Cocugum 11 yaşında vucudda aksıntı kabrmalar oluyo

  • slm hocam ben corludaya tasındım kızımda kasıntı oldu kabarıyo kızarıyo bir hafta oldu sürüyo dokdoraa gitim alarji dedi ilac verdi birde acilde igne yaprırdık ama ilc kullandıgı halde kaşınıyo ara ara kabarıyo cildiyeye git üniversiteye git dedi cocuk doktoru bede ne yapacagımı şaşırdım bunda böbreklerinde rahatsız idrar kacagı vardı amaliyat oldu sorunlu cocuk böyle kaşıntı ilkdefa oldu ve düzelmedi beni bilgilendiriseniz sevinirim

  • Doktor Cevabı:

    Kurdeşen, dabaz ya da ürtiker dediğimiz duruma benziyor. yani vücudun bazı nedenlere (enfeksiyon, ilaç, barsak parazitleri, bazı yiyecekler vb gibi) bağlı ya da hiçbir neden olmaksızın gösterdiği aşırı tepki gösterdiği bir durumdur. bir süreçtir. 15-45 arası sürer. bu dönemde ilk hafta yoğun sonra gittikçe azalarak kaybolur. amaç bu süreçte hastanın kaşıntısını azaltmaya çalışmaktır. bunun için de şurub lar, iğneler doktorunuz tarafından verilecektir. eğer şikayetler birbuçuk ayı geçerse muhakkak araştırma hastanelerine başvurunuz. geçmiş olsun.

    tarihinde cevapladı.

Tekirdağ Dermatolog uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Bu soruya oy verin :

Diğer Hasta Soruları

  • Hastalık cinsel

    Prezervatifsiz tek gecelik bir birlikteliğim olmuştu ve partnerimin 2 yıl önce bel soğukluğu geçirdiğini öğrendim, ilişkiden sonra ertesi gün hapı kullandım bu sayede önceki reglimden 15 20 gün sonra tekrar regl oldum. birlikteliğin üzerinden 20 gün kadar geçti fakat şu an vajinamda çok yoğun bir ka...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kaşıntı cildiye

    Mrb hocam 1 buçuk yaşınsa kızım var yaklaşık iki aydır kasintisi var hangi ilacı kullandıysak fayda etmedi vücudunda kasinmaktan yaralar oluştu kaşıntıdan sabaha kadar ağlıyor dayanamıyor ne yaptıysam geçmiyor bütün hastanelere götürdüm bazıları alerji dedi bazıları uyuz dedi ne yapacami bilmiyorum...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mahinur Didem Bozgeyik

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinal akıntı

    Merhaba kutay bey, vajinal mantar konusunda bazı araştırmalar yaptım fakat belirtilere kendime uygun sadece bir tanesi vardı. süt beyaz renginde ve sıvı halinde olmayan akıntı. mantar konusunda kaşıntı ve yanma belirtileri de fakat bunlar bende yok. uzun zamandır bu beyaz akıntıdan kurtulamadım, rah...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Alerjik egzema

    Merhaba hocam bayramınız kutlu olsun. hocam ilaç alerjisine bağlı burun kenarları ve kaşımın üst tarafında egzama oluştu ilacı kesmeme ragmen geçmeyince aile hekimime başvurdum ve advantan krem yazdı 4 günde tamamen kayboldu belirtiler. kremi kullanmaya devam etmelimiyim belli bir süresi var mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kahverengi lekelenme

    Öncelikle iyi bayramlar hocam.bi sorum olcaktı benim koltuk altımda kahverengi lekeler oluşuyor kaşıntı vb hiçbişey yok.sadece bi kaç tane leke,gecen temmuz karnımın yan tarafındada çıkmıştı,onlarda kırmızıydı snra kahverengiye döndü.acaba ne olabilir.kullandgm kortizonlu kremler pek fayda etmedi de...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Su çiçeği izi

    Merhaba, 9 yaşında su çiçeği geçirdim tam iki kaşımın arasında iz kaldı. ocak ayında bir estetik cerrah ile görüşüp lokal anestezi altında küçük bir cerrahi müdahale geçirdim. sanıyorum doku kesildi ve yeniden dikildi.şu an tam anlamıyla 4 ay doldu. su çiçeği izi olan yer şu an daha belirgin ve iz d...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Sıdıka Kurul

