Cümleleri yanlış kuruyorum

  • Hocam bende cümleleri yanlış kurma tarzında bir sorun var.Attigim linke bakarsanız (****)oradaki kadında cümleleri devrik bir şekilde kuruyor.Ve çok can sıkıcı bir durum.Benim sorunumda attığım linktekinin aynısı.Birde yaşadığım soruna dair en uygununu bu videoda buldum. Ve yaşadığım bu sıkıntıyı nasıl anlatacağımı bilemediğim için bu videodan örnek verdim.Lutfen yanlış anlamayın.Herhangi bir reklam yapma amacı vb gudulmemistir.videoyu izlerseniz cok sevinirim. Ek olarak bende orta derecede kekemelik de mevcut. Saygılar sunarım.Gorevinizde başarılar dilerim.

  • Doktor Cevabı:

    Iyi günler seyrettim bu bir hastalık değil , zihinsel olarak toparlama ile ilgili diye düşünüyorum . orta derecede kekemelik için psikiyatrik tedavi olabilirsiniz kekemelik kalıcı bir organik rahatsızlık değildir.

    tarihinde cevapladı.
  • Hocam cevabınız için teşekkür ederim.Zihinsel olarak toparlama derken acaba neyi kastettiniz? Bu durumda ne yapmam lazım? Birde yukarıda şunu belirtmeyi unutmuşum.Ben cümleleri kırarken kelimeleri karıştırıyorum.

  • Doktor Cevabı:

    Zihinsel olarak toparlanma insanın söyleyeceklerini kafasında kurup öyle konuşması demek , yoksa kafa karışıklığı ile saçma sapan konuşabilir

    tarihinde cevapladı.

İstanbul Psikiyatri uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Lustrallll

    Emel hocam merhabalar , ben yaklaşık 5 aydır lustral kullanıyorum , önceden ayda yılda bir rüya gorürken son 1 aydır nerdeyse her gün rüya görüyorum . bu ilacın bununla bağlantısı olabilir mi ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Bilgisizlik ve takıntı

    Öncelikle merhaba daha önce de yazmıştım ben trans bir erkeğim henüz ameliyat olmadım ameliyat olmak istiyorum ama cinsel takintilarim var ve erkek olarak doğsaydım sapık olur muydum tacizci olur muydum diye düşünüp duruyorum bunu düşünme nedenim aslında erkek ve kadın bedeni arasında cinsel istek a...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ne yapacağımı bilemiyorum

    İyi günler okan bey . ben 17 yaşındayım . bir kaç yılı aşkın süredir çok ani ruh hali değişimleri yaşıyorum . terk edilmekten ve yanlız kalmaktan çok korkuyorum .genel olarak boşlukta ve bunalmış hissediyorum .kendime zarar veriyorum ve asla yeterli hissedemiyorum . (küçükken babam tarafından terk...

    Doktor Cevabı:

    Psk. Dan. Okan Tiring

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çok yoruldum

    Tek anlamadığım bir nokta var ben okb olmasam bu merakı sorgulamayacaktım bile örnek vereyim yetişkin bir insan olsun bu kişide böyle merak var ve kuzenlerine bakıyor böyle bir durumda biz bu insana anormal diyebilir miyiz? ve bu durum bu insanın sapık olduğunu gösteriyor olabilir mi?yoksa bu sadece...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok yoruldum

    Hocam son bir soru sorucam bunu sormuştum ama cevabı anlayamadım bir şeyi takıntı haline getirdim ama bu bir takıntı mı ondan bile emin olamiyorum ben küçük kuzenlerimin altı değiştirilken merak edip onlara bakıyordum böyle bir merakın olması anormal midir?bu benim sapık olduğumu mu gösterir?lütfen...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Anksiyetee

    Hocam 18 yaşındayım ve anksiyete rahatsızlığımdan dolayi 4 aydır lustral isimli ilacı kullanıyorum . ehliyet almak istiyorum ama bu durum ehliyet almama engel midir ?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Unutkanliksirunu

    Saygilar hayatimi etkilemeyen basit unutkanlik oluyor dr bana tebokanfort nootropil onerdi sizin bu konuda pratik oneriniz yokmu ne yapabilirim ayrica bu ilaclari devamli almamin sakincasi varmi stress icin oneriniz yokmu ilac disi gizle

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şima Ceren Pak

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çok yoruldum

    Merhaba bende cinsel obsesyonlar vardı sonra şöyle bir şey başladı mastürbasyon yaparken ve aklıma taciz etmek tecavüz tarzı ahlak dışı şeyler gelirken o an bunları yapmayi düşündüm yani zevk anında bazı ahlaksız şeyleri zevk anında düşündüm ve bunları düşünürken kendimi mastürbasyon konusunda durdu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kafa karisikligi

    Merhaba. size bir sey danisacaktim; 23 yasinda bir kadinim ve sevgilimde 30 yasinda bir erkek. yeni bir iliskimiz var ve cinsellikle alakali bazi seyler konusulmaya baslandi. kiskanc bir yapiya sahip ama bu kiskancliginin yani sira grup seks gibi bir duruma sicak baktigini soyledi. 2 erkek ve 1 kadi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Yorgunum çok

    Merhaba bende cinsel obsesyonlar vardı sonra şöyle bir şey başladı mastürbasyon yaparken ve aklıma taciz etmek tecavüz tarzı ahlak dışı şeyler gelirken o an bunları yapmayi düşündüm yani zevk anında bazı ahlaksız şeyleri zevk anında düşündüm ve bunları düşünürken kendimi mastürbasyon konusunda durdu...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kişilik bozukluğu

    Peki ben 150ye devam mı edeyim sizin hastanenize gelene kadar? 75lik aşırı depresyona sokuyor.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sevil Altınkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kişilik bozukluğu

    Hocam ben her şey için çok teşekkür ederim. hayata tutundum sayenizde ama artık kendimle başa çıkamıyorum. neyi tutsam elimde kalıyor neyi sevsem olmuyor neyi başarmak istesem yapamıyorum. artık hayat bana bir anlam ifade etmiyor. yazdığınız venegisin 150 mg bulamadığım için efexor aldım 75 mg’a düş...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sevil Altınkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Borderline tedavisi

    Merhabalar sizin youtube videolarınızı izlerken tanıdım. ben araştırma yaparak genetik faktörler içerisinde de kendimin borderline olduğumu düşünüyorum. lise 3. sınıfta böyle bir tanı konulabilir mi? bir ara psikologa gitmiştim ve iyi geldi ona bunu söylediğimde ise tanı koymanın insana zararlı ol...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Fuat Beşkardeş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Düşünceler....

    Merhaba hocam. 20 yaşında erkeğim.bundan 1 sene önce steroid kullanıp pişman olup bıraktım. daha sonra keşke kullanmasaydim diye diye her gün neredeyse uyku hariç hep bu sorularla meşgul olup üzüntü, pişmanlıklarla geçtim. daha sonra doktora gidip testler yaptırdım sağlığımin yerinde olduğu söylendi...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Uğur Hatıloğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Panik atak anksiyete

    Hocam 25 yasindayim. yogun kaygi ve panik atak yasıyorum. bir hafta sonra kpss var doktora gittim citoles 10 mg verdi bu sabah yarım basladim fakat sersemleştim. etkisini hemen gosterir mi. yada sinavdan sonra mi baslamaliyim?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x