Citoles baş dönmesi yapar mı

  • mrb 6 ay önce deprem korkusu nedeniyle citoles kullanmaya başlamıştım.ilacı bırakalı 6 gün oluyor ilk 3 gün hiç yan etkisi olmamasına rağmen geriye kalan 3 gündür başım fena halde dönüyor.tansiyonumda bundan 2 gün önce 8-4 e kadar düşmüştü.bunun nedeni ilacı bırakmam mı? ne önerirsiniz.şimdiden tşk ederim.

  • Doktor Cevabı:

    Evet, ilacı keserken boyle seyler olabiliyor, tansiyıonunuzu dusurmemek icin bol bol sıvı alın

    tarihinde cevapladı.
Bu soruya oy verin :
Puan : 4.5 / Oy veren : 2 kişi

Diğer Hasta Soruları

  • Anksiyete hast

    Adnan hocam kolay gelsin....10 yıldır ansiyete-depresyon hastasiyim...sabah uyandığımda yorgun bitkin umutsuz isteksiz hissediyorum...ciddi derecede ölüm korkusu yaşıyorum şu anda kalp krizi gecirebilirim, bu yemek beni zehirleyebilir, yemek yerken nefes boruma kacip bogulabilirim vs...gün icinde sa...

    Doktor Cevabı:

    Doç. Dr. Adnan Cansever

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Baş dönmesi basda sersemlik hissi

    Hocam kolay gelsin ben beyin emari vs cektirrdim hocam benim alın bölgemde sersemlik var baş dönmesi mi desem alnının içi bosmu desem sanki assagi çekme var gibi ama sadece anlimda yolda yürüyorum sıkıntı yok öyle aşırı çekme yok amankafami zor kaldırıyorum havaya kafamda uyusmada karıncalanma da ol...

    Doktor Cevabı:

    Uzm. Dr. Mehmet Emin Çakır

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör


.
x