Çocuğumun öfke nöbetleri

  • merhaba Genco Bey,benim 2 yaşında bir oğlum var,oğlum hemen hemen herşeye ağlıyor,beni hep yanında durmamı istiyor.kayınvalıdem ve kayınpederım ile oturuyorum haliyle dedesi her istediğini yaptı bu zamana kadar şimdide her istediği olsun istiyor,konusamadıgı için kendini ifade edemiyor,bizlere ve çevremizdeki yaşıtlarına vurmaya başladı,o vurdugunda ona kızıyorum yaptığının yanlıs bısey olduğunu anlatıyorum ama ben anlatırken bıle aynı davranışları sergiliyor,ona karşı nasıl davranmalıyım,o ağladığında ne yapmalıyım bırakmalımıyım ,ilgilenmelimiyim. şimdiden teşekkür ederim...

  • Doktor Cevabı:

    Merhaba, bahsettiğiniz durum çocuğunuzun konuşamamasından veya ayrılık kaygısından kaynaklanıyor olabilir. konuşma gecikmesinin nedeninin anlaşılabilmesi için çocuk psikiyatrisi bölümüne başvurmanız uygun olacaktır. **** adresinden konu ile ilgili ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz. saygılarımla.

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Öfke nöbetlerinde nasıl davranmalıyız?

    3 buçuk yaşındaki oğlum bir anda anlam veremediğimiz bi şekilde sinir krizi geçiriyo eline geçwn herşeyi fırlatıyo şiddet uyguluyo kendine bile zarar veriyo resmen sabrımızı deniyo sakinliğimi korumaya çalışıyorum kucağıma alıp konuşmayı sevmeyi deniyorum ama olmuyo ısrarla vurmaya devam ediyo başka...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ceyhun Caferov

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Ilaç ve dozajı

    Doktor hnm mrb çocukluğumda ortaokulda sınıf arkadaşlarımla yaşadıgım travmaları atlatamadım üzerine sosyal fobi obezite kaygı içe kapanıklık ve korku gelişti tamamen eve kapalı oldum eğtim hayatım bozuldu kısacası bu tarvamalar beni durup durup öfke ve intikam alma nöbetlerine sokuyor.belki beni...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emel Koyuncu Kütük

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Aile sorunu

    Mrh 28 yaşındayım eşim 34 ama aramızda dağlar kadar fikir ayrılıkları var sürekli tartışıyoruz sinirlerime hakim olamıyorum zaman zaman şiddet görüyorum 2 çocuğum var 6 ve 9 yaşındalar 6 yaşındaki oğlum abiliy sürüp kullanıyor sakinleşmesi için fakat bi yararı yok günde 3 ve 4 kez sınır kirizi geçir...

    Doktor Cevabı:

    Aile Danışmanı Emel Sevencan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Öfke nöbetleri

    Merhaba benim kızım 7 yaşında otizmli 2.5 yaşından bu yana eğitim alıyoruz evde sürekli etkinlik yapıyoruz fakat bu son dönemde çok hırçın oldu çığlık atıyor çenesine vuruyor hastaneye götürdük sakinleştirici risperdal verdiler ama vermedim vermeyi düşünmüyorum diyet yapiyoruz sadece balık yağı icir...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Burak Karakök

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocukla iletişim

    Doktor bey; 4 yaşında bir oğlum var. çok huysuz mızmız ve sürekli ağlıyor. istediği olmadığı zaman öfke nöbetleri geçiriyor. ne yapsam mutlu edemiyorum. evde yaşadığımız gerilim her gün biraz daha tırmanıyor. oğlumla bir yere gitmeye korkuyorum. gün geçtikçe ailecek mutsuzlaşıyoruz. bildiğim her yo...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Murat Arslan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Öfke nöbeti

    Çok teşekkür ederim tavsiyelerinizi uygulamaya çalışacağım, iyi günler

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yusuf Karaer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Öfke nöbeti

    Merhaba, 32 aylık oğlum bademcik ve geniz eti ameliyatı oldu 9 eylülde. boğazı geçti ama geceleri özellikle uyku düzeni çok bozuldu. gece yarısı kalkıp birşey istiyor yada ağlama krizine giriyor. çok zor sakinliyor. bazen istediği makul birşey ise yapılsada yine ağlıyor. mesela birisi bişey dese ağl...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Yusuf Karaer

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Davranış bozukluğu

    Merhaba , didem hanım. benim 7 yaşında davranış problemleri yaşayan bir oğlum var.herseye ağlayan , öfke nöbetleri geçiriyor. yanlışlıkla biri eline yada koluna degdiginde kiyametleri kopariyor. kural koymaya çalışıyorum ama aglamasina tahammül edemedigim için kurallatimda net olamıyorum. bu se...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Didem Tekin

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Öfke nobetleri

    Merhaba balikesir susurlukta oturuyorum 9 yaşında oğlum var ve bana çok vuruyor tekmeliyor kötü sözler söylüyor yani sinirlerine hakim olamıyor sanki öfke nöbetleri geçiyor ve bana bunları yapınca ben hiç iyi şeyler düşünmüyorum mesela bugün yine bana vurdu kötü sözler söyledi eğer evde yalnız olsay...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Kl. Psk. Berna Balcı

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Asabiyet

    Merhaba doktor bey oğlum şuan yirmi aylık istediğini tıkladığımızda sinirleniyor vuruyor birde yapma dediğimiz şeyleri yaptığında ne söylemeliyiz diğer sorumsa oğlum şuan her yemekten yemiyor yediği pilav çorba falan başka yemeklerden tattirinca tukuruyor yada pütürlü şeyleri verince ağzında çiğneyi...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Evren Tufan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • 11 yaşındaki kardeşim hakkında

    Merhaba ben kardeşim için danışmak istedim evin ilk çocuğu benim ve ilgi her zaman benim üzerimdedir hala 8 yaş küçük kardeşim var ders çalışırken vs sessiz olur top oynamaz kendisi 11 yaşında. dersleri vs çok fazla eleştiriyoruz ailecek ben tıp okuyorum ailem de kardeşimin en iyi eğitimi almasını i...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Evren Tufan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Davranis

    Merhaba doktor bey benim oğlum şuan ondokuz aylık elindeki kumandayı telefonu alıp fırlatıyor televizyonu tutup düşürmeye çalışıyor yapma dedikce daha çok yapıyor ne söylemeliyim böyle davrandığı zaman birde saçlarımı çekiyor babasininda kafasına vuruyor konuşuyorum sen akıllısın ama bu davranışını...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Ali Evren Tufan

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Çocuk öfke nöbeti

    Teşekkür ederim. iyi günler.

    Doktor Cevabı:

    Dr. Emel Bellibaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Çocuk öfke nöbeti

    Emel hanım merhaba, 9 yaşında bir kız yeğenim var. çocukluğundan beri özellikle gece saatlerinde çeşitli bahaneler yaratarak (bunların çoğu anlamsız bahaneler: ödev yaparken yazıyı ve ifadeyi beğenmeme, terliğin niye bu renk vb.) şiddetli bir şekilde ağlama ve öfke nöbetleri yaşıyor ve kendisini oda...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Emel Bellibaş

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Tedavi edebilecek bir insan

    Merhabalar oğlum 12 yaşında 9 aylıkken bir defa ateşli havale, 1yasinda iken iki defa ust üst üste ateşli havale geçirdi sonrasında normal hayatına devam etti 4 yaşında bir korku ile başlayan aglama eve girmeme krizleri başladı duygu durum bozukluğu dendi hiperaktif dendi doktorlar tarafından ilaçla...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. İsmail Gülşen

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör




.
x