Çok sinirli olmam nedeniyle ben 2,5 ay kadar secita 10 mg kullandım doktor

  • çok sinirli olmam nedeniyle ben 2,5 ay kadar secita 10 mg kullandım doktor tavsiyesi ile sonra bıraktım. bıraktıktan 2 hafta kadar sonra dilimde uyuşmalar, ayağa kalktığımda başımda dönmeler denge kaybı oldu nöroloji bölümüne gittim emar çekildi hiçbir şey çıkmadı doktor paxera 10 mg başladı 1 ay iç yanıma gel dedi içtim ve ilacım bitti ilaç bittikten 3 gün sonra tekrar dilimde uyuşmalar dudadığımda uyuşmalar ayağa kalktığımda denge kaybı ilaçlar acaba bağımlılık mı yaptı. ben ne yapmalıyım

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba bu ilaçları kullanırken daha iyisiniz de bıraktıktan sonra bu yakınmalar başlıyorsa ve beyin mri'ınız da normalse korkmayın.demek ki oldukça streslisiniz ya da endişeli ve evhamlı bir yapınız var.antidepresanları kullanırken en az 6 ay kullanmanızı öneririm.hatta gerekirse 1 yıl ya da daha fazla da olabilir. bırakırken de azaltarak yavaş yavaş kesmek gereklidir. bu ilaçlarla bağımlılık olmaz ancak keserken bir anda bırakırsanız bu tarz şikayetleriniz olabilir. lütfen doktorunuzla tekrar görüşün. geçmiş olsun...

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

.
x