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Iğne batmaları kaşıntı

    Hocam bir şey daha soracaktım. bu sadece sağ ayağımda olan rahatsızlık hissi yani karıncalanma ve uyuşma karışığı gibi ve yanma. bir yerimi kaşıyıncada bunların artması diyabetik ayak gibi duruyor mu? açlık şekerim bi 102 çıktı bi 96 çıktı fakat doktorum normal dedi diyabetik ayak olabilir mi yoksa...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Melih Vural

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinal mantar

    Hocam makalenizi okumuştum, tekrar okudum. belirtiler ve akıntı mantarı düşündürüyor. sizce tekrar ilaç kullanmalı mıyım? şuan elimde gynoflor fitil var bunları kullanmam akıntıyı azaltır mı? veya tekrar mı muayene olmalıyım? farklı ilaçlar kullanmaktan daha da kötü olacağını düşündüğüm için muayene...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Meme ucunda kuruluk hafif pullanma ve kaşıntı

    Hocam merhabalar, yaklaşık 2 aya yakın bir süredir sol meme başında çok hafif beyaz pullanma ve kuruluk mevcut. kaşıntı yapmaya başlayınca fark ettim. özellikle duş aldıktan sonra vücudum kuruyunca pullanma daha çok oluyor. (pullanmadan kastım sanki egzama/mantar gibi de diyebiliriz çok hafif parlak...

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Zahide Kurt

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Duştan sonra kaşlarımda beyaz pullanmalar

    Merhabalar. kaşlarımda özellikle ilkbahar ve sonbahar aylarında duştan sonra beyaz pullanmalar oluyor. duştan sonra kuruduğu zaman geçiyor ama her duş aldığımda bu durum tekrarlıyor. şampuan değiştirmeme ya da bebek şampuanına geçmeme rağmen hala devam etmektedir. ne önerirsiniz? teşekkürler.

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Hatice Erdem

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilce hapı kullanımında alerji oluşumu

    Sivilcelerim için zoretanin tedavisi görüyorum.4. ayımın içinde ellermde kırmızı noktalar ve kollarımda kızarıklık, kaşıntı oluştu. eczaneye gittiğimde alerji oluşumu söylendi ve allerset hapı verildi. ikisini beraber kullanmamda bir sakınca var mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Sivilce tedavisi esnasında alerji oluşumu

    Merhaba ben sivilce hapı kullanıyorum. 4. ayımda kollarımda kızarıklık ve vücudumda kaşıntı olmaya başladı. eczaneye gittim ve alerji olduğum söylendi ve alerji hapı verildi. 2 hapı birden kullanmamda herhangi bir sakınca var mı?

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Emine Dilek Bahçekapılı Yıldırım

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör



  • Vajinal mantar

    Hocam merhaba, 3 ay önce ilişkiden sonra başlayan aynı zamanda da antibiyotik kullandığım için artan mantar enfeksiyonum oldu. doktora gittim ornisid ve travazol yazıldı bunları kullandım ancak bir değişme olmadı başka bir doktor flucan yazdı bunu da kullandım biraz azaldı ama tamamen geçmedi, başka...

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinal enfeksiyon

    Vajinal enfeksiyonlar uyarılma sorunu yapar mı? uyarılma sırasında gelen sıvı normalde su gibiyken şimdi yapış yapış. enfeksiyonla mı ilgilidir?

    Doktor Cevabı:

    Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Alkılıç

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Vajinal mantar

    Hocam merhaba, 3 ay önce ilişkiden sonra başlayan aynı zamanda da antibiyotik kullandığım için artan mantar enfeksiyonum oldu. doktora gittim ornisid ve travazol yazıldı bunları kullandım ancak bir değişme olmadı başka bir doktor flucan yazdı bunu da kullandım biraz azaldı ama tamamen geçmedi, başka...

    Doktor Cevabı:

    Prof. Dr. Kutay Biberoglu

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör






.
x