Concerta ve çarpıntı

  • Hocam öncelikle merhaba.Yaş 28 erkeğim,kilom normal.İki sorum olucak size.Dikkat dağınıklı sebebiyle 4 gündür concerta kullanıyorum.2015 ve 2018 de kalbimi ayrıntılı olarak baktırmıştım.Gayet iyi demişlerdi.Kapakçık da kaçırma varmış ama toplum da çok yaygın bir şey önemsiz demiştiler.İlaç hakkın da Yüksek tansiyon için riskli yazıyor bende bilakis normal sınırlar da düşük tansiyon var.Geceleri 9-6 ,gündüz 10,6-11-7 (nabız 60 ila 75 arasın da genel de )gibi rakamlar alıyorum.Bu ilaç çarpıntı yapıyor,bu çarpıntı benim için tehlikeli olabilir mi (90 civarıydı nabız) ?Bir de hocam bende ki dijital beurer tansiyon aletin de 3-4 ölçüm de bir aritmi uyarısı alıyorum bayadır,sizce dikkate alınması gereken bir durum mudur ?Şimdiden teşekkür eder,çalışmalarınız da başarılar dilerim.


İstanbul Kardiyolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Çarpıntı ve ilaç

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Ercan Çeğilli

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sizce insülin salgı düzeyim yetersiz mi?

    Sayın hocam merhaba. 38 yaşında 180 cm boyunda 93 kg ağırlığında yetişkin bir erkeğim. yemek sonrası çarpıntı, halsizlik, uyku hali, hafif tansiyon yükselmesi, polidipsi ve poliüri gibi şikayetler nedeniyle check up'dan geçtim. açlık kan şekerim 104 mg/dl çıktı. hba1c ise %5,7 s...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Halit Abdullah

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • İlaç ve yüksek nabız

    Hocam merhabalar.ben 26 yaşında erkek bir bireyim.dehb hastasıyım.her türlü uyarıcıyı denedim fayda etmeyince son çare olarak doktorum strattera başlattı 25 mg gibi düşük bir dozda bile nabzım çok yükseldi.tansiyonum çok çok iyi olmasına rağmen nabzım 100-115 arasında 3 hafta oluyor hala bu yan etki...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Salih Eryılmaz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Perikardit

    Merhaba hocam, ben hastanız serhat aslan 20 yaşındayım bana üç buçuk ay önce perikardit tanısı koydunuz bu süreçte çarpıntılarım için beloc verdiniz 50 mg kullanıyorum en son iki hafta önce kontrole geldiğim zaman kesmem ya da kesmemem için psikiyatriye görünmemi istediniz bugün göründüm panik...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Fuat Polat

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Uyaninca çarpıntı

    Merhaba hocam. sabaha karşı bir rüya gördüm ve bu beni epey rahatsiz etti. sonra uyandim yataktan doğruldum 1 dakika sonra birden nabzim hizlandi 150 yi buldu 5 dakika sonra normale döndü. bu stresle ilgili midir? bazen yaşıyorum bunu gözümü açar açmaz gece cok düşündüysem yada ruya gorduysem sabahl...

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral kullanımı ve spor, kahve

    Merhabalar kalp çarpıntısı sıkıntım olduğu için yaklaşık 3 gündür 40 mg olmak üzere dideral, 4 damla d vitamini ve magnezyum kullanıyorum fakat görmede bulanıklık ve tansiyonumda düşüklük var. 120 ye 50 bazen 100 e 40 civarında oluyor nabzım. dinlenme halinde 60 civalarında ilaca başlamadan önce 80...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Mitral kapak prolabsusu

    Hocam iyi çalışmalar. geçen sene mart ayında bana mvp teşhisi konuldu, hafif yumuşama olmuş, eser derecede kaçak var denildi. bu arada bende çarpıntı yok ama nefes darlığı oluyor, özellikle yemekler'den sonra oluyor, kontrol için başka bir doktora gittim bu sene, hafif yumuşamış minimal varla yok ar...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Gecmeyen çarpıntı

    Merhaba hocam. benim tek sorunum var çarpıntı. çok stresli bir seneden sonra 2019 ekimde aniden baslayan 165 atan çarpıntı, terleme, ölüm korkusu, göz kararmasi yaşadım. etrafımdakilerin sesi boguk boguk gelmeye ve yüzleri bulaniklasmaya parlamaya basladi sonra acile gittik ve milat oldu o gün. tam...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Dideral çarpıntı

    Merhaba hocam yazmıştım size stresten sinüs tasikardi sorunum var diye. sizde psikiyatriye gidin demistinuz. bir sürü kardiyologa gittim çarpıntın olduğunda dideral ic diyolar. ama sık olmuyor ayda bir oluyor çarpıntı sorunum. uzun yıllar böyle düzensiz mesela ayda bir sadece çarpıntım olduğunda did...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Dideral secita

    Hayırlı günler hocam esansiyel teemörden dolayı dideral kullanıyodum bu durum bende kaygı bozukluğu olmaya başladı psikiyatri secita yazdı ikisini birlikte kullanabilir miyim

    Doktor Cevabı:

    Yard. Doç. Dr. Ali Özeren

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kalp ritim bozukluğu

    Hocam merhabalar, eu...yox 50mcg kullanıyorum 1x1 şeklinde bir de 3 ayda bir trt için ne.b.do enjeksiyon yaptırıyorum. kıştan bu yana aritmi şikayetlerim oluyor zaman zaman. günün herhangi bir saatinde farketmiyor, dinlenme halinde bile kalbim 3-4 saniyelik süre aralığında hızlı hızlı atıp normale d...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Taşikardi atağı

    Hocam orta okuldan beri atak var başka anormal bir durum yok ama 2008kalp ultrasonu normal 2011 ultrasonu ias anevrizmatik yazıyor af belirtileri nedir ki sadece kalp çarpıntısı taşijardi var başka ağrı sızı mide bulantısı baş dönmesi hiç bişeyim yok af ın belirtilerine baktım ama bazen düzensiz atı...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Zekeriya Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Ritim bozukluğu

    Hocam merhaba yazmıştım daha önce size ara ara olan çarpıntı sorunum var diye. cok stresliyim 1.5 senedir. kardiyologa gittigimde sonuclarda hep sinus tasikardi yaziyordu. ama çarpıntı olunca 120-130 larda 2-3 saat sürebiliyor bazen. doktorlarin tek önerisi olunca gecmezse yarım dideral iç. hocam bu...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Rıza Aktaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı sorunu

    Merhaba hocam. 1.5 senedir çarpıntı sorunum var. tam 7 8 kardiyologa gittim. hep sende bisey yok stres anksiyete deniyor sonuçlara bakilip. o an anlik rahatlasamda 1 2 ay sonra yeniden oturduğum yerde stresliysem çarpıntı başlıyor 150 lerde ve panikledikce dindiremiyorum. fakat kardiyolog dediki bun...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Psk. Esra Yavuz

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çarpıntı ve dideral

    Hocam merhabalar 22 yaşında erkeğim . pandemiden beri ara ara olmakla birlikte yüksek nabız çarpıntı ve arada batma şikayetim vardı . kardiyoloji doktoruna gittim .fizyolojik bir sorun olmadığını psikolojik olabileceğini söyleyip bana dideral verdiler . günde yarım olmak üzere 5-6 ay kullanabilec...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Mustafa Şan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x