen ağlama isteği geliyordu.fakat 2...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Abilify mountaine igne

    Merhaba doktor bey benim bir sorum olacaktı 2017 yılından beri abilify mountaine igne kullanıyorum bu iğne beni normalden daha durgun ve sakin yapıyor kendimi isteğim gibi ifade edemiyorum bulundugum ortamdan sıkılıyorum bazen konusmak bile istemiyorum iğneyi nazilli devlet hastanesinde siz yazmist...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Abilify mountaine igne

    Merhaba doktor bey benim size bir sorum olacaktı.2017 yılından beri abilify mountaine 400 mg igne kullanıyorum bu igne beni normalde oldugumdan daha durgun ve sakin yapıyor kendimi istediğim gibi ifade edemiyorum bulundugum ortamdan sıkılıyorum bazen konusmak bile istemiyorum iğneyi nazilli devlet h...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar bozukluk

    Hocam merhaba tekrardan. (krdeşim adına soruyorum) benim aklıma takılan birşey var da bizim aile özgeçmişinde bir bipolar gibi bir geçmiş yok ama kardeşim kaygı bozukluğu yaşadı ve biz başta anlamadık nasıl yeneriz bu durumu diye vs. o da tabi kendini deliriyor zannetti. sonucunda majör depresyona d...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Manik depresiflik yaşıyorum ne yapmalıyım

    Ben 17 yaşındayım ailemde psikolojik şiddet en üst seviyede ağır kavgalar küfürler ediliyor sürekli anne babam anlaşamıyor babam bipolar annemde ağır depresyon hastası bu yıl üniversite sınavına hazırlanmam gerek ama kafamı toparlıyamıyorum yemek yiyemiyor yataktan çıkasım gelmiyor insanlarla olan i...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Zelkif Akgül

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • İlacı bırakayım mı?

    İyi akşamlar. doktor bey ben 33 yaşındayım. manik depresif bozukluğa sahibim. ilaç kullanıyorum ancak ilaçların bana zarar verdiğini düşünüyorum. danışma almak istiyorum yerine. sizce ne yapayım? ilacı bırakayım mi? ilaç yerine danışma alsam olur mu? çok teşekkürler doktor bey

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç yan etkisi

    Merhaba hocam bayramınız kutlu olsun ben ibs hassas bağırsak sendrumu hastasıyım psikiyatri doktoru laroxyl ve rexapin ilaç verdi 2 gündür kullanıyorum ayağa kalkamıyorum sarhoş gibiyim titriyorum başım dönüyor ateşim kalktı ilacı bırakmam doğru olurmu hocam doktorum bulunduğum ilden taşınmış hoca...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Depresyonn

    Hocam merhabalar , ben akşam saatlerinde çok iyi iken öğlen saatlerinde içim daralıyor , ümisizlik , intihar düşünceleri geliyor . yani gün içinde bazı saatler de normalim bazı saatlerde mutsuzluk , huzursuzluk oluyor. bu manik depresif bozukluk mudur ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Major depresyon

    Fikret bey, ablamlar geldi çok uzakta olan insanlar değil annem bilmiyordu. görünce eli ayağı boşaldı, yaklaşık 5 dakika boş boş baktı sonra kendine geldi, acaba heyecanlanmak ciddi sorunlara yol açar mı? tedavisine devam ediyor bu süreçte hiçbir problem yaşamadık psikolojik sorunlara dair. sizce d...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz Çökmüş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar bozukluk

    Bipolar bozukluğu olan kişi prozac ve concerta kullanmaya başlarsa kişi üzerindeki etkileri neler olur? manik veya depresif dönemi tetikler mi?

    Doktor Cevabı:

    Dr. Sadettin Demiray

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İntihar edicem

    Hocam merhabalar 26 yasindayim 2013 yılında askere gittim okb tanısıyla doktorum lustral verdi 2 yıl kullandım sonra belirli aralıklarla bırakıp devam ettim son 2 yıldır sürekli intihar düşünüyorum her an internetten sürekli intihar edenlerin haberlerine bakıyorum ruh halim bi anda iyi oluyor ama b...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Nihal Mumcu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Manik depresif bozukluk olabilir mi?

    Merhabalar. psikolojik destek almam gerektiğini düşünüyorum -ki etrafımda da bu şekilde fikir beyan edenler var- fakat ücretini karşılayacak durumum yok. hastanelere randevu aldım fakat antidepresan kullanmak yerine bir uzmana danışmam gerektiğini düşündüm. uzun zamandır hiçbir şeyden zevk alamadığı...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Baise Tıkır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bipolar bozukluk

    Hocam annem 55 yaşında 13 yıldır rexapin kullanıyor. mani depresif tanısı konmuştu ama bu atağında birilerinin onun hakkında konuştuğunu sanıyor mesela gördüğü biri ismini söyleyip bir şey dedi diyor ama kesinlikle kimse hiçbir şey demiyor. bize sürekli bir şey olacak korkusu var ve de başkalarını t...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Manik tedavisi üzerine

    Manik tanısı konulmuş hastalarla ilgileniyor musunuz.? yaklaşık bir buçuk yıldır ilaçla tedavi oluyordu. tedavisi olumluydu. fakat son dönemde yeniden bir hareketlilik oldu ilacının dozu tekrar yükseldi. bu konuda iyi bir tedavi almak istiyoruz. yardımcı olursanız sevinirim.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Remzi Kutanis

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x