Coraspin kullanilmalimi

  • Doktor hanim, Artriyal septal anevrizmam sesebiyle hafta iki kez coraspin kullaniyorum Reflüm ve gastrit var sikinti olurmu Ayrica beyin kanamasi ve mide kanamasi yapiyor diye duyduk sizce kullanmalimiyim. TesekurlerDoktor hanim, Artriyal septal anevrizmam sesebiyle hafta iki kez coraspin kullaniyorum Reflüm ve gastrit var sikinti olurmu Ayrica beyin kanamasi ve mide kanamasi yapiyor diye duyduk sizce kullanmalimiyim. Tesekurler

  • Doktor Cevabı:

    Aspirin atrial septum anevrizmasında kullanımı onerilmekte hergun almak gerekir. alırken kanama riski %5 in altındadır. eğer kullanım sırasında mide şikayetleri oluyorsa plavix diye mideye dokunmayan kan sulandırıcı kullanılabilir. ancak plavix ücretli almanız gerekir. bununla mide sorunları daha az yaşanır. geçmiş olsun

    tarihinde cevapladı.
  • Doktor hanim tesekkurler peki beyin kanamasi riski varmi

  • Doktor Cevabı:

    Toplam kanama riski ile ilgili bakılmış %5 in altında bulunmuş beyinde kanama riski düşük bir ihtimal o yüzden bu kanama riskini tüm dünya hekimleri değerlendirerek tavsiye ediliyor

    tarihinde cevapladı.

Bursa Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Kalp ağrısı

    Önceliklr merhaba hocam çarpıntı şikayeti nedeniylr beta bloker kullanıyorum yaş 32 sırtımda kalbimin izdüşümünde ve midemden başlayıp iman tahtama giren gün içinde giren ve en fazla 1 dakika süren ağrılarım oluyor eko normal efor normal hatta bt kardiyak anjiyo yapıldı ondada herhangi bir plak darl...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Fuat Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı hissi

    Hocam iyi günler ben çarpıntı hissiyle kardiyolağa gittim doktor eko yaptı ve kalbin çok sağlıklı dedi ama çarpıntı hissim hala var eko da çarpıntı vs şeyler anlaşılır mı bu arada panik atak hastasıyım

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp hızlanması çarpması

    Hocam merhaba benim kalpte panik atakla birlikte gelen extrasistolüm var. yürürken arada oluyor.az önce kostum ve durdum nabzın normale dönmesine yakın extra sistol girdi bir kaç kere. vede uzun bir şekilde girdi kalbimde baski hissettim. ben 3 kere kalp doktoruna gittim eko,egk,efor testi yapildi,...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp yetmezliği belirtileri

    Hocam merhaba kalp yetmezliği ile ve öz yetmezlik(varış) arasında bir bağlantı var mı ? yani kalp yetmezliği bulgulari arasında venöz yetmezlik bacaklarda ve kollarda damar genişlemesi gelişir mi yoksa bu genişlemekte başlı başına başka bir hastalık mi

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nabız değişkenliği ve sersemlik

    Hocam merhaba bende hazımsızlık reflü ve buna bağlı çarpıntılarım var aslında hiç bi şikayetim yoktu şu zamana kadar bi gün uçakta inişe geçerken ben bi oksijensiz kaldım çarpıntı baş dönmesi ve sersemlik oldu ondan sonra ben bunu çok taktım doktora gittim hep mrda bişey çıkmadı troponin 800 çıkınca...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Hastalık hastalığı

    Merhaba ben 2016 yılında milyonda bir görülen transvers miyelit rahatsızlığına yakalandım felç olacaktım neyseki tedaviyle düzeltim. şu an o hastalıktan eser yok fakat o hastalıktan sonra benim ara ara nükseden hastalık takıntım zirve yaptı. o hastalıktan sonra ms olmaktan korktum kaç kez mr çektird...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp ile ilgili sorun

    Merhaba. son zamanlarda kalbim göğüs kafesine çarpıyor gibi şiddetli atıyor ve iyi hissetmiyorum. kalp atışım dakikada 120ye kadar çıkmıştı. çarpıntım varmış gibi hissediyorum. bu durumun nedeni ne olabilir?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalple ilgili sıkıntı olurmu

    Mrb hocam iki yaşında çocuğa iki hafta önce sol kolundan araba çarptı aniden fren yaptı durdu kolu üç gün morardı hafif geçti sonradan kalple ilgili bir sıkıntısi olabilirmi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalple ilgili

    Mrb hocam iki yaşında çocuğa sol kolundan araba çarptı sadece kolu morardı ve geçti iki hafta once.sonradan kalple ilgili problemi olabilir mi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Güllü Özdemir

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp sorunları

    Merhaba hocam ben 21 yaşında bir bayanım sol koltuk altımda bazen göğsümde anlam veremediğim saniyelik bir his var sanki bir an da büzüşüyor orada birşey büzüşüp sıkışıp bir şey geçiyor gibi titreme gibi bir his de oluyor o an yani sanki ordan sıkışıp titreyerek bir şey geçiyor aynı his göğsümün alt...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Nefes darlığı ve çarpıntı

    Merhaba,beş altı yıl önce gittiğimiz kardiyologta kalp kapakçığında çökme olduğu ve genetik olduğundan bahsedilmişti önemsiz olduğunu söylemişti yılda bir kontrollere devam ettim bu yıl da çarpıntılarım bazı dönemler sıklaştı arada dideralle destekledim ama virüs yüzünden kontrole gidemedim aşırı ne...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp kendi kendine iyileşirmi

    Peki hocam öyle ise durum subaylığa engel olurmu sizce

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Kalp carpinti ve teklemesi

    Merhaba can hocam ben 28 yasindayim bundan 3 yil once evde ani carpintiyla basladi acaba kalp krizi geciriyor muyum korkusuyla fazlalasti acile gittim ekg cekildi hic birsey yok dedndi cok kalp doktoruna gittim bi sonuc yok 2 yil oncede teklemelerim basladi ani ve keskin en fazla 3 saniye suruyor am...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Can ÖZER

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp kendi kendine iyileşirmi

    Peki hocam ty iyileşmiş olabilirmi?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp kendi kendine iyileşirmi

    18 yaşındayım subay mülakatlarına katılacağım fakat 9 yaşımda prof dr tarafından tanısı konan eser ty ve pfo mevcut bende yerel bi hastanede uzman kardiyologa gittim ancak hiçbirşeyin yok birşey görünmüyor tamamen sağlam kalbin dedi tabi bizde şaşırdık yani bu hastalık kendi kendine iyileşti mi deme...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Rahşan Turan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x